• [url][/url]Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn? Kijk hier:
    Plop

    Welkom 8D
    Ahum, eerst het verhaal:

    Een stel rijke dames van de Dames Club in Engeland gaan op bezoek bij hun vriendinnen in Frankrijk. Halverwege de reis komen ze echter in een storm terecht. Hun schip vergaat, en slechts vijf dames weten te ontsnappen aan de dood. In een houten sloep drijven ze dagen stuurloos over de zee, tot ze eindelijk een schip zien. Wanhopig beginnen ze te zwaaien, hopend op hulp. Wat de dames echter niet weten, is dat het een piraten schip is… De piraten redden ze, maar niet voor niets. De dames worden gedwongen om hard te werken, en zullen moeten wennen aan het harde, vieze leven op het piratenschip…
    Omdat we niet oneindig veel dames kunnen hebben, is er een maximum van 5 dames. En natuurlijk maar 1 dame per persoon, anders is het een beetje sneu als 1 iemand 5 dames heeft en de ander 0. Van Piraten mogen er wel heel veel komen.. Hehehe ^^ (Piraten zijn mannelijk :'])

    Voor de duidelijkheid, er zijn dus geen mobieltjes/auto's/moderne kleren.. Maar ik denk dat dat wel logisch is..

    Dames:
    Joshephine,Rosalie Noa,Maxime,Clarabella
    Piraten:
    Olivier (Captain),Abby/Jack (Piraat),Peter/Felix(Piraat),Ace (Piraat),Kenneth (Kraaiennest Dude)
    Have fun 8D

    (p.s. De verhaallijn is bedacht door Souleater, het idee om piraatjes te gebruiken door mij :p)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 19:52 ]

    Ik heb thuis twee geweldige afbeeldingen voor mijn piraat, dus beschrijving komt later met mijn afbeelding :9~

    Oh en wat vinden jullie? Blond haar of bruin haar voor mijn piraat? Kan namelijk niet tussen m'n afbeeldingen kiezen -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    Fjodor is al blond, dus doe deze bruin :p
    Of gewoon welke er het best uitziet :3
    Of.. Twee piraten :9~

    Ja, maak broers 8D Tweeling! :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @Samantha; jaa, doe bruin én blond. Hebben we een lekkere tweeling. -Tenminste, jouw gassies zijn meestal sexy!:9~-

    Rol: Dame.
    Naam: Maxime Sophia Evans
    Roepnaam: Max/Maxi, hoewel ze Max niet zo leuk vind, aangezien het een jongensnaam is.
    Foto: Deze, maar ik ben nog op zoek naar een betere haha.x;
    leeftijd; 20.
    Karakter: Maxime is eigenlijk maar heel stil, als het niet hoeft, praat ze liever niet. Maar ze durft daarentegen echt wel voor zichzelf op te komen, dan praat ze wel, of schreeuwt ze, dat ligt aan de situatie. Ondanks het feit dat ze stil is, is ze wel zelfverzekerd, alleen niet zo erg dat ze naast haar schoenen gaat lopen. Ze is ontzettend naïef, eigenwijs en bezorgd om haar medemens, waardoor ze soms als een moederachtig type overkomt.
    Likes: Lezen, dagdromen, verwend worden, lachen, zwemmen en op blote voeten lopen.
    Dis-likes: Verwende mensen, opscheppers, mensen die de baas over haar spelen, pijn, splinters in haar blote voeten en een koude douche.
    Love-life: Maxime vindt het single leven veel beter, het gevoel dat ze van iemand "is" beangstigt haar, daarom is ze nooit een relatie begonnen en heeft ze meer "scharrels". Toch raakt ze nog steeds bij ieder klein beetje aandacht wat ze van een man/jongen krijgt verlegen.
    Verleden: Maxime is altijd al een stil meisje geweest, van kleins af aan. Haar (rijke) ouders hebben haar op verschillende manieren losser proberen te krijgen, zonder resultaat. Uiteindelijk gaven ze het op en mocht Maxime zoveel alleen op haar kamer blijven als ze wilde, waar ze zich prima alleen kon vermaken met haar poppen. Haar ouders dachten dat ze nooit wat zou bereiken, daardoor ontwikkelde Maxime een obsessie voor perfectie. Niet zo dat ze anorexia kreeg, maar ze wilde hoe dan ook dat haar ouders trots op haar zouden zijn.


    everything, in time

    ik heb dees grvaagd te joinen x) Want we hebbene cht dudes nodig.
    -die van mij zijn gay als ik ze speel (faaail)-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dees slaapt er eerst een nachtje over of ze mee doet ja of nee ^^

    Oh fuck ben ik alweer bij mn opa en oma haha.
    Zal vanavond 'm er wel effe op pleuren en ik ga door de bruinharige :Y). Dudes, hij is sexy. En meer dronken dan nuchter, so be prepared voor een bezopen perverseling (baby).


    No growth of the heart is ever a waste

    Whaha, dat is gewoon droog :x Kom maar op :Y)
    Zolang ie maar van de jongentjes afblijft anders
    is Jack/Abby de klos 8D
    EN we moeten meer dudes, dus dees, ik verplicht je mee te doen.
    Anders hebben we straks 10 wijven en 2 dudes :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Pervs zijn altijd welkom 8D
    Vooral de hotte natuurlijk :3
    En het is de bedoeling dat die piraten met z'n allen lekker dronken worden.. Dus dat zit wel goed XD
    En Dees hoeft zich niet verplicht te voelen.. Maar we vinden het natuurlijk allemaal wel leuk als er nog iemand bij komt :3

    Mijn persoon heeft belachelijk lange infodinges he..? ;$
    Anyway, wie kunnen we nog meer vragen te joinen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb al redelijk wat mensen gevraagd :p
    Geen idee wie nog meer, eigenlijk.. Maar we moeten sowieso wat piraatjes verzinnen, want 5 piraten is natuurlijk een te kleine crew :']
    Dan verzinnen we er een paar die iedereen kan besturen :p

    Ik ga een piraatje aanmaken, moet alleen nog een prentje vinden _O_


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Gee, ik heb mezelf laten gaan x'D


    Rol: Piraat.
    Naam: De naam waaronder hij schuilt is Felix Anthony, een knipoog naar de Romeinse ambtenaar, maar zijn echte naam is Peter Noah Zachary, die zal hij echter nooit van zijn leven op het schip vernoemen. Peter Noah Zachary is namelijk dood.
    Positie op het schip: Gewoon piraat, hij heeft ook geen speciale ambitie om iets meer te worden dan dat. Het piratenleven is gewoon een cover.
    leeftijd; 26
    Karakter: Felix is een man zonder trots, op een manier dat hij voor alles te kopen is. Hij heeft de gewoonte zich nergens aan te binden, waardoor hij schuld voelt als hij datgene verraad voor zijn eigen egoïstische zelf. Verder is hij heel erg slim. Hij zal eerder op trucjes en valsspelerij leunen, dan op pure kracht of toeval. Hij is geslepen en weet zo ieders zwakke plekken en geheimen te ontrafelen, die hij dan schaamteloos gebruikt. Hij schakelt mensen in zijn leven in. Voor hem is alles en iedereen slechts een middel, nooit een doel. Het enige waar Felix echte waarde aan hecht is zijn vrijheid. Hij koestert zelden echte genegenheid voor een persoon, dat zou alleen kunnen als die desbetreffende mens hem aan de grond weet te nagelen met zijn of haar houding, intelligentie of gevatheid. Op zich hecht hij weinig belang aan uiterlijk, wat eigenlijk verrassend is aangezien hij heel materialistisch ingesteld is.
    Zoals eerder gezegd, laat Felix, zelden iets afhangen van toeval. Als hij wat uitvreet is het vaak tot in de puntjes toe uitgepland. Ook de personen die hij in zijn wicked plans inschakelt kiest hij zorgvuldig uit. Hij zal niemand kiezen die te wisselvallig is of een te sterke persoonlijkheid. Hij kiest mensen die net als hij te kopen zijn, of zwak genoeg zijn om te manipuleren. Verder hecht hij weinig belang aan moralen. De 10 geboden heeft hij stuk voor stuk gebroken, afgezien van het afbeelden van zijn goden, aangezien hij niet gelooft en het hem te weinig interesseert om zich bezig te houden met dingen zoals the man upstairs. Als hij al ergens terecht komt, is het toch de hel. Wel is Felix erg beheerst. Hij is niet impulsief en denkt altijd twee keer na voor hij iets doet. Hij heeft een ongelofelijk grote zelfcontrole, die hij alleen laat gaan, als hij honderd procent zeker is dat het geen invloed heeft op zijn leugens. Hij is een erg bedrieglijk persoon. Hij zou er in kunnen slagen om zijn aartsvijand geliefd te laten voelen. In feite is hij gewoon de perfecte slechterik.
    uiterlijk: Felix. Dit model is een tikje te perfect voor Felix. Denk hem in een scherpere haviksneus, een huid die afgezien heeft van het zeewater en een rij van drie lang littekens die naast zijn linkeroog gesitueerd zijn. Het lijkt op een soort kattenkrab. Zijn haren zijn ravenzwart en halflang, en ze liggen meestal gewoon warrig op zijn voorhoofd. Verder is Felix vrij groot en slank, niet supergespierd maar ook geen spriet. Hij heeft een tatoeage die onder zijn borst en als een draad rond zijn torso ligt. Het is een verzameling van tekens, waar niemand anders dan hij boodschap bij heeft. Qua kleding draagt hij gewoon een wit hemd met een lederen rompstuk, een zwarte broek en lederen laarzen. Rond zijn middel hangt een riem met een pistool en een degen.
    Talenten: Hij kan heel goed schieten, maar is een minder bedreven zwaardvechter. Verder is hij een uitstekende manipulator en plant hij dingen uit als de beste. Hij spreekt Frans, Engels, Spaans een woordje Italiaans en een woordje of twee Arabisch ook kent hij het één en het ander van geneeskunde en wetenschappen.
    Verleden: Felix was de zoon van een rijke familie en heeft zijn beide ouders uit de weg geruimd door hier en daar aan wat touwtjes te trekken. Zijn moeder is dood en zijn vader zit in de gevangenis. Hij hoopte daarmee het fortuin van zijn familie te erven, maar de staat heeft er beslag op gelegd waardoor hij andere manieren moest zoeken om geld te verdienen. Zo is hij in het wereldje gerold. Algauw werd hij ingehuurd als spion voor de Fransen aan het Engelse hof. Hij raakte hoog aangeschreven bij de koningin omwille van zijn tactisch brein en zijn kennis van wetenschappen. Zijn charme zal er ook wel wat mee te maken. Voor vier jaar lang speelde hij informatie door aan het Franse koningshuis. De Engelsen kwamen er echter achter en nu staat hij als landsverrader op de most wantedlijst. Felix werd gedwongen om te vluchten, wat hij als een grote zwarte vlek op zijn palmares beschouwt. Hij mat zichzelf een nieuwe identiteit aan en verspreidde het gerucht dat Peter Noah Zachary verpletterd raakte onder een lading in de haven, door een jonge man daadwerkelijk onder de lading te duwen en ervoor te zorgen dat het hoofd van de politie dat te weten kwam. Voor Engeland is hij dus dood. Toen werd Felix Anthony geboren. Hij knipte een lang stuk van zijn haren af, liet een baardje staan en verwondde zichzelf zodat hij het litteken in zijn gezicht kreeg. Daarbij nam hij dienst op een schip en rolde zo het piratenleventje in. Het is niet zijn doel om piraat te blijven. Hij wil naar Amerika gaan, om daar opnieuw fortuin te gaan vinden.
    Liefde: Felix is nog nooit verliefd geweest en heeft nog nooit van iemand gehouden. Zelfs niet van zijn ouders. Natuurlijk doet hij soms alsof en meestal trappen mensen daar ook effectief in. Wel houdt hij van vrouwen en seks, maar het gaat nooit verder dan dat.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 13:24 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    en weet zo ieders zwakke plekken en geheimen te

    Die dude is gevaarlijk voor Jack.
    Hij is awesome.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    en weet zo ieders zwakke plekken en geheimen te

    Die dude is gevaarlijk voor Jack.
    Hij is awesome.

    Danku danku ;3 Ik vraag me af of het me gaat lukken om hem zo slecht te schrijven ;3


    Frankly my dear, I don't give a damn.