• Nummer 1

    [url][/url]Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn? Kijk hier:
    Plop

    Welkom 8D
    Ahum, eerst het verhaal:

    Een stel rijke dames van de Dames Club in Engeland gaan op bezoek bij hun vriendinnen in Frankrijk. Halverwege de reis komen ze echter in een storm terecht. Hun schip vergaat, en slechts vijf dames weten te ontsnappen aan de dood. In een houten sloep drijven ze dagen stuurloos over de zee, tot ze eindelijk een schip zien. Wanhopig beginnen ze te zwaaien, hopend op hulp. Wat de dames echter niet weten, is dat het een piraten schip is… De piraten redden ze, maar niet voor niets. De dames worden gedwongen om hard te werken, en zullen moeten wennen aan het harde, vieze leven op het piratenschip…
    Omdat we niet oneindig veel dames kunnen hebben, is er een maximum van 5 dames. En natuurlijk maar 1 dame per persoon, anders is het een beetje sneu als 1 iemand 5 dames heeft en de ander 0. Van Piraten mogen er wel heel veel komen.. Hehehe ^^ (Piraten zijn mannelijk :'])

    Voor de duidelijkheid, er zijn dus geen mobieltjes/auto's/moderne kleren.. Maar ik denk dat dat wel logisch is..

    Dames:
    Joshephine,Rosalie Noa,Maxime,Clarabella
    Piraten:
    Olivier (Captain),Abby/Jack (Piraat),Peter/Felix(Piraat),Ace (Piraat),Kenneth (Kraaiennest Dude)
    Have fun 8D

    (p.s. De verhaallijn is bedacht door Souleater, het idee om piraatjes te gebruiken door mij :p)

    SOUNDTRTACK



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 20:20 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Josephine
    Ik luister naar zijn verhaal, terwijl ik af en toe dromerig naar de zee en naar zijn gezicht kijkt. Maar als hij over enteren begint kijk ik op. Terwijl hij verder praat slik ik. Als hij is uitgepraat vraag ik zachtjes, omdat ik het niet helemaal begrijp: "Maar.. Waarom zouden ze een matroos ophangen?" Een vreemd, onheilspellend gevoel borrelt op in mijn buik, en iets zegt me dat ik het antwoord niet wil weten. Maar nu kan ik niet meer terug.

    Olivier
    Als we de kratten op de boot hebben geladen lopen we terug de stad in. Jack neuriët een deuntje en ik kijk verbaasd op. Hij kan erg hoog. Ik loop een kledingwinkel in en groet de eigenaar. "Hier zou je wel wat moeten kunnen vinden."

    Abby/Jack ~ Undercover pirate.
    Toen de Kapitein me raar aan had gekeken toen ik was gaan neuriën was ik ook maar meteen weer gestopt. De rest van de weg zweeg ik en toen we een kledingwinkel inliepen keek ik eens rond. "Hier zou je wel wat moeten kunnen vinden." zei hij me. Hopelijk had hij gelijk, want ik mocht wel eens wat mannenkleding in gaan slaan.. Het moest alleen niet te strak zijn en het liefst lange mouwen. Ik begon rond te neuzen tussen de kledij en al gauw had ik een goed overhemd gevonden, ik keek rond maar er was nergens een ruimte om het even te passen. Zacht beet ik op de binnenkant van mijn wang en hing het maar weer gauw terug voor de Kapitein het zag.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ace - Piraat.

    Ik begin te grinniken.
    'Heb je die vlag bovenaan de mast nog niet gezien?' vraag ik dan met pretoogjes. 'Dat is al voldoende reden om ons aan de strop te hangen, helaas. Wij worden gezien als beesten, maar die marine is niet veel beter,' zeg ik dan bitter. Twee obers komen met een rijstschotel en ik ben daadwerkelijk onder de indruk. Ik moet me inhouden om niet als een gek te gaan bunkeren. Toch prik ik voorzichtig in een garnaal, die ik met uiterste voorzichtigheid opeet. Goh, dat smaakt naar meer. Ik heb nog nooit zulk lekker eten gehad.


    No growth of the heart is ever a waste

    kan iemand even een samenvatting geven waar we nu zijn want zijn we nu van de boot af of niet ??


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Vna de boot af, althans, de meeste.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    thanks !

    Clara - dame
    Als ik zie dat de boot is gestopt loop ik voorzichtig over de plank die je naar het vaste land leid. Als ik aan de overkant ben kijk ik rustig om me heen. Ik kijk om me heen of ik iemand zie, hier alleen lopen leek me geen goed idee, stel dat ik de boot niet meer terug kon vinden. Ik kreeg het benauwd toen ik niemand meer zag. Zenuwachtig begon ik naar de winkelstraat te lopen. Hmmm, een kledingzaak. Ik keek naar mijn kleding, ik zag er niet uit. Toen ik net een mooie jurk had gevonden zag ik Maxime. Gelukkig. 'Max' riep ik terwijl ik blij naar haar toeliep.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 16:40 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Jack is met de Kapitein in kledingzaak.
    Josephine & Ace zijn uit eten geloof ik
    en wat Maxime&Felix uitoveren weet ik niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    Jack is met de Kapitein in kledingzaak.
    Josephine & Ace zijn uit eten geloof ik
    en wat Maxime&Felix uitoveren weet ik niet.


    Die laatste twee zijn ook in een kledingzaak, maar dan voor vrouwen.:'D


    everything, in time

    Ohja, dat was het 8D maxime ging een jurk passen (nerd)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik heb het aangepast ;)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Felix - Piraat

    'Geen probleem,' antwoord ik als gehypnotiseerd terwijl ik haar lichaam met mijn ogen volg als het verdwijnt achter de stapel stoffen. Ik ben helemaal ondersteboven van haar zachte huid en haar vrouwelijke geur, en loop mezelf innerlijk te bestraffen, terwijl ik tegen de toonbank leun om te kijken wat er met mevrouw Opzichtig is gebeurt. Die taart lijkt wel bedolven te zijn onder de rommel in haar achterkamer of iets dergelijks. Desondanks heb ik moeite met mijn aandacht erbij te houden. Vooral als mijn blik valt op Maxime's reflectie in een kast met glas er in die achter haar staat. Oh dat prachtige lichaam... Net als ik denk dat ik het ga besterven, duikt er plots een vrouw op die vol enthousiasme 'Max!' roept. Ik herken haar van de boot, maar er lijkt niemand bij te zijn. Ze heeft veel geluk gehad dat ze ondertussen nog niet is verkracht of iets dergelijks.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Maxime - Dame.

    Ik heb nog maar net mijn oude jurk weer aan, of ik hoor iemand mijn naam roepen. Verdomme, daar gaat mijn tijd alleen met Felix.
    'Het is Maxime!' roep ik als automatisch terug. Ik heb er werkelijk een hekel aan als ze me zo noemen, Max is een jongensnaam. Dan zie ik pas dat het Clara is. 'Hé! Weet je wel dat het gevaarlijk is hier alleen rond te lopen? De mannen hier zijn niet te vertrouwen volgens Felix.'


    everything, in time

    Clara - dame

    Blij val ik Maxime om de hals. 'Ik weet dat het gevaarlijk is, maar ik kon niemand meer vinden, maar gelukkig heb ik jullie gevonden, kijk is wat ik gevonden heb' zei ik met een glimlach terwijl ik de jurk die ik gevonden had omhoog hield. 'Kan ik eindelijk deze kleren uitdoen, er is alleen één probleem, ik heb geen geld.' Wauw, dat is raar om te zeggen, ik heb geen geld terwijl ik mijn hele leven rijk ben geweest!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Maxime - Dame.

    Clara vliegt me blij om de hals en ik moet even lachen omdat het zo plotseling kwam. 'Da's een geweldige jurk, Clara! Waar heb je die vandaan? Alle kleren die ik zie zijn nogal.. hoerig, sorry voor mijn woordgebruik,' zeg ik terwijl ik me bij het laatste even naar Felix wend. 'En ik heb nog wat geld, dat mag je zolang wel lenen.' Ik kijk even of de andere klanten en die rare, opzichtige vrouw kijken, maar ze schijn allemaal ergens anders mee bezig te zijn. De vrouw zie ik niet eens meer. Als ik zeker weet dat er verder niemand kijkt, ga ik met mijn hand via de bovenkant in mijn jurk en vis vervolgens een beetje moeilijk wat goudstukken uit mijn korset. 'Hier,' grijns ik.


    everything, in time

    Clara - dame

    Ik pakte dankbaar de muntstukken en gaf Maxime een zoen op haar wang. Ze had gelijk over de hoerigheid van de kleren, maar deze jurk was van mooi maagdelijk wit en had een sensuele uitstraling. Met een glimlach op mijn mond liep ik naar de winkelier en betaalde ik de jurk. Daarna liep ik naar een pashokje, deed de jurk aan en liep met een glimlach het pashokje uit. 'En staat hij?'


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille