• -

    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 19:44 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik hoorde het :O

    Die is echt gestoord :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    mooi gezegd, respect. (:


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Wow.. Wat een betoog. Je hebt jezelf heel mooi verwoord.

    Ik vind het echt verschrikkelijk wat er gebeurd is vandaag.


    ars moriendi

    Ik ben even helemaal sprakeloos.
    Ik vind van mezelf dat ik wel een reactie moet geven, aangezien ik niet kan doen alsof ik dit niet gelezen heb.
    Ik vind het echt heel verschrikkelijk wat er is gebeurd in Alphen a/d Rijn, maar als ik dit zo lees, dat jíj je ook zo hebt gevoeld (of voelt?) dat maakt me echt een beetje, ja, ik weet het niet.. In shock? Bang?
    Ik heb geen idee. Ik weet ook niet hoe ik kan vertellen dat ik het echt heel erg vindt, wat jij doormaakte (of doormaakt), dus ik hoop dat dit een beetje duidelijk maakt... Beetje vaag, maar ik kan het echt niet anders verwoorden.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    woow, respect,. <3
    ik ben gewoon ind even sprakeloos

    het is gew verschrikkelijk van wat er is gebeurd,. da


    Only those who listen can hear

    Amen <3 Mooi gezegd!

    Ik vind niet dat je mag stellen dat dit soort dingen gebeuren omdat wij als maatschappij wel eens iemand buiten sluiten. Dat gaat mij te ver.

    Maar verder, respect! Dat je dat overwonnen hebt, en gewoon voor je goede betoog!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik weet gewoon écht even niet wat ik hierop moet zeggen, ben er stil van. Nu ga ik jou echt plat knuffelen als ik je zie <3


    -

    Mijn beste vriendin zei ooit: Het engste aan horrorfilms is dat het is bedacht door mensen. Dat mensen zulke dingen kunnen bedenken.
    Daar dacht ik aan toen ik dit las.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 20:02 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Wow, dit is zo heftig om te lezen. Ik schrok me alleen al kapot toen ik de foto's zag van huilende mensen betrokken bij de schietpartij. En nu komt dit er overheen. Ik heb geen woorden over. Of je iemand kan begrijpen die zoiets doet? Nu jij het zo zegt, moet het haast wel kunnen. Maar om een onschuldig kind bijna te vermoorden, daarvoor moet je wel echt ver heen zijn..


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 20:03 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 20:03 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Trouwens, het zou een betere optie zijn de mensen van kant te maken die je dan al die jaren hebben getreiterd, ipv onschuldige kinderen. Maarja, misschien is je woede dan wel op iedereen gericht. Ik zou me er nooit toe kunnen zetten iemand anders leven te beeindigen, maakt niet uit wat die persoon jou heeft aangedaan, daar heb je het recht niet toe.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Besef je dan vooral dat er op dit moment veel meer mensen zijn die dit ook denken of er ooit aan dachten ... Er is veel waar we niet stil bij staan, vooral als we iemand uit het oog verliezen.

    Daar heb je gelijk in.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?