• De laatste tijd staat de top vijf én de spotlight vol met 16+ verhalen, iets wat ik eerlijk gezegd niet vind kunnen want er zijn niet echt veel 16+'ers op Q. Mijn mening? Maak een apart deel maar, heel Q volspammen met erotiek en seks? Nee, dat is degoutant. De meeste jonge meisjes hierop moeten al die dingen niet lezen. Dat is gewoon fout.

    Ik heb gewoon mijn mening gegeven.

    'xoxo L.


    Why are you so imperfect?

    Ik vind het inderdaad wel rot dat de hele top 5 volstaat met verhalen waarvan ik niet geacht word ze te lezen.


    effort never betrays you

    Carrefully schreef:
    (...)

    ik vind dat gewoon niet kunnen,als ze seks verhalen willen maken sturen ze het maar naar seksverhalen.nl of wat dan ook(als dat bestaat) maar dit is een sait voor jongeren..


    Er zitten hier ook mensen van rond de 16/17 of ouder dus waarom zou dit niet mogen?

    [ bericht aangepast op 13 april 2011 - 15:20 ]


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Echt he ... Ik vind het vooral zo leuk dat veel mensen vergeten dat wij ook gevoelens hebben. Het is verdomme pijnlijk/beledigend steeds zo over je verhaal te moeten lezen, terwijl er uren, dagen, nachten, al m'n energie en passie in gaan ... :(


    Het is mijn ding niet, maar als ik me verveel dan ga ik rechtstreeks naar jullie om een verhaal te lezen. Er zit tenminste meer diepgang in dan bij sommige Justin Bieber verhalen. (Niets persoonlijks)


    Olive

    Sadistic schreef:
    (...)

    Echt he ... Ik vind het vooral zo leuk dat veel mensen vergeten dat wij ook gevoelens hebben. Het is verdomme pijnlijk/beledigend steeds zo over je verhaal te moeten lezen, terwijl er uren, dagen, nachten, al m'n energie en passie in gaan ... :(
    Ik weet hoe je, je voelt, dat had ik steeds als iemand weer zij dat ik alleen maar mod ben geworden omdat ik bemiddelaar was. Was ook echt ontzettend pijnlijk en beledigend, het kwam zo hard aan. Ik heb echt ontzettend mijn best gedaan om deze functie te kunnen bekleden, om het zo maar even te zeggen.

    [ bericht aangepast op 13 april 2011 - 15:22 ]


    Life is hard and then we die

    Sadistic schreef:
    (...)

    Echt he ... Ik vind het vooral zo leuk dat veel mensen vergeten dat wij ook gevoelens hebben. Het is verdomme pijnlijk/beledigend steeds zo over je verhaal te moeten lezen, terwijl er uren, dagen, nachten, al m'n energie en passie in gaan ... :(


    Ja dat voeld niet leuk nee :(..Word er een beetje blegh van ..Steeds weer, echt waar het is gewoon genoeg geweest al die haat.. Kom op.. wij werken indd ook uren, dagen, nachten aan..En dan nog zeiken sommigen dat wij het niet verdienen :/ like come on ..


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    het was mijn mening, je moet jezelf of iemand anders niet verdedigen. Ik zeg niet dat er geen werk in wordt gestoken. Ik zeg alleen dat Q misschien niet de plaats is voor dat gedoe, de laatste tijd zijn er meer en meer 12 jarigen online.

    xoxo


    Why are you so imperfect?

    Houston schreef:
    (...)

    Ja dat voeld niet leuk nee :(..Word er een beetje blegh van ..Steeds weer, echt waar het is gewoon genoeg geweest al die haat.. Kom op.. wij werken indd ook uren, dagen, nachten aan..En dan nog zeiken sommigen dat wij het niet verdienen :/ like come on ..


    Ze zijn gewoon jaloers, daar ben ik zeker van! Laat jullie niet ontmoedigen, jullie verhalen verdienen het om in de top te staan (:


    Olive

    jamjars schreef:
    het was mijn mening, je moet jezelf of iemand anders niet verdedigen. Ik zeg niet dat er geen werk in wordt gestoken. Ik zeg alleen dat Q misschien niet de plaats is voor dat gedoe, de laatste tijd zijn er meer en meer 12 jarigen online.

    xoxo

    En meer mensen van 16 en ouder hoor ...We worden nou eenmaal ouder :')


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    jamjars schreef:
    het was mijn mening, je moet jezelf of iemand anders niet verdedigen. Ik zeg niet dat er geen werk in wordt gestoken. Ik zeg alleen dat Q misschien niet de plaats is voor dat gedoe, de laatste tijd zijn er meer en meer 12 jarigen online.

    xoxo

    Wtf, waar slaat dit op? Verdedig jezelf dan ook niet. (:


    your eyes are like stars in the night.

    jamjars schreef:
    het was mijn mening, je moet jezelf of iemand anders niet verdedigen. Ik zeg niet dat er geen werk in wordt gestoken. Ik zeg alleen dat Q misschien niet de plaats is voor dat gedoe, de laatste tijd zijn er meer en meer 12 jarigen online.

    xoxo


    Q is ook niet een plaats voor Biebergedoe, maar hoor je mij daar over klagen ;D


    SLOAN.

    Houston schreef:
    (...)

    Ja dat voeld niet leuk nee :(..Word er een beetje blegh van ..Steeds weer, echt waar het is gewoon genoeg geweest al die haat.. Kom op.. wij werken indd ook uren, dagen, nachten aan..En dan nog zeiken sommigen dat wij het niet verdienen :/ like come on ..

    Ik heb een enkeling van Nancy's verhalen gelezen, en ook van anderen. Maar dat ging mij dus niet om dat hele 16+ gebeuren, maar het feit dat jullie er ook echt iets moois van maken.
    Ik als beginneling vind dat je juist respect moet hebben, dat je zo'n verhaal aan de verhaallijn kunt houden, en het zo mooi kunt verwoorden!

    jamjars schreef:
    het was mijn mening, je moet jezelf of iemand anders niet verdedigen. Ik zeg niet dat er geen werk in wordt gestoken. Ik zeg alleen dat Q misschien niet de plaats is voor dat gedoe, de laatste tijd zijn er meer en meer 12 jarigen online.

    xoxo


    Niemand verdedigd niemand hier? Wij geven onze mening, zoals jij de jouwe geeft (:


    Olive

    Jacker schreef:
    (...)

    Ze zijn gewoon jaloers, daar ben ik zeker van! Laat jullie niet ontmoedigen, jullie verhalen verdienen het om in de top te staan (:

    _O_ (flower)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    jamjars schreef:
    het was mijn mening, je moet jezelf of iemand anders niet verdedigen. Ik zeg niet dat er geen werk in wordt gestoken. Ik zeg alleen dat Q misschien niet de plaats is voor dat gedoe, de laatste tijd zijn er meer en meer 12 jarigen online.

    xoxo
    Waarom moet je jezelf of iemand anders niet verdedigen :S? Dat moet juist wel, waarom zou dat niet mogen? Als iemand iets zegt wat jou niet bevalt, waarom zou je dat dan niet mogen zeggen? En quizlet is wel een goede plaats voor 'dat gedoe', want quizlet heeft het perfecte programma om verhalen te schrijven.


    Life is hard and then we die

    jamjars schreef:
    het was mijn mening, je moet jezelf of iemand anders niet verdedigen. Ik zeg niet dat er geen werk in wordt gestoken. Ik zeg alleen dat Q misschien niet de plaats is voor dat gedoe, de laatste tijd zijn er meer en meer 12 jarigen online.

    xoxo

    Dan kijken die toch lekker de andere kant op. Je hoef ze niet te lezen of te zien als je niet wilt.Ik kijk nooit naar de top 5 omdat de meeste verhalen die er in staan ik niet leuk vind.
    Quizlet ik kennelijk wel een site hier voor,anders zou het wel verboden zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall