Ik was opzoek naar een foto van de kont van Zack Merrick (All Time Low) en ik kwam op deze foto uit.
Hij staat er erg vrouwelijk bij enzo, maar Lotte en ik vonden toch wel dat hij killerlegs had!
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
Papercut schreef:
(...) Ik ook man! Maar misschien zou ik dan kwijlend naar mn eigen kont gaan zitten kijken. /notgood
Hahaha, ja! Dan sta ik elke keer weer kwijlend voor de spiegel: 'Wauw, lekkere kont!' 'Dankjewel!'. Hele conversatie met mezelf, hahaha. Nee, niet zo'n goed idee! :'D
Hahaha, ja! Dan sta ik elke keer weer kwijlend voor de spiegel: 'Wauw, lekkere kont!' 'Dankjewel!'. Hele conversatie met mezelf, hahaha. Nee, niet zo'n goed idee! :'D
Hahahaha ik be1n bang dat ik dan ook zo voor de spiegel zou staan! Helemaal in de 7e hemel
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
Papercut schreef:
(...) Hahahaha ik be1n bang dat ik dan ook zo voor de spiegel zou staan! Helemaal in de 7e hemel
Hahaha, ik denk ook niet dat dat goed zou kommen. Allemaal foto's op hyves en facebook dan. En dan erboven: mijn kont. Hahaha, nee. Echt geen goed idee! (: