• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Nummer 6; Blub.
    Nummer 7; Blub.

Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een

lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

HAVE FUN :'D
    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand[/i]

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 16:47 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Haha ja :'D Oh oke

No growth of the heart is ever a waste

Stom he? >3< Niks aan te doen helaas ^o)
    En Dees heeft te druk met school,
    dus die komt na weekje weer.
    En nu ligt alles hier stil dus ga ik weer even reageren :'D

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Omdat ik me verveel en van dit liedje houd
    omdat ik er vrolyk van wordt en denk;
    wow, das waar xd

Dewi - Mens.
    Ik wist niet hoelang ik geslapen had, maar toen ik wakker werd voelde ik me stukken beter. Tevreden rekte ik me uit en stapte uit bed. Opnieuw liep ik naar de kledingkast en pakte het eerste eruit wat ik zag, het was een jurkje wat ik aantrok. Het paste perfect, blijkbaar hadden we dezelfde maat. Heel even keek ik zoekend de kamer rond en zag toen de gitaar staan, hier had ik hem dus neergezet. Ik pakte hem op en ging zitten op de rand van het bed. Ik speelde eerst een simpel deuntje om weer te wennen en begon toen Born this way te spelen en zong er ook bij. Het was altijd al een soort oppep-nummer voor mezelf geweest.

Fantaseer maar dat die mannenstem ook vrouwelijk is lol :x
    I'm beautiful my, 'cuz God makes no mistakes (8)

[ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 21:59 ]

Het is echt stil nu iedereen weg is :Y)

Ik ben hier, maar Lew zit lekker voor de deur. Dat hij daar nog maar even blijft zitten, met zijn koppig gedoe ;o

Frankly my dear, I don't give a damn.

hahaha x'D
    Lew was wel lief :Y)
    Als ik inspiratie had ging ik gewoon
    door met posten, maar dat heb ik
    momenteel niet :x

Ik zou ook niet weten wat te doen. Onze slechterikken hebben de moed opgegeven vrees ik...

Haha, ik vind 't zo dom om mijn eigen persoon aan te vallen,
    anders had ik allang iemand dood gemarteld hoor :'D
    Ik heb martel ideeën zat :Y)
    Anyway, ik heb weer inspiratie.
    En ik zal vluuv vragen als ze er is of ze Savoy
    even wat evils kan laten doen en als Dees terug
    is kan ze Daniël ook wel evil laten zijn xD

Maar ze moeten eens wat anders doen dan gewoon een mens proberen snatchen. Want dat begint oud te worden ;3

Ja ik weet 't :x
    Ik zat te denken aan half vermoorden,
    maar niemand doet 't x'D
    Lew&Odile etc. zijn té goed :'D
    Verzin jij eens iets dan :Y)

Mij part maakt iemand een nieuwe evil dude aan,
    een vampierjager ofzo.. Dat is wel interessant.
    Of een of andere dude die gelooft in hekserij
    enzo en zo'n eng spreukenboek heeft en spiriwiri is :P

Dewi - Mens.
    Toen ik klaar was met spelen en mijn gitaar weg zette hoorde ik mijn maag knorren. Jahoor, het was alweer etenstijd. Wat had een mens eigenlijk veel voedsel en slaap nodig. Ik stond op en pakte het mes onder het kussen vandaan, deze wilde ik bij me houden.. Helaas had ik geen zakken, na even zoeken in de kamer had ik een schone doek gevonden en die bond ik om mijn been, het mes eronder, verborgen onder mijn jurk. Mochten ze me aanvallen, dan kon ze met het mes verassen. Hopelijk kreeg ik het dan wel snel genoeg te pakken. Ik liep naar de deur en toen ik die opende trof ik tot mijn verbazing Lew aan, had hij er al die tijd nog gezeten?
    ''Zat je hier al die tijd?'' Vroeg ik ietwat verbaasd, ik had verwacht dat hij wel wat anders zou gaan doen, een of andere hobby. Had hij die eigenlijk? Ik had hem nooit echt bezig gezien. Misschien hield hij van lezen of was hij een soort Picaso, Joost mocht het weten. Ik stapte naar buiten en sloot de deur.
    ''Ga je mee eten?'' Vroeg ik hem.

Ik zal z'n oren volstoppen met smeerkaas, dan kunnen ze het doen zonder dat hij er erg in heeft, al Odile nog eens voor pampus op haar kamer ligt of zo. Wat is er trouwens met Aphrodite en Gawyn gebeurt? Als Gawyn niet meer terug komt kunnen we zijn lijk vinden of zo. Misschien is hij wel gedood door een vampier jager dan ;o

[ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 15:11 ]

Ja doe dat maar :'D Gawyn = dood :x
    Drama (:

Want ze wou niet meer komen >3<
    En wie speelde Aphrodite ookal weer?
    ThatStory ofzo?
    Anyway, ik zal btw nog wat dudettes vragen
    dit topic levende helpen te houden :Y)

(Een van de geheimen om een RPG levend te houden.
    Mensen stalken :xx Haha :Y))

Idee;
    Alle mensen die gestopt zijn kunnen we dood terug vinden en dan ga ik
    opzoek naar iemand die vampierjager wil zijn ofzo 8D

[ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 15:14 ]

We moeten vooral dooie vampiers hebben voor een vampierjager ;3 Dat zou dan Gawyn en eventueel Grace kunnen zijn. En we moeten Jamie iets laten doen, wat die zit er maar voor Piet Snot bij, waardoor Elif bijna niks te doen heeft.

Ik wil eventueel wel die vampierjaagster zijn, als jullie dat idee gaan doen.:'D
    Lol nu voel ik me stalkerig, haha. Ik volg deze RPG al lang, lees iedere post...(nerd)

everything, in time