• Het korte tweede leven van Bree Tanner is het verhaal van een van de nieuwelingen uit het leger van Victoria in Eclips, Bree Tanner. De novelle registreert de ontwikkelingen binnen het nieuwelingenleger en hun achtervolging van Bella Swan en de Cullens, tot hun onvermijdelijke ontmoeting en de onvergetelijke afloop.


    Wat denken jullie?
    Dat het een leuk boek is, wie gaat het kopen?
    En en heeft maar 192 bladzijdes, best weinig voor een boek van Stephenie Meyer.
    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik wil hem wel kopen, maar moet eerst weer even sparen xD Lijkt mij wel leuk boekje (A)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Ik vind dat Stephenie Meyer haar Twilight succes wel héél hard begint uit te buiten. :x

    is het ook te koop in de Bruna?
    lol.


    I've got your back like a bra strap.

    issie alleen in het nederlands? :X
    Ik spaar die serie op zijn nederlands maar ook op zijn engels.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Prodigy schreef:
    Ik vind dat Stephenie Meyer haar Twilight succes wel héél hard begint uit te buiten. :x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Prodigy schreef:
    Ik vind dat Stephenie Meyer haar Twilight succes wel héél hard begint uit te buiten. :x

    Ach, dat deed J.K. Rowling ook.:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb 'm in het Engels besteld, want dan kreeg je bij pre-order €5,- korting :9~


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Rifles schreef:
    (...)
    Ach, dat deed J.K. Rowling ook.:Y)
    Bij Rowling vind ik het anders: bijvoorbeeld die boekjes 'Zwerkbal door de Eeuwen heen' en 'Fabeldieren & Waar ze te vinden zijn' zijn eigenlijk ook boeken die in de serie voorkomen. Net als 'De Vertelsels van Baker de Bard'.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    alleen één ding snap ik niet. ze geeft nu dit boek uit. waarom geeft ze midnight sun ook niet uit ik bedoel nu kan toch iedereen het op internet lezen kan je het net zo goed ook laten binden(heb hekel aan lezen vanaf een beeldscherm)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    alleen één ding snap ik niet. ze geeft nu dit boek uit. waarom geeft ze midnight sun ook niet uit ik bedoel nu kan toch iedereen het op internet lezen kan je het net zo goed ook laten binden(heb hekel aan lezen vanaf een beeldscherm)
    Ze geeft Midnight Sun niet uit omdat die was uitgelekt via internet en daarom heeft ze besloten dat ze `m maar voor iedereen op internet wou zetten. En als ze alsnog besluit `m uit te geven, verdient ze er veel minder aan dan ze voorheen zou hebben gedaan omdat nu veel mensen het al hebben gelezen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Elphaba schreef:
    (...)Ze geeft Midnight Sun niet uit omdat die was uitgelekt via internet en daarom heeft ze besloten dat ze `m maar voor iedereen op internet wou zetten. En als ze alsnog besluit `m uit te geven, verdient ze er veel minder aan dan ze voorheen zou hebben gedaan omdat nu veel mensen het al hebben gelezen.

    Maar ze verdient er nog steeds aan (nerd)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    alleen één ding snap ik niet. ze geeft nu dit boek uit. waarom geeft ze midnight sun ook niet uit ik bedoel nu kan toch iedereen het op internet lezen kan je het net zo goed ook laten binden(heb hekel aan lezen vanaf een beeldscherm)


    Midnight sun was nog nie af en ze wilde niet verder, doordat het was uitgelekt ;) Was hoop gedoe over, ze maakt hem ooit nog wel eens af, alleen nu niet


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Ik ga hem sowieso kopen. Weet nog niet wat ik ervan moet verwachten!


    "Let them eat cake!"

    Hmm ik weet het niet. Ik denk dat ik hem maar laat liggen, ik heb boeken die hoger aan mijn lijstje staan.


    it's so empty living behind these castle walls