• Fallen Angels

    Het is stil. Het geluid van wapens, de schreeuwen van getroffenen en de kreten van geliefden zijn voorbij.
    De opstand is voorbij. Een klein wezentje zit weggedokken achter een stapel lijken. Het engeltje klemt haar hand nog steviger om het lemmet en kijkt waakzaam uit haar ogen. Het was niet gegaan zoals ze gepland hadden. Niet ver van haar ligt er een figuur, gemaakt van zuiver licht, zijn gezicht is naar boven gekeerd. Ze weet dat hij binnen een paar minuten zal verdwijnen. Hetzelfde zal gebeuren met de stapel voor haar, en dan is ze haar schuilplaats kwijt. Ze heeft de verkeerde kant gekozen, dat weet ze nu. Maar genade zal ze niet krijgen. Stilletjes sluipt
    ze weg van de stapel en loopt naar haar volgende slachtoffer toe. Ze springt op zijn rug en boort haar dolk in hem, net boven zijn vleugels. Lucian, ook bekend als Lucifer, draait zich om en ziet haar. Een kleine glimlach kruipt over zijn gezicht en hij strekt zijn arm naar haar uit, waarop het engeltje naar hem toeloopt en zijn hand vastneemt. ‘Geef niet op Deliah.’


    Verhaallijn
    Honderden jaren verstreken na de strijd tussen de Engelen en de rebellen.
    De rebellen, ookwel de Fallen Angels genoemd, zijn ondergedoken op aarde, afwachtend tot het tij zal keren.
    Hoewel ze niet verouderen, zijn hun aantallen al ferm verminderd. Gedrochten, gecreërd door de engelen, zwerven over de aarde om alles te vernietigen wat de Fallen Angels lief hebben.
    Deze gedrochten, die door de mensen 'demonen' genoemd worden, zien eruit als mensen met een klein verschil: hun ogen zijn volledig zwart, hun tanden zijn zo scherp dat ze met gemak iemands keel kunnen doorscheuren. De mensen geloven dat de Fallen Angels en deze demonen volledig hetzelfde zijn en geleid worden door Lucian of Lucifer.
    De Fallen Angels beschermen de mensen, maar er is maar één iets dat hen kan redden. Toen de oorlog uitbrak, brak de spiegel van het Lot in 8 stukken die op de aarde terecht kwamen. Een groep jongeren uit het stadje Brighton vinden deze scherven. Nu is hun lot verbonden met dat van de Fallen Angels. De Demonen die aangetrokken worden door de macht van de spiegel zijn de jongeren al snel op het spoor en de jongeren moeten kiezen. De Fallen Angels zoeken en hen om help vragen of proberen het geheim van de spiegel zelf te ontrafelen.


    De demonen brengen een verschrikkelijk dikke mist met hen mee, zorgen ervoor dat alle inwoners van Brighton, behalve de eigenaars van de scherven, in een diepe slaap vallen en hun aanwezigheid zorgt ervoor dat over alle bomen, planten en wegen een dikke laag ijs ontstaat.


    Rollen

    Fallen Angels

    Demonen

    Jongeren


    Invullijst
    Naam:
    Soort:
    Leeftijd:
    Geslacht
    Karakter:
    Uiterlijk: Fallen angels hebben bijvoorbeeld altijd zwarte vleugels, voor de rest zien ze er niet veel anders uit dan mensen
    Geschiedenis: Niet verplicht


    Regels
    * Minimaal 150 woorden
    *16+ toegestaan
    *Geen Mary Sue's ook niet bij de Fallen Angels
    *OCC: [] {}
    *Probeer toch één keer per week te schrijven
    *Reservering blijft voor 3 dagen staan tenzij met een grondige reden

    [ bericht aangepast op 3 jan 2017 - 15:03 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zou ik misschien een van de jongeren mogen zijn? XD


    I have seen my own sun darkened

    Voor zover je hier nog mee verder wilt gaan...
    Ik vind dit wel een geweldig idee trouwens =^.^=


    I have seen my own sun darkened

    Vind ik ook :') Als dit ooit nog voorgezet wordt dan zou ik graag een Fallen Angel claimen.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Zou ik een vrouwelijke fallen angel mogen? ^^


    If people were like rain, I was like drizzle and she was a hurricane.