• De laatste tijd staat de top vijf én de spotlight vol met 16+ verhalen, iets wat ik eerlijk gezegd niet vind kunnen want er zijn niet echt veel 16+'ers op Q. Mijn mening? Maak een apart deel maar, heel Q volspammen met erotiek en seks? Nee, dat is degoutant. De meeste jonge meisjes hierop moeten al die dingen niet lezen. Dat is gewoon fout.

    Ik heb gewoon mijn mening gegeven.

    'xoxo L.


    Why are you so imperfect?

    Ik ben het er lekker wel mee eens. De top 5 vind ik sowieso maar stom, want het zijn altijd dezelfde verhalen die erin staan..
    En ik snap heus wel dat er niets voor niets 16+ achter staat en dat je het niet hoeft aan te klikken e.d. maar ik vind het gewoon zwaar vervelend dat ze er altijd staan, eigenlijk gaat het me niet zo heel erg om het hele '16+ principe', er zou een regeling moeten zijn dat je maar één keer in de top 5 kan komen of zo.. -niet boos worden-


    It ain't broke, so don't fix it.

    classic schreef:
    Ik ben het er lekker wel mee eens. De top 5 vind ik sowieso maar stom, want het zijn altijd dezelfde verhalen die erin staan..
    En ik snap heus wel dat er niets voor niets 16+ achter staat en dat je het niet hoeft aan te klikken e.d. maar ik vind het gewoon zwaar vervelend dat ze er altijd staan, eigenlijk gaat het me niet zo heel erg om het hele '16+ principe', er zou een regeling moeten zijn dat je maar één keer in de top 5 kan komen of zo.. -niet boos worden-
    Dat zou ook gelijk het JB probleem oplossen =)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dat zou ook gelijk het JB probleem oplossen =)


    Ja precies, want aan die irriteer ik me namelijk ook, haha x]


    It ain't broke, so don't fix it.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dat zou ook gelijk het JB probleem oplossen =)


    Dat zou álle problemen oplossen. Ik vind het alleen maar kut om erin te staan. -.-
    Van mij mag hij gewoon óf willekeurig, óf weg.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Dat zou álle problemen oplossen. Ik vind het alleen maar kut om erin te staan. -.-
    Van mij mag hij gewoon óf willekeurig, óf weg.
    Of misschien dat iedereen zelf kan aangeven wat zij in de top willen zien.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Of misschien dat iedereen zelf kan aangeven wat zij in de top willen zien.


    Een soort stumbleupon idee? Zou kunnen, maar lijkt me te ingewikkeld weer.
    Waarom niet gewoon willekeurig, als hij er dan toch perse moet zijn?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    MarleentjeJR schreef:
    16+ verhalen zijn nu gewoon "in", niks aan te doen. Binnenkort zijn ze er weer uit.
    Daarnaast, vinden anderen het misschien wél leuk om te lezen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sadistic schreef:
    (...)

    Een soort stumbleupon idee? Zou kunnen, maar lijkt me te ingewikkeld weer.
    Waarom niet gewoon willekeurig, als hij er dan toch perse moet zijn?
    Dan krijg je het probleem dat er verhalen in komen te staan die helemaal niet meer up-to-date zijn.
    Dat is het mooie aan de top 5, het zijn altijd verhalen die bezig zijn.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dan krijg je het probleem dat er verhalen in komen te staan die helemaal niet meer up-to-date zijn.
    Dat is het mooie aan de top 5, het zijn altijd verhalen die bezig zijn.


    Doe dan het idee; Minimaal ... 3 kudo's om erin te komen/Minimaal ... Een week geleden voor het laatst geupdate. En wat maakt het uit, als er toch nieuwe in komen als je ververst?
    Heel wat beter dan dit eindeloze kutgezeik.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Doe dan het idee; Minimaal ... 3 kudo's om erin te komen/Minimaal ... Een week geleden voor het laatst geupdate. En wat maakt het uit, als er toch nieuwe in komen als je ververst?
    Heel wat beter dan dit eindeloze kutgezeik.


    Hahaa, Dat noem ik nog eens een idee:Y)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Impure schreef:
    (...)

    Hahaa, Dat noem ik nog eens een idee:Y)


    Je wilt niet weten hoeveel mensen dat uit wanhoop al gezegd hebben. :'D
    Er moet gewoon verandering in komen, want zo blijft het haat groeien en krijg je alleen maar nog meer afstand en gezeik op de site.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Je wilt niet weten hoeveel mensen dat uit wanhoop al gezegd hebben. :'D
    Er moet gewoon verandering in komen, want zo blijft het haat groeien en krijg je alleen maar nog meer afstand en gezeik op de site.


    Jaa, ik snap wel dat jij hier onderhand ook echt ziek van wordt. Iedereen steeds weer met die 16+ topics.. Naar mijn idee is het gewoon een genre, net als alle andere..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sadistic schreef:
    (...)

    Je wilt niet weten hoeveel mensen dat uit wanhoop al gezegd hebben. :'D
    Er moet gewoon verandering in komen, want zo blijft het haat groeien en krijg je alleen maar nog meer afstand en gezeik op de site.


    Ik wil even duidelijk maken dat ik er geen probleem mee hebt hoor als je het schrijft, maar het is vooral dat er tegenwoordig niks 'nieuws' meer in de top 5 staat en daar irriteer ik me wel aan, want zo heb je ook een beetje het gevoel dat anderen de kans toch niet meer krijgen.. (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    Impure schreef:
    (...)

    Jaa, ik snap wel dat jij hier onderhand ook echt ziek van wordt. Iedereen steeds weer met die 16+ topics.. Naar mijn idee is het gewoon een genre, net als alle andere..


    Het is niet eens zozeer een genre (erotiek wel, maar daar draaien de meesten niet eens alleen om) ... Gewoon een aanduiding om aan te geven dat het verhaal net even wat heftiger kan zijn.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    classic schreef:
    (...)

    Ik wil even duidelijk maken dat ik er geen probleem mee hebt hoor als je het schrijft, maar het is vooral dat er tegenwoordig niks 'nieuws' meer in de top 5 staat en daar irriteer ik me wel aan, want zo heb je ook een beetje het gevoel dat anderen de kans toch niet meer krijgen.. (:


    I know, maar wat kan ik er aan doen dan? Ik wil niet eens meer in die top staan, zeker niet met al dat gezeur wat ik er steeds mee krijg. Van mij mag hij gewoon helemaal weg, dan ben ik pas gelukkig. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.