• De laatste tijd staat de top vijf én de spotlight vol met 16+ verhalen, iets wat ik eerlijk gezegd niet vind kunnen want er zijn niet echt veel 16+'ers op Q. Mijn mening? Maak een apart deel maar, heel Q volspammen met erotiek en seks? Nee, dat is degoutant. De meeste jonge meisjes hierop moeten al die dingen niet lezen. Dat is gewoon fout.

    Ik heb gewoon mijn mening gegeven.

    'xoxo L.


    Why are you so imperfect?

    Dimanche schreef:
    De Top 5 is gewoon oversekst.


    Neem risico's

    ik gaf mijn mening. I don't care, als jullie nu gaan door blijven doen. Doe maar, heel fijn allemaal.


    Why are you so imperfect?

    Je zou nu eens in de top 5 moeten kijken!


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    jamjars schreef:
    ik gaf mijn mening. I don't care, als jullie nu gaan door blijven doen. Doe maar, heel fijn allemaal.


    Leuk he :)


    SLOAN.

    TheBoss schreef:
    (...)
    Ja maar weet je, dat is met de rest van het internet ook. Hier zijn er tenminste mods die nog een oogje in het zeil kunnen houden, maar als je op google 'geile wijven' invult of naar redtube.com gaat is er zo goed als geen belemmering. Natuurlijk weten die sitemakers wel dat er kinderen op internet surfen en hoe zeer ze ook willen, ze kunnen niet voorkomen dat een twaalfjarige naar een paar seksende mensen gaat kijken. Je kan al die sites wel proberen uit de lucht te halen, maar dan krijgt het systeem hier eng veel weg van een dictatuur vrees ik..

    Als je dat wilt verbieden kan je het halve internet dicht gooien,elk volwassen nederlands boek verbieden, de helft van de muziek industrie en bijna alle volwassen films er serieus op tv stoppen,oh en vergeet de reclames niet...
    Nee dat gaat hem toch niet worden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb de neiging om als de top weer vol komt te staan met JB of TH of whatever om daar ook een topic over te maken :') ..*takes a deep breath*


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    doe maar.


    Why are you so imperfect?

    jamjars schreef:
    ik gaf mijn mening. I don't care, als jullie nu gaan door blijven doen. Doe maar, heel fijn allemaal.


    Geweldig gewoon haha ;D Maar je kunt toch wel weten dat mensen hierop gaan ingaan? Vooral als je de schrijfsters zo beledigd.


    Olive

    jamjars schreef:
    doe maar.


    Ik wil even zeggen, Justin Bieber is een grotere faggot dan deze verhalen ooit zullen zijn. Mijn mening ;D


    SLOAN.

    jummy schreef:
    (...)

    helemaal gelijk. ik vind nou gwn die verhaal van jb en zow niks, maar die van Sadistcenzo wel duss... smoel dicht heet zow iets


    Eh... Dat smoel dicht is ook zo overdreven hoor, zij geeft net zoals jou, ook alleen maar haar mening (; - just saying


    Alleen maar tranen van geluk

    jamjars schreef:
    ik gaf mijn mening. I don't care, als jullie nu gaan door blijven doen. Doe maar, heel fijn allemaal.
    Als jij alleen maar wilt dat mensen het met je eens zijn dan zul je nog voor veel nare gebeurtenissen komen te staan in de rest van je leven.


    Life is hard and then we die

    3x Bieber, 2x [16+]. Nah, dat valt nog mee.


    It's time to be happy again.

    Jacker schreef:
    (...)

    Geweldig gewoon haha ;D Maar je kunt toch wel weten dat mensen hierop gaan ingaan? Vooral als je de schrijfsters zo beledigd.

    And that's how it is. Amen.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Misschien heel overbodig om te zeggen, of al vaker gezegd.
    Maar het zal altijd zo blijven, mensen zullen blijven zeuren om echt, alles. HP, JB, TH, 16+, etcetc. & Zelfs in de meest normale verhalen, komt er wel overal seks in voor. Of er nou `16+` staat of niet, het zal er zijn. En nog iets; 16+ is niet alleen seks. Geweld, thriller, horror, verkrachting, etc. En no offense, tegen iedereen, maar zeuren erom zorgt er niet voor dat ze weggaan. Get over it.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Misschien heel overbodig om te zeggen, of al vaker gezegd.
    Maar het zal altijd zo blijven, mensen zullen blijven zeuren om echt, alles. HP, JB, TH, 16+, etcetc. & Zelfs in de meest normale verhalen, komt er wel overal seks in voor. Of er nou `16+` staat of niet, het zal er zijn. En nog iets; 16+ is niet alleen seks. Geweld, thriller, horror, verkrachting, etc. En no offense, tegen iedereen, maar zeuren erom zorgt er niet voor dat ze weggaan. Get over it.


    Respectpunten ^^


    Olive