• De laatste tijd staat de top vijf én de spotlight vol met 16+ verhalen, iets wat ik eerlijk gezegd niet vind kunnen want er zijn niet echt veel 16+'ers op Q. Mijn mening? Maak een apart deel maar, heel Q volspammen met erotiek en seks? Nee, dat is degoutant. De meeste jonge meisjes hierop moeten al die dingen niet lezen. Dat is gewoon fout.

    Ik heb gewoon mijn mening gegeven.

    'xoxo L.


    Why are you so imperfect?

    Courtesan schreef:
    Ik vind dat je hier niet zomaar over kunt oordelen. Kinderen komen er toch wel achter en 16+ is niet alleen maar sex, sex, sex, neuken, neuken, neuken. Elk goed verhaal verdient het om in de top 6 te staan, zo ook 16+. Voordat je hier een mening over vormt en er kritiek op geeft, lees de verhalen. Ze staan daar voor een reden. Ze zijn met net zoveel moeite en liefde geschreven als de JB en HP verhalen. Wat maakt ze zo verschrikkelijk anders? De erotiek die in de meeste van die verhalen voorkomt, zie je ook in een gemiddeld nederlands literatuur boek. En raad eens, die moet je verplicht voor school lezen. Nee, ik vind het hypocriet om verhalen zo te beoordelen. 16+ heeft altijd op Quizlet bestaan, dat is nooit onder stoelen of banken geschoven. Maar het blijkt opeens anders te zijn als TH of HP er in voor komt? Ik heb respect voor de mensen die 16+ verhalen schrijven. Zij durven te doen wat de meesten niet durven en schrijven waar ze over willen. And they're doing a damn good job at it.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Courtesan schreef:
    Ik vind dat je hier niet zomaar over kunt oordelen. Kinderen komen er toch wel achter en 16+ is niet alleen maar sex, sex, sex, neuken, neuken, neuken. Elk goed verhaal verdient het om in de top 6 te staan, zo ook 16+. Voordat je hier een mening over vormt en er kritiek op geeft, lees de verhalen. Ze staan daar voor een reden. Ze zijn met net zoveel moeite en liefde geschreven als de JB en HP verhalen. Wat maakt ze zo verschrikkelijk anders? De erotiek die in de meeste van die verhalen voorkomt, zie je ook in een gemiddeld nederlands literatuur boek. En raad eens, die moet je verplicht voor school lezen. Nee, ik vind het hypocriet om verhalen zo te beoordelen. 16+ heeft altijd op Quizlet bestaan, dat is nooit onder stoelen of banken geschoven. Maar het blijkt opeens anders te zijn als TH of HP er in voor komt? Ik heb respect voor de mensen die 16+ verhalen schrijven. Zij durven te doen wat de meesten niet durven en schrijven waar ze over willen. And they're doing a damn good job at it.



    amen + veel respect _O_


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Soms ga ik iets lezen en kom ik er naarmate achter dat ik het niets vind. Heb ik niet vaak trouwens, meestal zie ik het dan gelijk ^^

    Maar het lijkt me dat je niet aan het eind van het verhaal ineens denkt van: 'Dat vond ik niet zo leuk...' (krul)

    Courtesan schreef:
    Ik vind dat je hier niet zomaar over kunt oordelen. Kinderen komen er toch wel achter en 16+ is niet alleen maar sex, sex, sex, neuken, neuken, neuken. Elk goed verhaal verdient het om in de top 5 te staan, zo ook 16+. Voordat je hier een mening over vormt en er kritiek op geeft, lees de verhalen. Ze staan daar voor een reden. Ze zijn met net zoveel moeite en liefde geschreven als de JB en HP verhalen. Wat maakt ze zo verschrikkelijk anders? De erotiek die in de meeste van die verhalen voorkomt, zie je ook in een gemiddeld nederlands literatuur boek. En raad eens, die moet je verplicht voor school lezen. Nee, ik vind het hypocriet om verhalen zo te beoordelen. 16+ heeft altijd op Quizlet bestaan, dat is nooit onder stoelen of banken geschoven. Maar het blijkt opeens anders te zijn als TH of HP er in voor komt? Ik heb respect voor de mensen die 16+ verhalen schrijven. Zij durven te doen wat de meesten niet durven en schrijven waar ze over willen. And they're doing a damn good job at it.
    Ik krijg bijna tranen in m'n ogen.. damn you period.. Echt mooi verwoord Sam :)

    [ bericht aangepast op 13 april 2011 - 16:13 ]


    Life is hard and then we die

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    Maar het lijkt me dat je niet aan het eind van het verhaal ineens denkt van: 'Dat vond ik niet zo leuk...' (krul)
    Als je een recensie moet schrijven moet je wel :P


    Life is hard and then we die

    Courtesan schreef:
    Ik vind dat je hier niet zomaar over kunt oordelen. Kinderen komen er toch wel achter en 16+ is niet alleen maar sex, sex, sex, neuken, neuken, neuken. Elk goed verhaal verdient het om in de top 5 te staan, zo ook 16+. Voordat je hier een mening over vormt en er kritiek op geeft, lees de verhalen. Ze staan daar voor een reden. Ze zijn met net zoveel moeite en liefde geschreven als de JB en HP verhalen. Wat maakt ze zo verschrikkelijk anders? De erotiek die in de meeste van die verhalen voorkomt, zie je ook in een gemiddeld nederlands literatuur boek. En raad eens, die moet je verplicht voor school lezen. Nee, ik vind het hypocriet om verhalen zo te beoordelen. 16+ heeft altijd op Quizlet bestaan, dat is nooit onder stoelen of banken geschoven. Maar het blijkt opeens anders te zijn als TH of HP er in voor komt? Ik heb respect voor de mensen die 16+ verhalen schrijven. Zij durven te doen wat de meesten niet durven en schrijven waar ze over willen. And they're doing a damn good job at it.

    Dikke respect.


    Forever.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Als je een recensie moet schrijven moet je wel :P

    Niet off-topic gaan het Annick? (N)
    Dit heb ik altijd al eens willen zeggen (krul)

    [ bericht aangepast op 13 april 2011 - 16:14 ]

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    Niet off-topic gaan het Annick? (N)
    Dit heb ik altijd al eens willen zeggen (krul)
    Hihi (A)


    Life is hard and then we die

    Kom op zeg. Er staat heus geen 16+ achter voor de lol. En als er dan jongeren op de site komen en expres zo'n verhaal aanklikken is dat hun eigen probleem. En ooit leren ze toch wel wat seks is. Ik vind wat jij zegt wel wat overdreven. Het word alllemaal goed aangegeven voor welke leeftijd het is, dus als je 10 bent klik dan gewoon geen 16+ aan =.= Doe moeilijk ofzeuu.


    Sometimes it's best not to care.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Hihi (A)

    Maar goed, we zijn het er over eens dat dit een beetje aanstellerij is, en die 16+ verhalen gewoon normaal zijn? :Y)

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    Maar goed, we zijn het er over eens dat dit een beetje aanstellerij is, en die 16+ verhalen gewoon normaal zijn? :Y)


    *steekt hand omhoog*
    eens :Y)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    Maar goed, we zijn het er over eens dat dit een beetje aanstellerij is, en die 16+ verhalen gewoon normaal zijn? :Y)
    Understatement =)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Understatement =)

    Woehoewh :'3

    Ik vind dat je helemaal gelijk hebt.


    A perfect girl isn't real, a real girl isn't perfect.

    Die mensen vallen je nu opeens gelijk aan? ;s


    A perfect girl isn't real, a real girl isn't perfect.