• Ik was opzoek naar een foto van de kont van Zack Merrick (All Time Low) en ik kwam op deze foto uit.
    Hij staat er erg vrouwelijk bij enzo, maar Lotte en ik vonden toch wel dat hij killerlegs had! :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Sorrrrrrry <3
    Maar je gunt me Alexje toch wel, jij hebt Messi immers.

    Hmmmmja daswaar die telt voor 10. Dan is mijn record nog hoger, jeeeej okee jij mag Alex wel hebben maar je moet hem wel delen met Bo anders steelt zij Logan weer van me ja? okee goed geregeld klaar deal. (nerd)


    Hope goes lost but never dies.

    Papercut schreef:
    (...)
    Alex is sowieso lekker, maar ik ga met hem trouwen. :9~

    Hij is mijn verloofde ö en Jack is mijn stiekeme minaar!


    The best things in life aren't things.

    Cassius schreef:
    (...)
    Hij is mijn verloofde ö en Jack is mijn stiekeme minaar!

    Okee dan blijf jij tenminste van Leo af, beterrrr! :9~
    One gone, few more to go!


    Hope goes lost but never dies.

    Circles schreef:
    (...)
    HAHA TWEE ZIELEN ÉEN GEDACHTE!
    Nou mensen hebben ook babyfoto's en Jack is stiekem een baby dus ik vind dat het mag :'D

    HAHAHA INDERDAAD!
    hahaha nou dara heb je gelijk in ik neem hem gewoon xd


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Circles schreef:
    (...)
    Okee dan blijf jij tenminste van Leo af, beterrrr! :9~
    One gone, few more to go!

    Maar wie zegt dat ik niet meer dan een minnaar heb?

    -Gemene blik-


    The best things in life aren't things.

    Circles schreef:
    (...)
    Hmmmmja daswaar die telt voor 10. Dan is mijn record nog hoger, jeeeej okee jij mag Alex wel hebben maar je moet hem wel delen met Bo anders steelt zij Logan weer van me ja? okee goed geregeld klaar deal. (nerd)

    Nee dan sta jij Logan maar af hoor als Leo toch voor 10 telt ik wil Alexje voor me alleen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Cassius schreef:
    (...)
    Hij is mijn verloofde ö en Jack is mijn stiekeme minaar!

    Aangezien Alex naast me zat en net een spoedcursus Nederlands heeft gehad, heeft ie dit gelezen en is het nu uit. Hij zegt: Ga maar lekker verder met die Jack Bassam Barakat. (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Aangezien Alex naast me zat en net een spoedcursus Nederlands heeft gehad, heeft ie dit gelezen en is het nu uit. Hij zegt: Ga maar lekker verder met die Jack Bassam Barakat. (nerd)

    Geen probleem:Y)

    Stiekem houdt Alex nog van me, hij wil het niet toegeven & Jack heeft er met zijn magische vinger voor gezorgt dat Alex geen nederlands meer kan.


    The best things in life aren't things.

    Cassius schreef:
    (...)
    Maar wie zegt dat ik niet meer dan een minnaar heb?

    -Gemene blik-

    Dat zegt Leo tegen mij terwijl ik hem in de houdgreep heb en eten voor zijn neus houdt, dus dan liegt'ie niet tegen mij. :Y)


    Hope goes lost but never dies.

    Cassius schreef:
    (...)
    Geen probleem:Y)

    Stiekem houdt Alex nog van me, hij wil het niet toegeven & Jack heeft er met zijn magische vinger voor gezorgt dat Alex geen nederlands meer kan.

    Je bedoelt z'n magische blubberkont. ;$


    Hope goes lost but never dies.

    Cassius schreef:
    (...)
    Geen probleem:Y)

    Stiekem houdt Alex nog van me, hij wil het niet toegeven & Jack heeft er met zijn magische vinger voor gezorgt dat Alex geen nederlands meer kan.

    Jack is kut D: Naja ik houd Alex gewoon hoor hij is schattig :9~

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 22:27 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lol, nu denkt iedereen dat ik vind dat skinny voor homo's is. xd
    Het lijkt inderdaad zo, maar zo bedoel ik het niet. ;x Ik dacht het er nog bij te zetten maar ik had al op 'plaats reactie' geklikt en had geen zin meer om het te veranderen. :')
    Maar alsnog, is hij gay of niet?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Circles schreef:
    (...)
    Dat zegt Leo tegen mij terwijl ik hem in de houdgreep heb en eten voor zijn neus houdt, dus dan liegt'ie niet tegen mij. :Y)

    Ik heb proffesionele hypnotiseurs ingehuurd ( Lees: David :9~) die hem hebben gehypnotiseerd en nu liegt'ie wel.:9~


    The best things in life aren't things.

    Papercut schreef:
    (...)
    Jack is kut D: Naja ik houd Alex gewoon hoor hij is schattig :9~

    Beledig mijn man niet, Jack is niet kut.

    Oke,Oke, een deal. Ik Jack en jullie zoeken het uit.:9~
    EN HIJ HEEFT GEEN BLUBBERKONT ;o maar ze is wel magisch. (:

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 22:28 ]


    The best things in life aren't things.

    Papercut schreef:
    (...)
    Jack is kut D: Naja ik houd Alex gewoon hoor hij is schattig :9~


    Geef mij Jack dan maar! :9~
    Ik vind het trouwens heel flauw dat die foto niet mag. Ik bedoel, je moet iedereen toch laten meegenieten van Zack zn kont! :'D