• De stelling van vandaag luidt:
    Als iemand een dier vermoord, moet daar net zo'n hoge straf op staan als een mens vermoorden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat vind ik wel.
    Alsof dieren minder pijn voelen als mensen? :/
    Ze moeten dan ook gewoon die man/vrouw/ding vermoorden die het dier vermoord heeft, of HEEL lang cel geven.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    2D schreef:
    Dat vind ik wel.
    Alsof dieren minder pijn voelen als mensen? :/
    Ze moeten dan ook gewoon die man/vrouw/ding vermoorden die het dier vermoord heeft, of HEEL lang cel geven.

    Maar dan zouden de gevangenissen echt nog voller zitten dan ze al zijn? ^^


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    2D schreef:
    Dat vind ik wel.
    Alsof dieren minder pijn voelen als mensen? :/
    Ze moeten dan ook gewoon die man/vrouw/ding vermoorden die het dier vermoord heeft, of HEEL lang cel geven.


    Oke zet mij dan maar in een cel want ik heb net een mug vermoord en gister nog een paar mieren


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Smeagol schreef:
    (...)

    Oke zet mij dan maar in een cel want ik heb net een mug vermoord en gister nog een paar mieren


    Kijk dit gaat natuurlijk om dieren als Konijnen, katten Honden Paarden enzo


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sleutelbloem schreef:
    (...)

    Kijk dit gaat natuurlijk om dieren als Konijnen, katten Honden Paarden enzo

    O ja,waarom dat,is een mier minder of anders dan een hond?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Sleutelbloem schreef:
    (...)

    Kijk dit gaat natuurlijk om dieren als Konijnen, katten Honden Paarden enzo


    maar mieren zijn ook dierenxD
    ja ik weet ik reageerde een beetje lullig, maar ik was het dan ook niet eens met haar reactie.

    Ik vind dat als mensen die dieren mishandelen en vermoorden gewoon zonder reden dat ze dan zelf levenslang mogen krijgen ofzo... maar als je ze 'vermoord' om te eten vind ik het een ander verhaal.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Indian schreef:
    Tsja. De mens staat nou eenmaal boven de koe of het varken of watdanook. Klinkt misschien wat.. onvriendelijk, maar als iemand een schaap vermoord is dat toch heel wat anders dan een mens.


    We accept the love we think we deserve.

    Sadistic schreef:
    Voor slachten om te eten; Nee.
    Moordvoor vermaak of mishandeling; Ja.


    don't lose your fight, kid.

    Mensen hebben vlees nodig, dus moeten er wel dieren geslacht worden. Maar zoals ze bijvoorbeeld die olifanten slachten enkel voor de tanden, dan sta ik echt soms gewoon met tranen in mijn ogen. &het slachten van dieren om op te eten, zou ook verminderd moeten worden.


    Save me from myself.