• Ik was opzoek naar een foto van de kont van Zack Merrick (All Time Low) en ik kwam op deze foto uit.
    Hij staat er erg vrouwelijk bij enzo, maar Lotte en ik vonden toch wel dat hij killerlegs had! :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wajoooooooooo Zackie for the win Lotte ik ga hem van je stelennn :9~:9~:9~:9~:9~


    Hope goes lost but never dies.

    Papercut schreef:
    (...)
    Jaa maar elke jongen heeft niet zulke lekkere vrouwelijke kantjes! :9~

    Niet elke jongen heeft een lekker vrouwelijk kantje, idd.:9~


    The best things in life aren't things.

    Is he gay?
    Aangezien hij skinny draagt...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ecstasy schreef:
    (...)

    Waarom the fuck wil jij weten waarom zij googelt naar een kont? Waar is het recht op privacy heen tegenwoordig?
    Oh, en als je graag wil weten waar mijn username op slaat, graag. Ecstasy is een engels woord, wat meer kan uitdrukken dan alleen drugs. In dit geval betekent het Enthousiasme of uitbundigheid. Dit heeft dus niet met drugs te maken.

    Dus, voortaan als je me op mijn plek wil zetten of aanvallen in een reactie of zo, heb je feiten dan aub goed. Want dit slaat nergens op en ik voel mij hierdoor absoluut niet bedreigd of aangevallen.

    Blij dat je het niet zo voelt, want dat was ook niet mijn bedoeling. Ga maar een foto van me uitprinten en op een dartbord hangen en met pijltjes erop schieten ofzo in plaats van je hoge ongestelde uitspattingen met mij te delen. :Y)

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 22:09 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Haha echt hé Renée. Waarom google jij op konten man. (krul) Perv. :'D
    JaokeeATLkontenmogengegoogledworden.


    Hope goes lost but never dies.

    Chapstick schreef:
    Is he gay?
    Aangezien hij skinny draagt...

    Als een jongen een skinny draagt wil dat niet meteen zeggen dat ie gay is?


    Time is like rain dripping through the hands

    Circles schreef:
    Haha echt hé Renée. Waarom google jij op konten man. (krul) Perv. :'D
    JaokeeATLkontenmogengegoogledworden.

    Kijk zie je, jij zegt het ook. Wedden dat mevrouw de bèta jou niet gaat afkatten. ;d


    *insert philosophical cringe expression here*

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    Kijk zie je, jij zegt het ook. Wedden dat mevrouw de bèta jou niet gaat afkatten. ;d

    Nee want wij zijn All Time Low fans en wij zijn heilig, dus lekker puh mevrouw Gaby. Ik steel je nieuwe tas hoor. (krul)

    En ik wil het om puur wetenschappelijke redenen weten! -want stiekem wil ik die kontfoto dan ook hebben-

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 22:11 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Cassius schreef:
    (...)
    Niet elke jongen heeft een lekker vrouwelijk kantje, idd.:9~

    Inderdaad en he does have them! :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Chapstick schreef:
    Is he gay?
    Aangezien hij skinny draagt...

    Niet iedere man met een skinny is gay,en al was hij het maakt het dan wat uit?(niet tegen jouw maar tegen iedereen hier die dat zegt)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Chapstick schreef:
    Is he gay?
    Aangezien hij skinny draagt...

    Skinny's bij jongens zijn hot.:9~


    The best things in life aren't things.

    Circles schreef:
    Haha echt hé Renée. Waarom google jij op konten man. (krul) Perv. :'D
    JaokeeATLkontenmogengegoogledworden.

    Sssssht Amder, ik heb Jacks kont ook gegoogled, want ik wou een toepasselijke foto voor onze nieuwe usernames. (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Inderdaad en he does have them! :9~

    Alex heeft ook zo een sexy-vrouwelijk kantje, maar die ben ik alweer vergeten.

    Stomme ik.


    The best things in life aren't things.

    Papercut schreef:
    (...)
    Sssssht Amder, ik heb Jacks kont ook gegoogled, want ik wou een toepasselijke foto voor onze nieuwe usernames. (nerd)

    OMG OMG OMG showmeeeeeh :9~


    Hope goes lost but never dies.

    Nu wil ik niet als een kontengooglelaar worden gezien hoor, het was puur vanuit een wetenschappelijk oogpunt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.