• De stelling van vandaag luidt:
    Als iemand een dier vermoord, moet daar net zo'n hoge straf op staan als een mens vermoorden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind dat persoonlijk nogal overdreven, okal zouden mens en dier als gelijke moeten worden gezien.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Oneens, zouden dan koeien slachten voor vlees ook als moord worden gezien?


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ghehe arme slachthuizen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tsja. De mens staat nou eenmaal boven de koe of het varken of watdanook. Klinkt misschien wat.. onvriendelijk, maar als iemand een schaap vermoord is dat toch heel wat anders dan een mens.


    It's time to be happy again.

    dan zouden al zowat miljoenen mensen vermoord moeten worden omdat ze koeien en kippen doden enzo.... ik ben het er wel mee eens. een leven is een leven


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Oneens. Ik heb al zoveel muggen, vliegen, mieren en spinnen vermoord... Ik ben een seriemoordenaar. (nerd)
    Naah, grapje. Maar ik ben het er nog steeds niet mee eens.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oneens, mensen zullen altijd boven dieren blijven.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Oneens,


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Oneens. Anders zouden heel veel mensen die niet beter weten opeens seriemoordenaars zijn, omdat ze in een slachthuis werken. Als je dieren doodt voor je plezier is het een ander verhaal, maar jachtpartijen zijn ook niet altijd illegaal.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha alsof op een mens vermoorden zo'n hoge straf staat, als je ziet dat sommigen 3 jaar krijgen.


    Your make-up is terrible

    onees


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Eigenlijk oneens, hoe veel ik ook van dieren hou. Tenzij je de dieren zwaar mishandeld.

    Assassin schreef:
    Haha alsof op een mens vermoorden zo'n hoge straf staat, als je ziet dat sommigen 3 jaar krijgen.


    Life is hard and then we die

    Voor slachten om te eten; Nee.
    Moordvoor vermaak of mishandeling; Ja.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    Voor slachten om te eten; Nee.
    Moordvoor vermaak of mishandeling; Ja.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'