• Ik was opzoek naar een foto van de kont van Zack Merrick (All Time Low) en ik kwam op deze foto uit.
    Hij staat er erg vrouwelijk bij enzo, maar Lotte en ik vonden toch wel dat hij killerlegs had! :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ecstasy schreef:
    (...)

    Geef mij Jack dan maar! :9~
    Ik vind het trouwens heel flauw dat die foto niet mag. Ik bedoel, je moet iedereen toch laten meegenieten van Zack zn kont! :'D

    Je bent te laat, Jack is mine. *evilface*


    The best things in life aren't things.

    Cassius schreef:
    (...)
    Beledig mijn man niet, Jack is niet kut.

    Oke,Oke, een deal. Ik Jack en jullie zoeken het uit.:9~
    EN HIJ HEEFT GEEN BLUBBERKONT ;o maar ze is wel magisch. (:

    Nou dan is de magische blubberkont van Jack kut want nu kan Alex geen Nederlands meer D: -maar stiekem is hij wel lekker :9~-
    Oké dat vind ik wel een mooie deal! :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Cassius schreef:
    (...)
    Je bent te laat, Jack is mine. *evilface*


    Awh, shit zeg!
    Hmmmm, oké... Dan neem ik Rian wel! Is die nog wel over? :9~

    Papercut schreef:
    (...)
    Nou dan is de magische blubberkont van Jack kut want nu kan Alex geen Nederlands meer D: -maar stiekem is hij wel lekker :9~-
    Oké dat vind ik wel een mooie deal! :9~

    En dan is Alex mijn beste vriend, mwhahaha.(krul)


    The best things in life aren't things.

    Ecstasy schreef:
    (...)

    Geef mij Jack dan maar! :9~
    Ik vind het trouwens heel flauw dat die foto niet mag. Ik bedoel, je moet iedereen toch laten meegenieten van Zack zn kont! :'D

    Ja inderdaad die is toch best wel lekker? :9~Naja anders moet ik maar een foto van mn verloofde Alex nemen hè kan ook. Ook niet erg.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ecstasy schreef:
    (...)

    Awh, shit zeg!
    Hmmmm, oké... Dan neem ik Rian wel! Is die nog wel over? :9~

    Ja die mag je hebben! :9~ Ookal is Rian ook wel een hottie.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Ja inderdaad die is toch best wel lekker? :9~Naja anders moet ik maar een foto van mn verloofde Alex nemen hè kan ook. Ook niet erg.

    Ik ga een leuke Jack foto zoeken!


    The best things in life aren't things.

    Cassius schreef:
    (...)
    En dan is Alex mijn beste vriend, mwhahaha.(krul)

    Is goed dan is Bassam mijn beste vriend. Ik vind zijn tweede naam zo geil :$

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 22:32 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Cassius schreef:
    (...)
    Ik ga een leuke Jack foto zoeken!

    Ja is goed! Ik wou zeggen ik ga een leuke Alex foto zoeken, maar hij is leuk op elke foto. :$


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Is goed dan is Bassam mijn best evriend. Ik vind zijn tweede naam zo geil :$

    Dat doet mij denken aan Sabam. Maar jack is geil! ;$


    The best things in life aren't things.

    Papercut schreef:
    (...)
    Ja inderdaad die is toch best wel lekker? :9~Naja anders moet ik maar een foto van mn verloofde Alex nemen hè kan ook. Ook niet erg.


    Ja! Ik denk dat heel Q gelukkig zal zijn als ze de kont van Zack aan mogen zien! Ik bedoel maar, wie wil dat nou niet zien? En een foto van Alex is ook niet erg om te zien hoor! :'D

    Cassius schreef:
    (...)
    Dat doet mij denken aan Sabam. Maar jack is geil! ;$

    Hahaha mij ook. En klopt maar zijn tweede naam is geiler :$


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Cassius schreef:
    (...)
    Dat doet mij denken aan Sabam. Maar jack is geil! ;$

    net zoals dit Hahah, sorry was de eerste foto die ik tegenkwam.:Y)


    The best things in life aren't things.

    Papercut schreef:
    (...)
    Ja die mag je hebben! :9~ Ookal is Rian ook wel een hottie.


    Nice! :9~
    Rian is sexy, want hij kijkt altijd zo verdomd schattig! :'D

    Jack is toch zo geweldig fotogeniek, altijd.:9~


    The best things in life aren't things.