• Hoi. The Game.
    Nummer 5 alweer :] Gaat lekker jongens. -kuch- Meiden.
    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?
    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile
    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.
    HAVE FUN :'D
    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 15:50 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Elif - Goede Vampier.
    Plots kwam Lew aanzetten emt een jongen, ik herkende meteen zijn geur.
    ,,Nee hè.'' kreunde ik zachtjes en keek naar de jongen.
    ,,Waar heb je hem opgevist? Stond hij voor de deur?'' vroeg ik aan Lew, ik had toenstraks wle de deurbel gehoord maar weinig aandacht aan besteed.

    Dewi - Mens.
    Ik keek verbaasd naar Lew die een jongen op een bank legde, wie was dat? Nieuwsgierig keek ik toe.'ben ik dood?' vroeg de jongen als eerste toen hij bijkwam, aangezien ik dacht dat een vampier zoiets niet zou vragen bedacht ik me dat het waarschijnlijk een gewone jongen was.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar verbaasd na, haar cadeautje? Waarom gaf ze ons, of mij, een cadeautje? Wilde ze ons soms omkopen..? Ze was té aardig, terwijl ik erover nadacht liep ik terug naar mijn kamer.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    'Nee, ik ben even naar het dorp gelopen om een gast mee naar hier te halen. Je weet wel. Just for the fun of it,' grijsnde Lew sarcastisch. 'Hij stond voor de deur om de weg te vragen en toen stond die ene daar weer en toen viel hij op de grond.' legde hij snel uit om wat duidelijkheid te scheppen. 'Ben ik dood?' vroeg de jongen toen hij traagjes bijkwam. 'Nope. Je was bewusteloos.' antwoorde Lew droogjes met een scheef hoofd en een veelbetekenende blik naar Elif. Hij had weinig zin om de situatie weer naar voorafaan uit te leggen. Hij zuchtte zacht, zich realiseren wat hij zich nu weer op de nek gehaald had. Het zou niet simpel worden om nog een mens te beschermen. Hij voelde zich een tikje misselijk worden bij die gedachte en liep stilletjes naar Dewi. Haar aanwezigheid kalmeerde hem. 'Wat een situatie,' kreunde hij zachtjes tegen Dewi met grote ogen naar de jongen gericht.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Alex.

    Ik zuchtte toen ik hoorde dat ze waarschijnlijk in de problemen zouden komen als ze ook mij nog moesten beschermen. 'Het maakt niets uit als ik hier niet levend vandaan kom' ik zag hoe iedereen opkeek. 'Niemand zou me missen en jullie kunnen je beter concentreren op de andere mensen hier' zei ik met een kleine glimlach op mijn mond, nee... niemand had ooit nog naar me omgekeken na de dood van mijn ouders.

    Grace.

    Toen ik weer in mijn kamer lag besloot ik mijn ogen te sluiten en proberen te gaan slapen. Niet dat ik moe was, maar gewoon om mijn hoofd leeg te maken.


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Haha, is Dewi toch nog ergens goed voor :']
    Oewsh. Nu is Alex ook depri. :x
    Poor guy.
    If life gives a thousand reasons to cry,
    give life a million reasons to smile 8D


    Elif - Goede Vampier.
    Ik knikte als teken dat ik het begreep en keek naar de jongen.
    ,,Gaat het weer?'' vroeg ik, waarschijnlijk was hij flauw gevallen door de schrik ofzo, aangezien Lew niks had verteld over een gevecht of iets dergelijks. Ik fronst everbaasd toen hij zou dat 't niet erg was.
    ,,Kom op, je bent niks voor niks op deze aarde gezet. We laten je echt niet dood gaan.'' ik glimlachte bemoedigend naar 'm.

    Dewi - Mens.
    Ik keek Lew aan en vroeg me af wat ik hierop moest zeggen. Ja, we hebben nog meer slecht nieuws want in het boek stond dit en dat. Fail. Niet dus.
    ,,Ik weet het.'' zei ik zachtjes, het viel me nu pas op hoe moe Lew eruit zag. Al die problemen deden een mens -kuch, vampier- geen goed.
    ,,Maar hé.. Als 't niet slechter kan dan dit, dan wordt 't alleen maar beter toch?'' probeerde ik hem beetje op te beuren, terwijl ik het voor elkaar kreeg te glimlachen. Ik had ooit gehoord dat als je ging glimlachen er stoffen vrij kwamen waardoor je je prettiger ging voelen, hopelijk was dat waar.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar verbaasd na, haar cadeautje? Waarom gaf ze ons, of mij, een cadeautje? Wilde ze ons soms omkopen..? Ze was té aardig, terwijl ik erover nadacht liep ik terug naar mijn kamer.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 17:52 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hahaha. Het stressvolle leven van een vampier verlicht door Dewi, het mensenkind _O_

    Zachtjes grinnikte hij met een scheve lach terwijl hij haar een speelse aai over het hoofd gaf. 'De eeuwige optimist spreekt...' Zijn lach verzwakte een beetje. 'Anyways...Laten we het hopen...' Met een zucht streek hij door zijn haar. 'Stond er nog wat interessants in dat boek?' vroeg hij daarna met een hoopvolle toon in zijn stem. Als er wat bruikbaars in dat boek stond, had hij weer wat om naar uit te kijken. Dan had hij weer een doel, iets dat situatie weer wat verlichtte.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Oke, even een nutteloze vraag, maar waar leggen jullie de klemtoon bij Savoy? Ik dacht altijd dat het Savoy was, maar laatst sprak iemand die ik ken het uit als Savoy. Ik zei het al, het is een nutteloze vraag.. maar hoe spreken jullie het uit? XD

    Yue
    Langzaam loop ik achter Odile aan. Ze houdt zich groot, maar ik merk dat ze nog steeds piekert over wat er net is gebeurt. Ik ben ontzettend nieuwsgierig wat ze heeft gezien, maar ik wil me niet opdringen dus houd ik mijn mond. Ik zie hoe ze mijn jurk pakt en mijn gezicht betrekt. Candy's bloed zit er nog altijd aan. Ik glimlach, het is lief dat ze hem voor me wil wassen. Samen lopen we naar de douchehokjes. Ik loop er een binnen en kleed me uit. Ik zet de douche aan en ga eronder staan. Het warme water voelt heerlijk, en even vergeet ik wat er net gebeurd is. Dan open ik mijn ogen. Er wordt aan gebeld.. zou er nog een vampier komen? Mijn gedachten flitsen terug naar Grace. Wat zou ik zien als ze haar gave op mij zou gebruiken? Ik ben wel voor dingen bang... maar mijn grootste angst? Misschien ben ik die ook wel vergeten.

    Savoy
    Ik hoor de bel, en ruik meteen een heerlijke mensengeur. Ik grijns. Als ik snel ben zijn de anderen er nog niet. Maar als ik mijn deur open trek zie ik Lew en de nieuwe vampier er al heen gaan. Shit, net te laat. Toch besluit ik ze te volgen. Als die nieuwe vampier slecht is kan ik haar misschien overhalen hem met mij te delen. Voordat ik er echter ben zijn ze allebei weer weggelopen. ik besluit kennis te gaan maken met de nieuweling. Ik loop haar kamer in en zie haar op het bed liggen. Ik grijns naar haar, ze ziet er niet slecht uit. "Welkom in ons huis. Ik ben Savoy."

    Ik spreek het uit als Savoy. Maar ik moet altijd aan savooien denken als ik zijn naam lees x'D. Dat terzijde ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Grace.

    Ik schrik op als ik ineens een vreemde stem hoor. 'Kun je niet kloppen' vraag ik hem met een arrogante toon in mijn stem. Ik was er zó ontzettend klaar mee dat iedereen dacht mij zomaar te kunnen storen, te beldigen of zelfs te kunnen bedreigen. 'Mijn naam is Grace, volgensmij was dat de reden dat je hier kwam. Om mij te bewonderen?/i] Ik was op mijn bed gaan zitten en keek Savoy aan. Was dit ook zo'n grote mensen vriend.

    Alex

    'Zo... du kan ik jullie dan ergens mee helpen?'
    Ik kon er niet tegen nutteloos te zijn en onder de bescherming te staan van iemand anders. Waarom moest ik toch zo nodig de weg vragen, ik had het zelf toch ook kunnen oplossen en dan was ik nooit in deze lastige situatie terecht gekomen.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 18:17 ]


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Waarschijnlijk is het dan Savoy.. Maar dat klinkt gewoon niet in mijn hoofd 0_0
    Maar boeiend, ik was gewoon benieuwd XD

    Yue
    Langzaam loop ik achter Odile aan. Ze houdt zich groot, maar ik merk dat ze nog steeds piekert over wat er net is gebeurt. Ik ben ontzettend nieuwsgierig wat ze heeft gezien, maar ik wil me niet opdringen dus houd ik mijn mond. Ik zie hoe ze mijn jurk pakt en mijn gezicht betrekt. Candy's bloed zit er nog altijd aan. Ik glimlach, het is lief dat ze hem voor me wil wassen. Samen lopen we naar de douchehokjes. Ik loop er een binnen en kleed me uit. Ik zet de douche aan en ga eronder staan. Het warme water voelt heerlijk, en even vergeet ik wat er net gebeurd is. Dan open ik mijn ogen. Er wordt aan gebeld.. zou er nog een vampier komen? Mijn gedachten flitsen terug naar Grace. Wat zou ik zien als ze haar gave op mij zou gebruiken? Ik ben wel voor dingen bang... maar mijn grootste angst? Misschien ben ik die ook wel vergeten..

    Savoy
    "Rustig maar, ik ga alweer hoor." Ik grijns naar haar. "Zeker een beetje pissig omdat Lew je hapje heeft afgepakt?"

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 18:29 ]

    Grace.

    'Wacht... Savoy, ben jij dan géén huisdierliefhebber?' In eerste instantie dacht ik dat hij ook zo'n softie vampier was, maar na wat ik nu hoorde begon ik daar aan te twijfelen.


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Odile - Goede vampier.

    Ik wikkel een handdoek om me heen en kom uit de douchecabine. Ik merk dat Yue ook nog in de ruimte staat. Dan schiet me wat te binnen. Zij heeft geen verleden, dus dat betekent geen brandstof voor Grace's gave. Mijn mond valt even open. Ik droog me af en kleed me aan. In een flits kijk ik in de spiegel om na te gaan of er nog sporen zijn van mijn huilbui. Gelukkig, de rode plekken zijn al verdwenen en hebben plaats gemaakt voor mijn gangbare blanke kleur. Dat voordeel is mooi meegenomen: je kan nooit aan me zien of ik zenuwachtig ben, of wanneer ik me beschaamd voel. Maar heel zelden krijg ik een rode blos. Het is me jaren terug wel eens verteld dat het er schattig uit ziet, maar ik kan mezelf eigenlijk niet voorstellen met blozende wangen. Ik voorzie mezelf van ondergoed en trek de jurk erover aan. In één van de kastjes vis ik een paar felroze pantoffels. Het ziet er totaal niet uit vergeleken bij de rest van mijn kleding, but like I said: niemand interesseert het hoe ik eruit zie en mijzelf boeit het ook redelijk weinig. Ik wend me tot Yue en haal mijn theorie naar voren.
    'Heb je angsten? Herinneringen in de meest duistere krocht van je geest? Je zei me dat je je niks kon herinneren over je verleden. Dat betekent dat jij de enige bent waar Grace geen vat op heeft. Maar dat weet ze nog niet. Jij bent de enige die ze nooit zal doorzien. Mijn verleden zal mijn zwakke plek blijven, een zere wond. Geef er een flinke mep op en je hebt me gebroken. Maar jij.. jij bent niet te lezen voor haar. Dat is jouw kracht, jouw voordeel. En nu we toch vieze psychologische spelletjes met elkaar aan het spelen zijn moet ik hoofdstuk 6 nog eens door lezen. Niemand is onoverwinnelijk.' We lopen weer naar de gang toe. Mijn neus vangt wat vreemds op. Een nieuwe geur. Een mensengeur. 'Dit ga je niet menen,' fluister ik.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 18:48 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Lol, ode aan Dewi _O_
    Ik mijn hoofd klintk het als Savoy :'D


    Elif - Goede Vampier.
    Ik keek de jongen aan.
    ,,Niet echt..'' mompelde ik, vampiers waren velen malen sterker enzo.
    ,,Nouja, je kan op zijn minst je naam zeggen.'' ik glimlacht flauwtjes naar 'm.
    ,,Ik ben Elif, dat daar zijn Dewi, lew en Jamie.'' zei ik, met hoofdknikje naar de rest.

    Dewi - Mens.
    ,,Hé..'' mompelde ik met blos toen hij een aai over mijn hoofd gaf, ik probeerde 't goed te doen maar kon 't helaas niet zien.
    'Stond er nog wat interessants in dat boek?' vroeg Lew me, hij klonk zo hoopvol en dat moest ik verpesten.
    ,,Niet bepaald..'' zei ik zachtjes, ik pakte het blaadje met vertaling van tafeltje waar Elif het had neergelegd en gaf 't aan lew.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar verbaasd na, haar cadeautje? Waarom gaf ze ons, of mij, een cadeautje? Wilde ze ons soms omkopen..? Ze was té aardig, terwijl ik erover nadacht liep ik terug naar mijn kamer.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yay, iemand is het met me eens 8D

    Yue
    Als ik klaar ben droog ik me af en kleed ik me aan. Ik loop de douche uit en luister naar Odile. "Dat is dus ook wat ik dacht.. En als het klopt zou dat geweldig zijn." Ik denk even na. "Of misschien heb ik die angst nog wel, alleen weet ik het niet meer." Ik loop met haar mee de badkamer uit. Ik ruik wat vreemds en merk dat Odile het ook geroken heeft. "Is het.. Een nieuw mens?"

    Savoy
    Ik kijk haar verbaasd aan. "Huisdierliefhebber? Als je die mensen bedoelt.. Ik houd wel van ze, of liever gezegd van hun bloed." Ik grinnik.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 18:43 ]

    @ Vluuv: Dr is post van Odile bij :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Jop, ik heb het gezien :p

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 18:44 ]