• Ik was opzoek naar een foto van de kont van Zack Merrick (All Time Low) en ik kwam op deze foto uit.
    Hij staat er erg vrouwelijk bij enzo, maar Lotte en ik vonden toch wel dat hij killerlegs had! :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Abruzzi schreef:
    Dit hele topic bestaat uit zoveel: :9~ Lol.

    Tsjaa dat verdient dit topic stiekem ook wel! :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Ik ook man! :9~:9~:9~ Maar misschien zou ik dan kwijlend naar mn eigen kont gaan zitten kijken. /notgood


    Hahaha, ja! Dan sta ik elke keer weer kwijlend voor de spiegel: 'Wauw, lekkere kont!' 'Dankjewel!'. Hele conversatie met mezelf, hahaha. Nee, niet zo'n goed idee! :'D

    nomnomnomnomnom (:


    Time is like rain dripping through the hands

    Ik wil ook zijn abbs.


    SLOAN.

    Ecstasy schreef:
    (...)

    Hahaha, ja! Dan sta ik elke keer weer kwijlend voor de spiegel: 'Wauw, lekkere kont!' 'Dankjewel!'. Hele conversatie met mezelf, hahaha. Nee, niet zo'n goed idee! :'D

    Hahahaha ik be1n bang dat ik dan ook zo voor de spiegel zou staan! Helemaal in de 7e hemel


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Abruzzi schreef:
    Daaaaaaaaaaaaayum :9~


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    SLOAN schreef:
    Ik wil ook zijn abbs.

    Ja die wil ik ook wel, maar worden we dan niet mannelijk?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Ja die wil ik ook wel, maar worden we dan niet mannelijk?


    Alssie niet zo gayachtigwas, dan zou ik hem helemaal willen :Y)


    SLOAN.

    Papercut schreef:
    (...)
    Hahahaha ik be1n bang dat ik dan ook zo voor de spiegel zou staan! Helemaal in de 7e hemel


    Hahaha, ik denk ook niet dat dat goed zou kommen. Allemaal foto's op hyves en facebook dan. En dan erboven: mijn kont. Hahaha, nee. Echt geen goed idee! (:

    Waarom the fuck wil jij sowieso een foto van de reet van iemand. HAHAHAH omg AHAHAHAH


    *insert philosophical cringe expression here*

    ROSEISHOT schreef:
    Waarom the fuck wil jij sowieso een foto van de reet van iemand. HAHAHAH omg AHAHAHAH


    Waarom the fuck wil jij sowieso de naam van iemand anders als username? HAHAHAH omg AHAHAHAH.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 21:39 ]

    SLOAN schreef:
    (...)

    Alssie niet zo gayachtigwas, dan zou ik hem helemaal willen :Y)

    Stiekem is ie geen gay Lotte xd


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zijn rug! :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ROSEISHOT schreef:
    Waarom the fuck wil jij sowieso een foto van de reet van iemand. HAHAHAH omg AHAHAHAH

    Something you'll never understand.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ecstasy schreef:
    (...)

    Waarom the fuck wil jij sowieso de naam van iemand anders als username? HAHAHAH omg AHAHAHAH.


    HAHAHHAA omg AHAHAHHAA laat ergens anders merken dat je Gaby niet mag of zo.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'