• De laatste tijd staat de top vijf én de spotlight vol met 16+ verhalen, iets wat ik eerlijk gezegd niet vind kunnen want er zijn niet echt veel 16+'ers op Q. Mijn mening? Maak een apart deel maar, heel Q volspammen met erotiek en seks? Nee, dat is degoutant. De meeste jonge meisjes hierop moeten al die dingen niet lezen. Dat is gewoon fout.

    Ik heb gewoon mijn mening gegeven.

    'xoxo L.


    Why are you so imperfect?

    PUKKELxDING schreef:
    (...)En er zijn er ook heel veel van 16 en ouder.


    einde discussie,ik wil niet met iemand in discussie gaan,want het slaat nergens op.


    I´m nothing special.

    MarleentjeJR schreef:
    @Nancy, iedereen doet vanalles om wanhopig in die Top 5 te komen, en jij komt er telkens in, maar wilt het niet :'D


    Van mij mag je zo ruilen hoor. Zo leuk is het niet en buiten dat om boeit het me ook helemaal niks. Zolang ik maar kan schrijven en er mensen zijn die daarvan kunnen meegenieten -als ik ze online plaats;)-.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Carrefully schreef:
    (...)

    einde discussie,ik wil niet met iemand in discussie gaan,want het slaat nergens op.
    Inderdaad


    Life is hard and then we die

    Ik lees al die 16+ verhalen die in de top staan maar ik geef nooit kudo's. (krul) It wasn't me!


    -

    Ik vind die 16+ verhalen juist leuk, ze zijn meestal ook beter geschreven.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Sadistic schreef:
    (...)

    Van mij mag je zo ruilen hoor. Zo leuk is het niet en buiten dat om boeit het me ook helemaal niks. Zolang ik maar kan schrijven en er mensen zijn die daarvan kunnen meegenieten -als ik ze online plaats;)-.

    Someone who understands me!
    Ik snap heel de gekut van 'Ik wil in de top 5!' 'Kudo mij altjeblieft!' 'Omg! Iks ta 5e' dus absoluut niet! Ik schrijf liever voor mezelf en voor de mensen die het lezen, ik heb de titel van mijn story in dat blokje niet nodig om door te gaan met schrijven :Y)

    Oké, ik word er gek van. Hou gewoon op, ik ben er niet voor, ik heb niet gezegd dat ze moeten stoppen, dat ze slecht zijn of dat de mensen die ze schrijven er niet aan werken. Ik gaf mijn mening, en leuk dat jullie zo defensief reageren, echt top. Ik ben een haatzaaier blijkbaar, omdat ik mijn mening zeg en ik ben niet de enige. Wel fijn. Jullie je zin, jézus.


    Why are you so imperfect?

    jamjars schreef:
    Oké, ik word er gek van. Hou gewoon op, ik ben er niet voor, ik heb niet gezegd dat ze moeten stoppen, dat ze slecht zijn of dat de mensen die ze schrijven er niet aan werken. Ik gaf mijn mening, en leuk dat jullie zo defensief reageren, echt top. Ik ben een haatzaaier blijkbaar, omdat ik mijn mening zeg en ik ben niet de enige. Wel fijn. Jullie je zin, jézus.
    Je waarschuwing had niets te maken met dit topic.


    Life is hard and then we die

    Houston schreef:
    En daar gaan we weer, ik/wij betalen ook om in de spot te staan hoor :') En ik blijf het zeggen die 16+ verhalen van mij/ons krijgen kudo's omdat ze het verdienen denk ik dan anders zouden ik/wij ook geen kudo's krijgen.. Mijn mening.. Amen.


    Nou ik vind de verhalen in de top vijf met 16+ Super goed geschreven,, en hallo eindelijk iets anders dan Justin bieber en hp ..
    En ze verdienen het dan ook!!

    En Houston, ik vind jou verhalen geweldig


    What is youre favo scary movie?

    Zucht, kan er geen einde komen aan deze discussie? (cat)


    Alleen maar tranen van geluk

    jamjars schreef:
    Oké, ik word er gek van. Hou gewoon op, ik ben er niet voor, ik heb niet gezegd dat ze moeten stoppen, dat ze slecht zijn of dat de mensen die ze schrijven er niet aan werken. Ik gaf mijn mening, en leuk dat jullie zo defensief reageren, echt top. Ik ben een haatzaaier blijkbaar, omdat ik mijn mening zeg en ik ben niet de enige. Wel fijn. Jullie je zin, jézus.

    Schat, als je geen gekut wil moet je ook geen topic aanmaken. Mening uiten mag jij, maar ook ieder ander hier op quizlet.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    als ze er 16+ bij schijrven gaan er JUIST mensen van onder de 16 het lezen. Ik vind het best irritant dat er zoveel zijn...


    live long and prosper

    LSquarepants schreef:
    als ze er 16+ bij schijrven gaan er JUIST mensen van onder de 16 het lezen. Ik vind het best irritant dat er zoveel zijn...

    Wij kunnen mensen er niet van tegenhouden wat ze wel of niet gaan lezen, ieder zijn eigen stijl ieder zijn eigen keuze. Waarom laten we elkaar niet gewoon in onze waarden, en let's all sing together! :')


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    c'mon, wat maakt het uit?
    lees gwn wat je leuk vind (krul)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Nou, blijkbaar zijn genoeg kiddo's hiero erin geïnteresseerd en vinden ze de verhalen leuk, anders zouden ze niet in de top 5 staan.
    En ik lees een paar van die verhalen en dat is écht niet alleen maar seks, seks, seks. (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.