• Wie wil me even op weg helpen :'D ik ging net even een maken maar wth.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik kan het vanaf hier niet uitleggen. Gewoon overal op klikken deed ik in het begin ook :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tricia schreef:
    Ik kan het vanaf hier niet uitleggen. Gewoon overal op klikken deed ik in het begin ook :Y)


    ik heb eecht een fugly foto maar ik weet niet hoe ik m moet veranderen XD frustrerend.

    Oooh ik wil wel helpen hoor, wat wil je weten?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hahaa ik snapte er eerst ook de ballen niet van xD Beetje klikken overal, kom je er vanzelf wel uit ;D


    ars moriendi

    Bij profile. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Sadism schreef:
    (...)

    ik heb eecht een fugly foto maar ik weet niet hoe ik m moet veranderen XD frustrerend.

    Rechts in de hoek naast je plaatje stata zon pijltje naar beneden op klikken en komt iets uit gerolt en dan klik je op settings en dan bij profile kan je hem veranderen. Wel om de groote van je foto denken enzo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Rechts in de hoek naast je plaatje stata zon pijltje naar beneden op klikken en komt iets uit gerolt en dan klik je op settings en dan bij profile kan je hem veranderen. Wel om de groote van je foto denken enzo.


    Dat dacht ik dus ook, maar dat staat er niet meer tussen bij mij?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Papercut schreef:
    (...)
    Rechts in de hoek naast je plaatje stata zon pijltje naar beneden op klikken en komt iets uit gerolt en dan klik je op settings en dan bij profile kan je hem veranderen. Wel om de groote van je foto denken enzo.



    ik ben bij profile maar ik kan m niet veranderen XD

    Armistice schreef:
    Oooh ik wil wel helpen hoor, wat wil je weten?


    Allesh D:

    ik snap er ook niks van, so join the club! (A)