• De laatste tijd staat de top vijf én de spotlight vol met 16+ verhalen, iets wat ik eerlijk gezegd niet vind kunnen want er zijn niet echt veel 16+'ers op Q. Mijn mening? Maak een apart deel maar, heel Q volspammen met erotiek en seks? Nee, dat is degoutant. De meeste jonge meisjes hierop moeten al die dingen niet lezen. Dat is gewoon fout.

    Ik heb gewoon mijn mening gegeven.

    'xoxo L.


    Why are you so imperfect?

    jamjars schreef:
    ik gaf mijn mening. I don't care, als jullie nu gaan door blijven doen. Doe maar, heel fijn allemaal.

    Sorry als ik op welke manier dan ook wellicht te bot overkwam, mijn posts hier waren níet bedoeld als persoonlijke aanval, alleen mijn kijk op de hele situatie.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jacker schreef:
    (...)

    Respectpunten ^^


    Je geeft mij alleen maar privé respectpunten. (cat)


    SLOAN.

    H0USE schreef:
    (...)

    Je geeft mij alleen maar privé respectpunten. (cat)


    Omdat ik anders jou elke second respectpunten moet geven (cat)


    Olive

    TheBoss schreef:
    (...)
    Nance.. er zijn altijd lui die dit soort verhalen niet waarderen en dat is aan hun, maar al die bemoedigende en lieve reacties maken dat toch meer dan goed? Laat dát je nu de kracht geven door te schrijven met verhalen waar jij je hart in kwijt kan :] Dat doe ik ook, ondanks dat ik weet dat veel van mijn onderwerpen gewoon niet aansluiten met wat veel meiden hier leuk vinden. En bovendien zouden al die posivieve reacties en abo's er niet zijn als jij zo'n belabberd verhaal schreef. Keep up the work (flower).



    Dankjewel lieverd. <3
    Je hebt ook gelijk en ik blijf absoluut met passie en liefde doorschrijven, omdat dat (al klinkt het misschien cliché/overdreven/whatever) is waar ik voor leef en ik er van geniet mensen mee te laten lezen ... Maar als je ergens voor leeft en dat krijgt keer op keer de klappen, zonder een daadwerkelijke, oprechte mening over het verhaal zelf ... Het is gewoon kut omdat we de ene vlaag na de andere krijgen. ><
    Ik wil het mezelf en m'n lezers niet aandoen, anders had ik allang een middelvinger opgestoken en gestopt. :/


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    TheBoss schreef:
    (...)
    Sorry als ik op welke manier dan ook wellicht te bot overkwam, mijn posts hier waren níet bedoeld als persoonlijke aanval, alleen mijn kijk op de hele situatie.
    Ik ben nog iets te boos om sorry te zeggen, maar ik ben me er wel van bewust dat ik op het moment heel dreigend en boos overkom. Ik zit in mijn *kuch* gevoelige periode van de maand *kuch* dus euhm, daar wel sorry voor.


    Life is hard and then we die

    Jacker schreef:
    (...)

    Omdat ik anders jou elke second respectpunten moet geven (cat)


    Ik ben gewoon repsectgeil ;x :Y):Y):Y):Y)


    SLOAN.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik ben nog iets te boos om sorry te zeggen, maar ik ben me er wel van bewust dat ik op het moment heel dreigend en boos overkom. Ik zit in mijn *kuch* gevoelige periode van de maand *kuch* dus euhm, daar wel sorry voor.



    Ik ga geen eens mijn excuses aan bieden, daar ben ik te gekwetst voor. Als het
    'r echt spijt dat ze ons zo aanvalt, zul ze het van mijn kant maar aan moeten nemen en er van leren dat je het over mensen hebt. Ik heb ook niks om me voor te verontschuldigen ... En ik ben er gewoon te boos voor.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    16+¨verhalen gaan niet alleen over die onderwerpen hoor.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Sadistic schreef:
    (...)


    Dankjewel lieverd. <3
    Je hebt ook gelijk en ik blijf absoluut met passie en liefde doorschrijven, omdat dat (al klinkt het misschien cliché/overdreven/whatever) is waar ik voor leef en ik er van geniet mensen mee te laten lezen ... Maar als je ergens voor leeft en dat krijgt keer op keer de klappen, zonder een daadwerkelijke, oprechte mening over het verhaal zelf ... Het is gewoon kut omdat we de ene vlaag na de andere krijgen. ><
    Ik wil het mezelf en m'n lezers niet aandoen, anders had ik allang een middelvinger opgestoken en gestopt. :/

    Je schrijft geweldig, en of je nu fanfic, romantiek, horror, of sexueel getinte dingn schrijft, boeit niet. Het gaat er om dát je schrijft, en hóé je het schrijft. En in de ogen van jouw fans schrijf jij perfect.
    Er zullen altijd mensen blijven die je aanmoedigen, en de kritiekgevers zullen niet weg gaan, maar daar moet je gewoon minde rop letten. De enige die recht heeft om kritiek te geven op een verhaal, is de schrijver zelf :Y)

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    Je schrijft geweldig, en of je nu fanfic, romantiek, horror, of sexueel getinte dingn schrijft, boeit niet. Het gaat er om dát je schrijft, en hóé je het schrijft. En in de ogen van jouw fans schrijf jij perfect.
    Er zullen altijd mensen blijven die je aanmoedigen, en de kritiekgevers zullen niet weg gaan, maar daar moet je gewoon minde rop letten. De enige die recht heeft om kritiek te geven op een verhaal, is de schrijver zelf :Y)
    Of mensen die het verhaal werkelijk gelezen hebben.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Of mensen die het verhaal werkelijk gelezen hebben.

    -Grinnikt-
    Maar als je iets leest, is het een teken dat je het leuk vind. Of dat je een minpunt zoekt om iemand zwak te maken.

    Maar het gaat er vooral om dat je jezelf en andere een plezier doet met schrijven, 'haters' kunnen beter even naar hun eigen verhaal kijken :Y)

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    -Grinnikt-
    Maar als je iets leest, is het een teken dat je het leuk vind. Of dat je een minpunt zoekt om iemand zwak te maken.

    Maar het gaat er vooral om dat je jezelf en andere een plezier doet met schrijven, 'haters' kunnen beter even naar hun eigen verhaal kijken :Y)
    Soms ga ik iets lezen en kom ik er naarmate achter dat ik het niets vind. Heb ik niet vaak trouwens, meestal zie ik het dan gelijk ^^


    Life is hard and then we die

    we zijn allemaal oversexte cavia's geworden.... :P LoL

    Langs de ene kant heb je echt gelijk, maar langs de andere kant is het feit dat ze er 16+ bijzetten een waarschuwing en wil dat dus zeggen dat als je erop klikt, je weet dat je dat kan verwachten en als je dat dus niet wilt lezen, je er dus niet op moet klikken.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik vind dat je hier niet zomaar over kunt oordelen. Kinderen komen er toch wel achter en 16+ is niet alleen maar sex, sex, sex, neuken, neuken, neuken. Elk goed verhaal verdient het om in de top 5 te staan, zo ook 16+. Voordat je hier een mening over vormt en er kritiek op geeft, lees de verhalen. Ze staan daar voor een reden. Ze zijn met net zoveel moeite en liefde geschreven als de JB en HP verhalen. Wat maakt ze zo verschrikkelijk anders? De erotiek die in de meeste van die verhalen voorkomt, zie je ook in een gemiddeld nederlands literatuur boek. En raad eens, die moet je verplicht voor school lezen. Nee, ik vind het hypocriet om verhalen zo te beoordelen. 16+ heeft altijd op Quizlet bestaan, dat is nooit onder stoelen of banken geschoven. Maar het blijkt opeens anders te zijn als TH of HP er in voor komt? Ik heb respect voor de mensen die 16+ verhalen schrijven. Zij durven te doen wat de meesten niet durven en schrijven waar ze over willen. And they're doing a damn good job at it.

    [ bericht aangepast op 13 april 2011 - 16:11 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.