• een stad in NL waar een winkel zit waar je mooie/leuke jurken kan kopen?

    Ik ga namelijk met 2 vriendinnen een sweet 16 geven, dus we moeten natuurlijk jurken hebben, maar hier is niks, dus help me :p

    Gelieve naam van de winkel en stad noemen (: alvast heel erg bedankt!

    We hebben als onze dresscode 'glamorous chique' gekozen :p dus de jurken moeten dat ook wel zijn :Y) -kan ik `m gelijk volgend jaar bij het kerstgala aan (nerd)-

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 20:07 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    de Catwalk in Groningen :Y)


    I am an idiot, I move.

    v&d afdeling jane norman @ overal? xd


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Laren! Vlakbij Hilversum, en dan een of ander tweedehands winkeltje. Álles wat daar hangt is amper gedragen en ontzettend goedkoop. In ieder geval, als je hoort wat de eerstehandsprijzen waren..xd


    your eyes are like stars in the night.

    Ga naar Amsterdam of Utrecht of zo. Dan vind je gegarrandeerd wel wat.


    #WWED - What Would Emma Do?

    In Utrecht zijn er hele leuke winkeltjes!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    bij de C&A hadden ze toen ik daar een paar weken geleden was allerlei jurkjes/gala jurkjes.
    Bij H&M?
    Geen ideex'd


    Me so good.

    In leiden heb je één winkel en die heeft onwijs mooie jurken. Alleen ik weet de naam niet ;x


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    De Oude Liefde
    in Emmen. Maar ik weet niet of die er nog es. Ze hebben geen website (moet je dus even bellen) Maar t schijnt dat ie misschien dicht gaat.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cauchemar schreef:
    de Catwalk in Groningen :Y)


    of de scooter ;P Groninge.. sinds kort ook in Veendam


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik weet ik Enschede wel 2 superleuke winkeltjes ^^ Met allemaal galajurken en dat soort gedoe


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Courtesan schreef:
    In leiden heb je één winkel en die heeft onwijs mooie jurken. Alleen ik weet de naam niet ;x
    Ja, die ken ik wel :3 Maar we willen liever naar een stad gaan waar er meerdere winkels zijn die we kunnen proberen. Maar als we dan niks vinden kunnen we denk ik wel naar Leiden.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Zo snel weet ik er niet één maar je moet naar van die kleine boetiekjes gaan.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik vind de New Yorker in Antwerpen wel leuk. (:
    Die is er vast ook wel in NL maar ik zou niet weten in welke stad. =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    V&D, The Sting.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    We hebben als onze dresscode 'glamorous chique' gekozen :p dus de jurken moeten dat ook wel zijn :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.