• De laatste tijd staat de top vijf én de spotlight vol met 16+ verhalen, iets wat ik eerlijk gezegd niet vind kunnen want er zijn niet echt veel 16+'ers op Q. Mijn mening? Maak een apart deel maar, heel Q volspammen met erotiek en seks? Nee, dat is degoutant. De meeste jonge meisjes hierop moeten al die dingen niet lezen. Dat is gewoon fout.

Ik heb gewoon mijn mening gegeven.

'xoxo L.

Why are you so imperfect?

PUKKELxDING schreef:
    (...)Indeed! Ontvoerd door Bill Kaulitz, was dat er niet zo een?

Zo zijn er honderden ... En niet om op te scheppen -Please, please, don't attack me about it- ... Hoe komt het dat ik 575 abo's heb en als het er op aankomt het merendeel daarvan zogezegd ineens 'seksverhalen' 'haat' en 'niemand er op te wachten zit'?

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

.

[ bericht aangepast op 13 april 2011 - 15:17 ]

jamjars schreef:
    OHMYGOD. laat het nu gewoon vallen, ja? iedereen zijn mening.
    stop nu maar.

Ja, jij begon ;D

Olive

waarom kijk je dan aleen naar de top 5? je kan ook een storie zoeken naar jouw keuze

Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

omdat ik lui ben.

TheBoss schreef:
    (...)
    En die nog niet eens genoemd... :']

Er kwam er laatst ene naar me toe: 'Lees mijn story' dus ik probeer het, is het ook twincets, ik zeg haar dat ik liever niet doorlees roept ze ineens: 'Jij mag dat niet lezen! Jij ebnt te jong, wat doe je bij mij story' D:

IsaMyBff schreef:
    waarom kijk je dan aleen naar de top 5? je kan ook een storie zoeken naar jouw keuze

Amen.

I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

Houston schreef:
    Ik word gek..echt.. leave it be, let it be leave the 16+ stories aloneeeee.. Wij schrijven ook omdat wij willen schrijven.. en dat kunnen schrijven, of niet? O.O

Echt he ... Ik vind het vooral zo leuk dat veel mensen vergeten dat wij ook gevoelens hebben. Het is verdomme pijnlijk/beledigend steeds zo over je verhaal te moeten lezen, terwijl er uren, dagen, nachten, al m'n energie en passie in gaan ... :(

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Jacker schreef:
    (...)

Ja, jij begon ;D
    Inderdaad, dan had ze er niet over beginnen. Op dit soort dingen kan ze wat terug verwachten.

Life is hard and then we die

Sadistic schreef:
    (...)

Zo zijn er honderden ... En niet om op te scheppen -Please, please, don't attack me about it- ... Hoe komt het dat ik 575 abo's heb en als het er op aankomt het merendeel daarvan zogezegd ineens 'seksverhalen' 'haat' en 'niemand er op te wachten zit'?

Omdat ze het niet toe willen geven, en zich liever aansluiten bij de groep :Y)

Zoals ze al eerder gezegd hebben. Het is een rage. Het is nu populair. Laat het zo. Als je het niet leuk vind, negeer het dan.
    Netzoals bij andere rages waren er ook mensen tegen dat ze de top 5 overspoelen. Als niet-fan negeer je dat toch ook?

Ik ben zelf blij dat er nu zoiets is. Zoiets gaat veel dieper dan JB. Ik ben blij dat er nog eens verhalen zijn die ook écht ergens over gaan.

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

PUKKELxDING schreef:
    (...)Inderdaad, dan had ze er niet over beginnen. Op dit soort dingen kan ze wat terug verwachten.

Daar kan ik echt niet tegen! Als mensen over iets beginnen en zien dat niet iedereen het met ze eens zijn.

Olive

jamjars schreef:
    omdat ik lui ben.

Goed argument ...'-.- Dus de top moet alleen maar volstaan met stories die jij leuk vind?

I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

Sadistic schreef:
    (...)

Echt he ... Ik vind het vooral zo leuk dat veel mensen vergeten dat wij ook gevoelens hebben. Het is verdomme pijnlijk/beledigend steeds zo over je verhaal te moeten lezen, terwijl er uren, dagen, nachten, al m'n energie en passie in gaan ... :(

Ik vind jullie verhalen leuk hoor ^^

SLOAN.

Ik weet dat ik hier al gereageerd heb, maar ik ben iets vergeten.
    Deze verhalen gaan niet alleen over seks maar ook over psychische dingen, over hoe die meisjes zich zouden voelen, over zich niet veilig voelen, over het feit wat die meisjes allemaal moeten doormaken, dat is allemaal harde waarheid. Ik lees sommige +16 stories ja, maar ik ben toch ook niet geschokeerd ofzo? Ik ga er geen trauma's aan overhouden?
    Bovendien zijn die stories een beetje de buitlaatklep en ziel, passie vaneen schrijver, laat ze gewoon

[ bericht aangepast op 13 april 2011 - 15:19 ]

If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right