Ik vind dat je hier niet zomaar over kunt oordelen. Kinderen komen er toch wel achter en 16+ is niet alleen maar sex, sex, sex, neuken, neuken, neuken. Elk goed verhaal verdient het om in de top 5 te staan, zo ook 16+. Voordat je hier een mening over vormt en er kritiek op geeft, lees de verhalen. Ze staan daar voor een reden. Ze zijn met net zoveel moeite en liefde geschreven als de JB en HP verhalen. Wat maakt ze zo verschrikkelijk anders? De erotiek die in de meeste van die verhalen voorkomt, zie je ook in een gemiddeld nederlands literatuur boek. En raad eens, die moet je verplicht voor school lezen. Nee, ik vind het hypocriet om verhalen zo te beoordelen. 16+ heeft altijd op Quizlet bestaan, dat is nooit onder stoelen of banken geschoven. Maar het blijkt opeens anders te zijn als TH of HP er in voor komt? Ik heb respect voor de mensen die 16+ verhalen schrijven. Zij durven te doen wat de meesten niet durven en schrijven waar ze over willen. And they're doing a damn good job at it.
[ bericht aangepast op 13 april 2011 - 16:11 ]
If you don't stand for something, you'll fall for anything.