• [url][/url]Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn? Kijk hier:
    Plop

    Welkom 8D
    Ahum, eerst het verhaal:

    Een stel rijke dames van de Dames Club in Engeland gaan op bezoek bij hun vriendinnen in Frankrijk. Halverwege de reis komen ze echter in een storm terecht. Hun schip vergaat, en slechts vijf dames weten te ontsnappen aan de dood. In een houten sloep drijven ze dagen stuurloos over de zee, tot ze eindelijk een schip zien. Wanhopig beginnen ze te zwaaien, hopend op hulp. Wat de dames echter niet weten, is dat het een piraten schip is… De piraten redden ze, maar niet voor niets. De dames worden gedwongen om hard te werken, en zullen moeten wennen aan het harde, vieze leven op het piratenschip…
    Omdat we niet oneindig veel dames kunnen hebben, is er een maximum van 5 dames. En natuurlijk maar 1 dame per persoon, anders is het een beetje sneu als 1 iemand 5 dames heeft en de ander 0. Van Piraten mogen er wel heel veel komen.. Hehehe ^^ (Piraten zijn mannelijk :'])

    Voor de duidelijkheid, er zijn dus geen mobieltjes/auto's/moderne kleren.. Maar ik denk dat dat wel logisch is..

    Dames:
    Joshephine,Rosalie Noa,Maxime,Clarabella
    Piraten:
    Olivier (Captain),Abby/Jack (Piraat),Peter/Felix(Piraat),Ace (Piraat),Kenneth (Kraaiennest Dude)
    Have fun 8D

    (p.s. De verhaallijn is bedacht door Souleater, het idee om piraatjes te gebruiken door mij :p)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 19:52 ]

    Iets Engels ofzo ^o)
    &idd.. het wordt een dude die vaak dronken is volgens haar :'d


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha, 't is een Zweedse naam (;
    Had ThatBoss niet hetzelfde idee ? Iemand die meer dronken dan nuchter is?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Sam? Dunno :'D Volgens my wel. Lachen toch? ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Succes aan Olivier met een crew die 24 / 7 zat is ;3


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Hahaha, idd :'D Succes aan de rijke kakdames :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    God ja, die moeten er ook nog mee om kunnen x'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ghehe -bemoeial hier- ik heb medelijden met die dames, nu al.:3

    Dankzij dit topic & de piraten luister ik al de hele tijd dit! ><


    everything, in time

    Gelukkig is er minimaal 1 niet perverige piraat; Jack 8D
    Lol. Dat liedje :x
    Ey oh captain jack is ook droog nummer >3<


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yeah POTC soundtracks ;3 DIe zijn echt genius. Ik had die CD van 'At world's End' al gedownload en die scores zijn echt geniaaal. Krijg ik altijd inspiratie van.
    Dat terzijde.

    > Felix is ook geen perv. Hij is gewoon een stoute jongen (N)

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 16:53 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Felix = wel perv :x


    Ik haal inspiratie uit AMV's op YouTube en van anime's :'D
    Vampire Knight & kaichou wa maid-sama amv's zijn inspirerend.
    En liedjes.
    Vampire Knight is aaaawesome <3 Begin is zoetsappig en dan bloederig en drama en naja. Okay, volgens mij gaan we te veel offtopic.. :x

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 16:57 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik word echt een schoolvoorbeeld piraat :Y). En nu heb ik weer m'n afbeelding niet bij me, but /care. Die voeg ik later dan wel toe. Komtiedanhe:

    Fotoooo.

    Rol:
    Piraat.
    Naam: Ace Franklin Johnson.
    Positie op het schip: Piraat.
    Leeftijd: 24.
    Karakter: Een piraat die leeft volgens het motto 'lang leve de lol'. Hij is weinig subtiel, grof en recht voor z'n raap. Hierdoor lijkt hij wellicht een stomkop met nul herseninhoud, maar daarin kan men zich akelig vergissen. Als hij niet dronken is - zelden dus - schrijft hij graag verhalen die uit het diepst van zijn hart komen. Hij kan zich dan bijzonder gevoelig uitdrukken en dat maakt hem dan ook een formidabel dichter. Hij filosofeert ook graag over de vragen des levens en slapen onder de sterrenhemel maakt hem zielsgelukkig. Toch staat deze vaak onderdrukte gevoelige kant enorm in strijd met zijn gebrek aan moraal. Hij verafschuwt de high society en ziet deze mensen dan ook het liefst lijden. Stelen van de rijken en geven aan.. nou ja, jezelf is zijn devies hierbij.
    Uiterlijk: Sluik bruin haar dat er vaak wat rommelig uitziet in verband met zijn excessieve alcoholgebruik, brede schouders en een slank ogend, maar fysiek erg sterk lichaam.
    Talenten: Ace voelt zich in zijn element tijdens plunderingen aan wal. Hij leeft voor het gevoel alles aan gort te slaan en gewoon te nemen wat hij wil. Hij was ooit eens met een vrouw komen opdagen, maar dat stelde kapitein Olivier niet op prijs. Tot zijn grote ellende moest Ace haar achterlaten.
    Verleden: Op tienjarige leeftijd moest Ace werken op een koopvaardijschip om aan het inkomen van het gezin bij te dragen. Op open zee werd het schip echter geenterd door piraten en de jonge Ace was gedwongen een nieuw hard leven te beginnen. Na tien jaar op het piratenschip werken is hij echter ontsnapt en sloot zich aan bij Olivier's groep, waar piraten een stuk menselijke werden behandeld.
    Liefde: De combinatie van alcohol en lust is een gevaarlijk huwelijk, zeker in het geval van Ace. Hij is verzot op seks en liefde is iets dat niet in zijn woordenboek staat. Hij kan zich niet voorstellen om het bed - of desnoods een tafel - met een vrouw te delen om wat anders dan pure seks.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 14:23 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    How is he a perv ? ;3

    Hmm ik ken dat, ik heb daar eens een paar episodes van gekeken ;3 Zero vond ik toen heel erg cool. Pity dat hij zo emo is though.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Progeny schreef:
    Ghehe -bemoeial hier- ik heb medelijden met die dames, nu al.:3

    Dankzij dit topic & de piraten luister ik al de hele tijd dit! ><

    Ik heb ook met die arme dames te doen, ha!


    No growth of the heart is ever a waste

    Dunno. Op de een fo andere manier heb ik dat beeld van die dude.
    Ace = uber btw.

    Jongen, Zero was cool en ik haatte Kaname :l En het einde suckt..
    En kaichou wa maid-sama = droog :x Usui is cool 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hahaha

    Hij kan zich niet voorstellen om het bed - of desnoods een tafel - met een vrouw te delen om wat anders dan pure seks.
    Hilarisch :'D

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 17:07 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.