• [url][/url]Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn? Kijk hier:
    Plop

Welkom 8D
    Ahum, eerst het verhaal:

Een stel rijke dames van de Dames Club in Engeland gaan op bezoek bij hun vriendinnen in Frankrijk. Halverwege de reis komen ze echter in een storm terecht. Hun schip vergaat, en slechts vijf dames weten te ontsnappen aan de dood. In een houten sloep drijven ze dagen stuurloos over de zee, tot ze eindelijk een schip zien. Wanhopig beginnen ze te zwaaien, hopend op hulp. Wat de dames echter niet weten, is dat het een piraten schip is… De piraten redden ze, maar niet voor niets. De dames worden gedwongen om hard te werken, en zullen moeten wennen aan het harde, vieze leven op het piratenschip…
    Omdat we niet oneindig veel dames kunnen hebben, is er een maximum van 5 dames. En natuurlijk maar 1 dame per persoon, anders is het een beetje sneu als 1 iemand 5 dames heeft en de ander 0. Van Piraten mogen er wel heel veel komen.. Hehehe ^^ (Piraten zijn mannelijk :'])

Voor de duidelijkheid, er zijn dus geen mobieltjes/auto's/moderne kleren.. Maar ik denk dat dat wel logisch is..

Dames:
    Joshephine,Rosalie Noa,Maxime,Clarabella
    Piraten:
    Olivier (Captain),Abby/Jack (Piraat),Peter/Felix(Piraat),Ace (Piraat),Kenneth (Kraaiennest Dude)
    Have fun 8D

(p.s. De verhaallijn is bedacht door Souleater, het idee om piraatjes te gebruiken door mij :p)

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 19:52 ]

Ik heb thuis twee geweldige afbeeldingen voor mijn piraat, dus beschrijving komt later met mijn afbeelding :9~

Oh en wat vinden jullie? Blond haar of bruin haar voor mijn piraat? Kan namelijk niet tussen m'n afbeeldingen kiezen -.-

No growth of the heart is ever a waste

Fjodor is al blond, dus doe deze bruin :p
    Of gewoon welke er het best uitziet :3
    Of.. Twee piraten :9~

Ja, maak broers 8D Tweeling! :'D

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

@Samantha; jaa, doe bruin én blond. Hebben we een lekkere tweeling. -Tenminste, jouw gassies zijn meestal sexy!:9~-

Rol: Dame.
    Naam: Maxime Sophia Evans
    Roepnaam: Max/Maxi, hoewel ze Max niet zo leuk vind, aangezien het een jongensnaam is.
    Foto: Deze, maar ik ben nog op zoek naar een betere haha.x;
    leeftijd; 20.
    Karakter: Maxime is eigenlijk maar heel stil, als het niet hoeft, praat ze liever niet. Maar ze durft daarentegen echt wel voor zichzelf op te komen, dan praat ze wel, of schreeuwt ze, dat ligt aan de situatie. Ondanks het feit dat ze stil is, is ze wel zelfverzekerd, alleen niet zo erg dat ze naast haar schoenen gaat lopen. Ze is ontzettend naïef, eigenwijs en bezorgd om haar medemens, waardoor ze soms als een moederachtig type overkomt.
    Likes: Lezen, dagdromen, verwend worden, lachen, zwemmen en op blote voeten lopen.
    Dis-likes: Verwende mensen, opscheppers, mensen die de baas over haar spelen, pijn, splinters in haar blote voeten en een koude douche.
    Love-life: Maxime vindt het single leven veel beter, het gevoel dat ze van iemand "is" beangstigt haar, daarom is ze nooit een relatie begonnen en heeft ze meer "scharrels". Toch raakt ze nog steeds bij ieder klein beetje aandacht wat ze van een man/jongen krijgt verlegen.
    Verleden: Maxime is altijd al een stil meisje geweest, van kleins af aan. Haar (rijke) ouders hebben haar op verschillende manieren losser proberen te krijgen, zonder resultaat. Uiteindelijk gaven ze het op en mocht Maxime zoveel alleen op haar kamer blijven als ze wilde, waar ze zich prima alleen kon vermaken met haar poppen. Haar ouders dachten dat ze nooit wat zou bereiken, daardoor ontwikkelde Maxime een obsessie voor perfectie. Niet zo dat ze anorexia kreeg, maar ze wilde hoe dan ook dat haar ouders trots op haar zouden zijn.

everything, in time

ik heb dees grvaagd te joinen x) Want we hebbene cht dudes nodig.
    -die van mij zijn gay als ik ze speel (faaail)-

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Dees slaapt er eerst een nachtje over of ze mee doet ja of nee ^^

Oh fuck ben ik alweer bij mn opa en oma haha.
    Zal vanavond 'm er wel effe op pleuren en ik ga door de bruinharige :Y). Dudes, hij is sexy. En meer dronken dan nuchter, so be prepared voor een bezopen perverseling (baby).

No growth of the heart is ever a waste

Whaha, dat is gewoon droog :x Kom maar op :Y)
    Zolang ie maar van de jongentjes afblijft anders
    is Jack/Abby de klos 8D
    EN we moeten meer dudes, dus dees, ik verplicht je mee te doen.
    Anders hebben we straks 10 wijven en 2 dudes :'D

Pervs zijn altijd welkom 8D
    Vooral de hotte natuurlijk :3
    En het is de bedoeling dat die piraten met z'n allen lekker dronken worden.. Dus dat zit wel goed XD
    En Dees hoeft zich niet verplicht te voelen.. Maar we vinden het natuurlijk allemaal wel leuk als er nog iemand bij komt :3

Mijn persoon heeft belachelijk lange infodinges he..? ;$
    Anyway, wie kunnen we nog meer vragen te joinen?

Ik heb al redelijk wat mensen gevraagd :p
    Geen idee wie nog meer, eigenlijk.. Maar we moeten sowieso wat piraatjes verzinnen, want 5 piraten is natuurlijk een te kleine crew :']
    Dan verzinnen we er een paar die iedereen kan besturen :p

en weet zo ieders zwakke plekken en geheimen te

Die dude is gevaarlijk voor Jack.
    Hij is awesome.

Haha, vast wel :x

Mijn moeder duwde net zo'n vies vleesstaafje voor mijn hond
    onder mijn neus tegen mijn lip, eeeuwl >3<

Anyway, al die dudes en dudettes zijn oud dus die van mij is
    even -boem- paar jaar ouder geworden. Eigenlijk wel beter.

Ja en die kreeg ik dus onder mijn neus geduwd. -gatver-
    En er moeten meer dudes komen joinen man. 8D

Ja Sam :x
    En RainForest wilt niet want die joint al in 3 RPG's.
    En voglens mij willen progeny & MissAthena geen 2e personage ^o)
    En ik faal hard in mannen.