Ik was opzoek naar een foto van de kont van Zack Merrick (All Time Low) en ik kwam op deze foto uit.
Hij staat er erg vrouwelijk bij enzo, maar Lotte en ik vonden toch wel dat hij killerlegs had!
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
ROSEISHOT schreef:
(...) Blij dat je het niet zo voelt, want dat was ook niet mijn probleem. Ga maar een foto van me uitprinten en op een dartbord hangen en met pijltjes erop schieten ofzo in plaats van je hoge ongestelde uitspattingen met mij te delen.
Nee bedankt, voor die optie pas ik. Mijn vader heeft liever niet dat ik de inkt verbruik aan nutteloze dingen, dus laat ik dat ook maar niet doen. Maar goed, ik zal mij verder wel weer even stil houden, aangezien ik niet verder off-topic mag gaan en me in zou houden vanavond. Ik wil alleen nog even erbij vermelden dat mijn 'hoge ongestelde uitspattingen' niet nodig waren geweest als jij je niet zo belangrijk had gevoeld dat je in elk topic weer zo'n overdreven reactie moest plaatsen om weer even in de spotlights te staan.
Nee bedankt, voor die optie pas ik. Mijn vader heeft liever niet dat ik de inkt verbruik aan nutteloze dingen, dus laat ik dat ook maar niet doen. Maar goed, ik zal mij verder wel weer even stil houden, aangezien ik niet verder off-topic mag gaan en me in zou houden vanavond. Ik wil alleen nog even erbij vermelden dat mijn 'hoge ongestelde uitspattingen' niet nodig waren geweest als jij je niet zo belangrijk had gevoeld dat je in elk topic weer zo'n overdreven reactie moest plaatsen om weer even in de spotlights te staan.
Lmao, go susan haha sorry die vond ik even geniaal :'D
Circles schreef:
(...) BLUBBERKOOONT!
Hahahaha oooh die, dat filmpje heb ik gezien haha.
& don't think so C:
HAHAHAHAHAH DAT DACHT IK DUS OOKAL!
jaa daarom maar die is wel mooi toch als pf hahaha alleen niet toegestaan ):
Nu ga ik verder janken in een hoekje omdat die foto niet is toegestaan
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
Papercut schreef:
(...) HAHAHAHAHAH DAT DACHT IK DUS OOKAL!
jaa daarom maar die is wel mooi toch als pf hahaha alleen niet toegestaan ):
Nu ga ik verder janken in een hoekje omdat die foto niet is toegestaan
HAHA TWEE ZIELEN ÉEN GEDACHTE!
Nou mensen hebben ook babyfoto's en Jack is stiekem een baby dus ik vind dat het mag :'D