• Hoi. The Game.
    Nummer 5 alweer :] Gaat lekker jongens. -kuch- Meiden.
    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?
    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile
    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.
    HAVE FUN :'D
    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 15:50 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Goede vampier.

    Ik begin deze keer voorzichtiger aan mijn tweede glas en het dringt nogmaals tot me door dat Lew's geur aangenaam is. Zacht, maar toch mannelijk. Hij is wat verbaasd over het feit dat ik niet zo goed tegen alcohol kan.
    'Ik drink haast nooit, ik kon er nooit echt goed tegen. Maar het is een perfect middel om de wereld even te vergeten. En om warm te worden.' Hoppakee, nog een slok. Ik weet dat ik nu niet veel verder mag gaan voor ik aangeschoten begin te raken.
    Ik draai mijn hoofd naar hem toe als hij zegt blij te zijn dat ik bij hem hoor. Ik glimlach en gooi er nog een slok whisky achteraan. God, eigenlijk is dit spul niet om te zuipen. Wat als je er Baileys doorheen gooit? Ik grinnik om mezelf, waarna ik me weer tot Lew wend, die ontspannen met het hoofd achterover ligt en de ogen gesloten.
    'En ik ben blij dat men me nog een kans geeft. Laat ik zeggen dat er aan de andere kant niet bepaald sprake was van een team. Ik had vandaag beloofd te koken, niet waar? In dat geval stel ik voor om met iedereen het diner te gaan houden aan de grote tafel.' Ik geef een knikje naar de enorme tafel een stukje verderop. 'Die mensen.. ze zullen zich vast verloren voelen. Omdat ze nergens heen kunnen. En ik vrees dat ik nutteloos ben met een poging om de grens te breken. Ik heb geen gave, ik kan je hoogstens vertellen hoe hij zo'n beetje in elkaar zit. Dat heb ik door de jaren heen wel geleerd.' En daar gaat de laatste slok whisky. Nu moet ik stoppen met zuipen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Verbaasd staarde hij haar aan. 'Look at you gettin' all... female,' zei hij half verwonderd half geamuseerd. 'Vat dit alsjeblieft niet verkeerd op, maar je doet me denken aan mijn moeder,' Snel goot hij nog een geut naar binnen. 'Maar ja... Hoe zit dat nu eigenlijk in elkaar met dat grensverbrekingsgedoe? Elif zat vanalles te brabbelen dat 't niet zou werken omdat niemand weet wie die gast was ofzo...? Ik volgde het niet helemaal,' bekende hij schouderophalend. 'la sdat zo is, moeten we terug naar mijn gatenplan en dat is vrijwel waardeloos,' Zachtjes zuchtte hij terwijl hij uit zijn ooghoeken naar Odile keek. Haar grijze ogen en rode haar gaven een speciale combinatie die goed bij haar paste. Nu hij er over nadacht; eigenlijk was ze best mooi, met die heldere, grijze ogen en die lange wimpers. Zijn wenkbrauw wipte even de lucht in en focuste zich snel weer op zijn glas, dat hij in één teug uitdronk. Dit was niet het moment om zich met zo'n dingen bezig te houden, sprak hij zichzelf bestraffend toe, alvorens bedachtzaam op zijn bovenlip te bijten.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 19:41 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile - Goede vampier.

    Ik laat een kort hoog geluidje horen van zowel oprechte verrassing als vreugde als hij me vergelijkt met zijn moeder.
    'Hopelijk was je moeder minder moordlustig dan ik,' grijns ik. Hij praat verder over hoe de grens te verbreken.
    'Ik weet wie hij was. Sterker nog: ik heb hem zelf weggejaagd.' Bij het laatste kan ik het niet laten een sadistische grijns te laten zien. Mijn ogen twinkelen van de pret. 'Hij was een geniale mastermind, interesseerde zich in alle mogelijke wonderen van de wereld en wetenschap. Hij verdiepte zich daarom ook heel erg in de mogelijkheden en de beperkingen die het vampirisme kende. Hij had veel opgeofferd om die gave te kunnen beheersen, maar zijn zwakte bleef zijn paranoia. Hij vertrouwde niemand in het huis, inclusief mij niet. En toen ik door kreeg dat die ellendeling iedereen zat te bespioneren zat er geen andere keus op dan hem weg te jagen. Ik had er overigens niet veel voor nodig, een paar samenzweringstheorieen en nou ja.. mijn warme persoonlijkheid.' Het laatste zeg ik met een geamuseerde uitdrukking. 'Dus ik denk dat we hem daarmee moeten pakken.'


    No growth of the heart is ever a waste

    'Why you nasty little thing,' grijnsde hij breed bij het zien van haar ondeugende blik. 'Kan je met je innemende karakter me ook even uitleggen wat we precies moeten doen om zijn nalatenschap hier weg te krijgen. Het had iets te doen met een stuk papier, maar ik begrijp het niet helemaal. Mijn ouwe hersenen gaan al te lang mee,' Hij glimlachte verontschuldigend en stond op om de fles terug te zetten waar hij hoorde en zijn glas in het hare te laten zakken, zodat hij ze straks kon afwassen in de keuken. Daarna plofte hij weer terug in de zetel en staarde haar vragend aan, zijn uiterste best doend om haar niet te beginnen bestuderen. 'Ik bedoel, we moeten de zwakheid van die gast proberen breken, right? Maar hoe doen we dan als hij er niet is, met enkel een vage herinnering om ons te leiden. Jij bent de enige die hem ooit gezien heeft...' Hij viste ondertussen zijn trouwe pakje sigaretten uit zijn broekzat, stak er één aan en bewoog het pakje uitnodigend voor Odiles neus.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Yue
    Ik glimlach naar haar. "Ach.. Ik voel me gewoon nog steeds schuldig over Candy enzo. Maar ik kan niets veranderen aan wat gebeurt is."

    Savoy
    Ik blijf nog een hele tijd kletsen met het meisje, en met mijn gave zorg ik voor wat extra aantrekkingskracht. Het is haast lachwekkend om te zien hoe makkelijk mensen te manipuleren zijn. Na een tijdje zegt ze dat het tijd is om naar huis te gaan, en ik bied aan om mee te lopen. Arm in arm lopen we over straat. Ze is duidelijk moe, en ik zie dat ik op moet schieten. De zon begint op te komen, en ik wil graag levend aan komen bij de villa. Even kijk ik achterom. We zijn de enigen in deze straat, en dus trek ik haar snel een steegje in. Ze gilt even kort. "Wat doe je?" Ik leg mijn vinger op mijn lippen, en breng mijn mond naar haar hals. Waarschijnlijk denkt ze dat ik haar wil kussen, want ze giechelt en zegt: "Wacht, we zijn zo bij mij thuis." Maar ik zet mijn tanden al in haar keel, en hoor haar naar adem snakken. Haar bloed smaakt heerlijk, en in extase drink ik haar lichaam leeg. Als ik klaar ben veeg ik mijn mond af en kijk naar haar dode lichaam. Ik leg het achter in de steeg, en loop dan de straat op. De zon begint irritant te prikken, en als snel ren ik. Na ongeveer een kwartier lopen kom ik eindelijk weer bij de villa aan. Mijn huid doet zeer, en de schaduw voelt als een verlossing.

    Helderziend --'' eng.

    Elif - Goede vampier.
    ,,Geeft niks..'' zei ik zachtjes. ,,Maar bied je bloed aan niemand aan, okay?'' ik keek 'm strak aan.
    ,,Het is niet zeker dat wij ons altijd even goed kunnen beheersen, het blijft dus een groot risico als een van ons van jouw bloed drinkt.'' ik bekeek 'm kort en zag hoe hij onzeker met zijn mouw speelde, hij had 't goed bedoelt..
    ,,Maar maak je er niet druk om, okay?'' ik glimlachte en woelde door zijn haren.

    Dewi - Mens.
    Ik keek haar aan en knitke begrijpelijk.
    ''Snap ik, maar je kon er niks aan doen en inderdaad, er valt niks meer aan te veranderen..'' zei ik haar.
    ''Trouwens, wat gaan we nu doen..? Ik bedoel, wat vált er te doen?'' vroeg ik haar, ik was toe aan afleiding, maar ik kon niet iets bedenken wat hier te doen viel.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik hoorde hoe hij met de deur smeet en moest toch even grijnzen, blijkbaar was het nogal een heethoofd. Ik vroeg me af waar Savoy toch uithing, ik had zijn geur al een tijdje niet opgepikt.. Waarschijnlijk was hij aan het jagen, maar als dat zo was deed hij er wel lang over zeg.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Goede vampier.

    "Why you nasty little thing." Nu is het mijn beurt om een knipoog te geven. Ik neem een sigaret aan en leg hem op tafel neer. Vervolgens sta ik op en loop richting de zithoek, waar ik in een kast begin te graven. Ik weet een aquarelblok op te vissen en een balpen. Ik neem weer naast Lew plaats. 'Geef me vijf minuten,' zeg ik dan serieus en staar naar het stuk papier. Ik doe mijn uiterste best om een herinnering naar voren te halen van hoe hij eruit zag, en uiteindelijk lukt het. Gelukkig ben ik behoorlijk goed in tekenen, dus met de nodige concentratie moet een vrij accuraat beeld wel te krijgen zijn. Ik zet zo precies mogelijk zijn gezichtsvorm en houding op. De snor die hij had herinner ik me nog goed, inclusief de altijd wat vermoeide ogen. Na een tijdje ben ik klaar met tekenen en heb ik de meest persoonlijke details toegevoegd.
    'Zo zag hij eruit.' We kijken nu naar een tengere man met een altijd vermoeide uitdrukking in zijn gezicht. 'Henry heette hij. Henry.. Crow, toepasselijk genoeg.' Ik steek de peuk in mijn mond en vraag hem naar een vuurtje.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 22:06 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Lol, als je voor Faith nog wat wilt schrijven.. Savoy is alweer terug (A)

    Yue
    "Hm.. Er is een zwembad. We kunnen wel een poolparty houden." Ik grinnik. "Of we houden een slaapfeest. Dan sluiten we Lew, Jamie en Alex even buiten. En dan gaan we met alle meiden tutten. Of flauwe films kijken. Of allebei."

    Savoy
    Ik blijf nog een hele tijd kletsen met het meisje, en met mijn gave zorg ik voor wat extra aantrekkingskracht. Het is haast lachwekkend om te zien hoe makkelijk mensen te manipuleren zijn. Na een tijdje zegt ze dat het tijd is om naar huis te gaan, en ik bied aan om mee te lopen. Arm in arm lopen we over straat. Ze is duidelijk moe, en ik zie dat ik op moet schieten. De zon begint op te komen, en ik wil graag levend aan komen bij de villa. Even kijk ik achterom. We zijn de enigen in deze straat, en dus trek ik haar snel een steegje in. Ze gilt even kort. "Wat doe je?" Ik leg mijn vinger op mijn lippen, en breng mijn mond naar haar hals. Waarschijnlijk denkt ze dat ik haar wil kussen, want ze giechelt en zegt: "Wacht, we zijn zo bij mij thuis." Maar ik zet mijn tanden al in haar keel, en hoor haar naar adem snakken. Haar bloed smaakt heerlijk, en in extase drink ik haar lichaam leeg. Als ik klaar ben veeg ik mijn mond af en kijk naar haar dode lichaam. Ik leg het achter in de steeg, en loop dan de straat op. De zon begint irritant te prikken, en als snel ren ik. Na ongeveer een kwartier lopen kom ik eindelijk weer bij de villa aan. Mijn huid doet zeer, en de schaduw voelt als een verlossing.

    Oh lol xD Aaawrh.. Als ik nou eens inspiratie had voor haar..

    Elif - Goede vampier.
    ,,Geeft niks..'' zei ik zachtjes. ,,Maar bied je bloed aan niemand aan, okay?'' ik keek 'm strak aan.
    ,,Het is niet zeker dat wij ons altijd even goed kunnen beheersen, het blijft dus een groot risico als een van ons van jouw bloed drinkt.'' ik bekeek 'm kort en zag hoe hij onzeker met zijn mouw speelde, hij had 't goed bedoelt..
    ,,Maar maak je er niet druk om, okay?'' ik glimlachte en woelde door zijn haren.

    Dewi - Mens.
    ''laten we zwemmen.'' zei ik met glimlach.
    ''En slaapfeest? Vampiers slapen toch niet?'' ik grijnsde scheefjes.
    ''Anyway, zwemmen is oaky, maar ik heb dus geen bikini.. kan ik niet iets lenen ofzo?'' vroeg ik haar, hopelijk had ze wat, want ik had zin om te zwemmen. Ik was best wel een waterrat. Het deed er niet toe of het water warm of koud was, ik zwom toch wel.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik hoorde hoe hij met de deur smeet en moest toch even grijnzen, blijkbaar was het nogal een heethoofd. Ik vroeg me af waar Savoy toch uithing, ik had zijn geur al een tijdje niet opgepikt.. Waarschijnlijk was hij aan het jagen, maar als dat zo was deed hij er wel lang over zeg.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yue
    "Tja, maar op een slaapfeest slaap je toch niet." Ik glimlach. "Ik heb nog wel een bikini ja... Kom maar mee." Samen lopen we naar mijn ingestorte kamer, en ik vis twee bikini's uit de stapels kleren die ik uit de winkel heb meegenomen. "Hier." Ik geef haar een bikini aan en loop weer naar buiten. "We kunnen ons beneden omkleden, daar zijn ook handdoeken."

    (Ik heb even opengelaten hoe de bikini eruit ziet, want dan kun je dat leuk zelf bedenken (nerd))

    Savoy
    Ik blijf nog een hele tijd kletsen met het meisje, en met mijn gave zorg ik voor wat extra aantrekkingskracht. Het is haast lachwekkend om te zien hoe makkelijk mensen te manipuleren zijn. Na een tijdje zegt ze dat het tijd is om naar huis te gaan, en ik bied aan om mee te lopen. Arm in arm lopen we over straat. Ze is duidelijk moe, en ik zie dat ik op moet schieten. De zon begint op te komen, en ik wil graag levend aan komen bij de villa. Even kijk ik achterom. We zijn de enigen in deze straat, en dus trek ik haar snel een steegje in. Ze gilt even kort. "Wat doe je?" Ik leg mijn vinger op mijn lippen, en breng mijn mond naar haar hals. Waarschijnlijk denkt ze dat ik haar wil kussen, want ze giechelt en zegt: "Wacht, we zijn zo bij mij thuis." Maar ik zet mijn tanden al in haar keel, en hoor haar naar adem snakken. Haar bloed smaakt heerlijk, en in extase drink ik haar lichaam leeg. Als ik klaar ben veeg ik mijn mond af en kijk naar haar dode lichaam. Ik leg het achter in de steeg, en loop dan de straat op. De zon begint irritant te prikken, en als snel ren ik. Na ongeveer een kwartier lopen kom ik eindelijk weer bij de villa aan. Mijn huid doet zeer, en de schaduw voelt als een verlossing.

    Lew liet het vlammetje uit de aansteker springen en bracht het naar haar sigaret. Toen het ding begon te smeulen, stopte hij zijn zilveren aansterker weer weg en keek hij voor het eerst echt naar de tekening. Toen zijn hersenen verwerkt hadden wat je op papier had gezet, floot hij zacht. 'Jesus, wat heb jij talent,' Hij liet zijn vingers langs de levendige, sprekende lijnen van het portret glijden. 'Dus dit is die klootzak die hier verantwoordelijk voor is,' bitste Lew toen hij over haar tekentalent was geraakt en naar het tengere, spitste gezicht van de man. Het was ongelofelijk hoe gedetailleerd ze de man nagetekend had. Zijn ogen leken te glimmen in het licht van de lampen waardoor Lew verwachtte dat ze elk moment konden beginnen knipperen. 'Hij heeft wel wat weg van een kraai...' Hij dacht terug aan het vervelende beest dat hij enkele dagen geleden op zijn dak had gehad en vroeg zich onwillekeurig af waar het eigenlijk gebleven was.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 21:32 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Elif - Goede vampier.
    ,,Geeft niks..'' zei ik zachtjes. ,,Maar bied je bloed aan niemand aan, okay?'' ik keek 'm strak aan.
    ,,Het is niet zeker dat wij ons altijd even goed kunnen beheersen, het blijft dus een groot risico als een van ons van jouw bloed drinkt.'' ik bekeek 'm kort en zag hoe hij onzeker met zijn mouw speelde, hij had 't goed bedoelt..
    ,,Maar maak je er niet druk om, okay?'' ik glimlachte en woelde door zijn haren.

    Dewi - Mens.
    (Geweldig, dan beschrijf ik mijn eigen bikini wel xD)
    Ik pakte de bikini aan, hij had blauw, wit en bruintinten.. En hier en daar wat groen. Het was zo'n typische hawaii-bloemen motief die de meeste bikini's hadden. Hopelijk paste hij, maar ik gokte van wel.
    ''Bedankt.'' zei ik nog en liep toen gauw met haar mee. Ik begon Yue steeds meer te mogen en ik was benieuwd of ze hetzelfde dacht over mij, maar als ze me niet mocht had ze me vast alweer gedumpt bij iemand anders.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik liep doelloos rond in het huis toen ik Savoy weer rook, zijn lucht vermengd met die van.. Mensenbloed. Hij was dus werkelijk op jacht geweest. Ik liep naar beneden en zag hem net binnenkomen.
    ''Was je maaltje lekker?'' vroeg ik met onschuldige glimlach.
    ''We hebben trouwens een nieuwe gast in huis.'' viel ik daarna maar gelijk met de deur in huis.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yue
    (Ja, ik dacht, anders beschrijf ik iets en dan vind je dat straks vet lelijk 0_0)
    Samen liepen we naar het zwembad toe. "Ik ga in dat laatste hokje, ik zie je zo wel weer, oke?" Ik glimlachte naar Dewi en liep het hokje in.

    Savoy
    Ik blijf nog een hele tijd kletsen met het meisje, en met mijn gave zorg ik voor wat extra aantrekkingskracht. Het is haast lachwekkend om te zien hoe makkelijk mensen te manipuleren zijn. Na een tijdje zegt ze dat het tijd is om naar huis te gaan, en ik bied aan om mee te lopen. Arm in arm lopen we over straat. Ze is duidelijk moe, en ik zie dat ik op moet schieten. De zon begint op te komen, en ik wil graag levend aan komen bij de villa. Even kijk ik achterom. We zijn de enigen in deze straat, en dus trek ik haar snel een steegje in. Ze gilt even kort. "Wat doe je?" Ik leg mijn vinger op mijn lippen, en breng mijn mond naar haar hals. Waarschijnlijk denkt ze dat ik haar wil kussen, want ze giechelt en zegt: "Wacht, we zijn zo bij mij thuis." Maar ik zet mijn tanden al in haar keel, en hoor haar naar adem snakken. Haar bloed smaakt heerlijk, en in extase drink ik haar lichaam leeg. Als ik klaar ben veeg ik mijn mond af en kijk naar haar dode lichaam. Ik leg het achter in de steeg, en loop dan de straat op. De zon begint irritant te prikken, en als snel ren ik. Na ongeveer een kwartier lopen kom ik eindelijk weer bij de villa aan. Mijn huid doet zeer, en de schaduw voelt als een verlossing.

    Elif - Goede vampier.
    ,,Geeft niks..'' zei ik zachtjes. ,,Maar bied je bloed aan niemand aan, okay?'' ik keek 'm strak aan.
    ,,Het is niet zeker dat wij ons altijd even goed kunnen beheersen, het blijft dus een groot risico als een van ons van jouw bloed drinkt.'' ik bekeek 'm kort en zag hoe hij onzeker met zijn mouw speelde, hij had 't goed bedoelt..
    ,,Maar maak je er niet druk om, okay?'' ik glimlachte en woelde door zijn haren.

    Dewi - Mens.
    Ik knitke en ging zelf ook een hokje in, zo vlug mogelijk trok ik de bikini aan. Hij paste precies en ik vond hem leuk ook. Ik liep het hokje uit en wachtte op Yue. Ik ging zwemmen met een vampier, wie had dat ooit gedacht? bedacht ik me met grijnsje. Soms kon het leven rare wendingen nemen.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik liep doelloos rond in het huis toen ik Savoy weer rook, zijn lucht vermengd met die van.. Mensenbloed. Hij was dus werkelijk op jacht geweest. Ik liep naar beneden en zag hem net binnenkomen.
    ''Was je maaltje lekker?'' vroeg ik met onschuldige glimlach.
    ''We hebben trouwens een nieuwe gast in huis.'' viel ik daarna maar gelijk met de deur in huis.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yue
    Ik trek mijn bikini aan. Hij is wit, met kleine gekleurde bloemetjes. Ik vind hem geweldig, en ben blij als ik mijn spiegelbeeld zie. De bikini zit goed, en zelfverzekerd loop ik het hokje uit. Ik zie dat Dewi al in het water ligt en loop heel zachtjes naar de rand. Ik maak een bommetje en roep hard: "Van onderen!" Ik kom boven en zie dat ik Dewi helemaal nat heb gemaakt. Ik lach. "Sorry, ik kon het niet laten."

    Savoy
    Ik ruik een nieuwe geur in het huis. Een vampier. En dat bevalt me niet, want het is of concurrentie, of nog zo'n good-ass. Dan komt Faith aangelopen. "Ja, het smaakte goed hoor." Ze glimlacht naar me, en het is duidelijk dat ze me nog iets wil zeggen. "Oh, dat had ik al geroken hoor. Verder nog nieuws?" Ik ruik even en kijk haar dan aan. "Wacht.. volgens mij zijn er nog meer nieuwen. Nog een vrouwelijke vampier en een mens?" Ik grinnik. "Het wordt hier onder hand druk."