• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124)
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)
    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)McKayla Rainfield, heks.(22)


    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 0:05 ]


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    'Blij te horen,' zeg ik glimlachend. Ik hoop maar dat ze op iemand wacht en dat diegene zou gaan verschijnen want ik had er eigenlijk op gehoopt dat dit een romantisch etentje voor twee zou gaan worden. Maar ik moet rustig afwachten. Zoals ik al zei: de nacht is nog jong.
    Terwijl ik de lasagne naar binnen werk glijdt mijn blik af naar de jonge vrouw. Ja, wat deed ze hier eigenlijk moederziel alleen? Ik moet oppassen dat ik niet te snel eet. Vampiers kunnen de hitte van een gerecht een stuk beter hebben en ik denk ook niet dat Milla het zo gezellig zal gaan vinden als ik in een paar minuten die lasagne al op heb en zij nog maar net is begonnen. Dan vertelt de vrouw waarvoor ze hier is. Hoopvol werp ik een zijlingse blik naar de deur. Dan vraagt ze wat wij hier doen. Ik glimlach wat bescheiden.
    'Dat deel met die date klopt wel zo'n beetje.' Ik neem nog een slok van de wijn en kijk even kort verleidelijk richting Milla.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 18:52 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    'Oh, wachten, tja, dat is niet leuk alleen,' knik ik. Ja, wat doen wij hier? Gezellig eten, inderdaad romantisch ja. Maar als ik dat zeg, loopt ze vast weg. Ik probeer charmant een hap te nemen van mijn eten, als is dat heel moeilijk met spaghetti. Ik heb pas ongeveer 1/4 op, maar eigenlijk zit ik al vol.
    Dan zie ik Fjodor verleidelijk kijken en ik grijns even terug. Hoewel het onbeleefd is, reik ik toch met één hand onder de tafel, op zoek naar de hand van Fjodor. Ik moet hem gewoon even aanraken.
    'Weet je hoe laat degene komt op wie je wacht?' Het klinkt misschien alsof ik haar weg wil hebben, maar eigenlijk wil ik dat ook. Fjodor kijkt veel naar haar en ik denk dat dat wil zeggen dat hij óf dorst heeft, óf hij vertrouwt haar niet.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 18:55 ]


    everything, in time

    Allison - vampier

    Netjes klop ik op de deur van Fjodor's en Gérard's huis, hoe hard of lang ik ook klop niemand lijkt te reageren en mij te negeren 'Natuurlijk' mompel ik als ik merk dat er niemand open gaat doen. Als zij niet opendoen ga ik niet beleefd doen, ik zet een paar passen naar achter en beuk dan met vol gewicht tegen de deur aan. 'Anybody Hooooome' zeg ik vrolijk terwijl ik de Omgeving met mijn ogen scan. Beschamend zucht ik, er is niemand thuis en ik geb net hun deur ingetrapt. 'Dan is er dus toch niks gebeurd' Fjodor ligt niet kreupel op de bank dus hoeft niemand zich zorgen te maken, Fjodor kan mij nog steeds niets schelen. Maar Milla verdient het niet om een dode vriend, tweemaal dode vriend te hebben. verbeter ik mezelf met een grijns, 'Kom op, ally. Heb je nou plezier om jezelf?!'


    Trust me. I'm the doctor

    WTF ik zit te wachten op Progeny's post en ik kijk like 4 keer op dit topic, bleek dattie er allang staat :'D

    Fjodor - Slechte vampier.

    Als ik Milla's hand onder de tafel voel pak ik hem zachtjes vast. Ik weet dat de mijne nu alweer ijskoud zijn, maar ik hoop maar dat het haar niet afschrikt. Mijn lust begint weer op te steken. God, ik zou niks liever willen dan haar nú vastgrijpen en zoenen. Ik giet nog maar wat rode wijn naar binnen. Het werkt wel tegen een enorme dorst naar bloed, zij het tijdelijk. Maar het moet voldoende zijn om de avond mee door te komen. En anders ga ik wel op zoek naar een slachtoffer. Ik merk dat ik haast begin te kwijlen. Nog maar een slok wijn. Ik hoop net zo zeer als Milla dat diegene waarop ze wacht zo snel mogelijk komt opdagen. Ook is er iets in haar blik dat me niet helemaal zint, ook al is ze dan een sterveling.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hahah, ik vond het al lang duren!:'D

    Milla - Mens.

    Eindelijk vinden ons handen elkaar, ik schrik niet meer van zijn koude vingers. Ik raak eraan gewend. Ik blijf maar verlangend naar die deur kijken, zo dat ik vergeet te eten en te drinken. Maar daar heb ik ook allemaal geen zin meer in, het enige waar ik 'zin' in heb is degene die recht tegenover me zit. 'Nou, ik hoop dat diegene op wie je wacht snel komt. Want wij hebben vanavond nog plannen, dus zullen we niet al te lang blijven,' gebruik ik als smoes. Als ik hier nog drie uur moet zitten terwijl ik alleen maar naar hem kan kíjken, trek ik dat niet. Ik knipoog snel even naar Fjodor, nu maar hopen dat hij de hint snapt, want we hebben natuurlijk helemaal nog geen plannen voor later op de avond.


    everything, in time

    Pearl - Mens/Vampierjaagster
    Ik merk dat ze me weg proberen te werken. Ik vernauw mijn ogen als ik zie hoe ze elkaars handen vastpakken. Ze doen het weliswaar onder tafel, maar aan de manier waarop ze zitten is het toch duidelijk te zien. Vampiers zijn koud. Is dat mens zo naïef of wéét ze dat hij een vampier is? In dat geval moet ze wel gek zijn. Ik kuch even als ze elkaar verliefd aan blijven kijken. "Ik zal jullie niet langer ophouden. Ik wacht buiten wel op mijn.. Cliënt." Ik glimlach en leg geld voor het eten neer. Nadat ik gedag heb gezegd loop ik naar buiten en ga naast de ingang staan. Met een beetje geluk kan ik dat meisje nog redden. Ik ga snel een steegje in en wissel mijn pumps voor gympen, en mijn rok voor een broek. Omdat ik me vaak moet vermommen ben ik een meester in het snel omkleden. Nu maar wachten tot ze naar buiten komen...

    Naira - Zeemeermin
    Nadat ik mijn drinken op heb betaal ik en loop ik naar buiten. Ik wandel rustig naar het strand en loop naar het kleine vissershutje dat er staat. Veel mensen denken dat het niet meer gebruikt wordt, maar dat wordt het wel. Ik woon er in, voor zover dat mogelijk is. Ik open de deur en zet mijn tassen in een hoek. Ik loop weer naar buiten en ga in het zand zitten, kijkend naar de ondergaande zon.

    Runako - Mens
    Als ik een tijdje zit merk ik dat ik word bekeken, door een knappe vrouw. Ze komt me vaag bekend voor... maar ik weet niet waarvan. Ik glimlach naar haar en kijk weer ergens anders naar.

    Gérard - Vampier
    Ik hoor Allison roepen, maar negeer het. Dan klinkt er een hard gekraak. Ik spring op en ren naar de hal. Zo te zien heeft ze de deur weggebeukt. "Jezus, ben je gek ofzo?" zeg ik pissig.

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik vang de hint op en glimlach even. Ineens geeft de jonge vrouw aan dat ze ons niet meer zal ophalen, legt wat geld neer en vertrekt.
    Ik wil haar nog zeggen dat dat geld nergens voor nodig is, maar ze is zo snel weggegaan dat ik er de kans niet meer voor heb. Even gepuzzeld kijk ik Milla aan, maar het lijkt dat ze net zo verbaasd is als ik. Nu kan ik het toch echt niet laten om even stout te glimlachen. Ik buig me over de tafel heen en geef haar een zoen. Een niet uitgebreide weliswaar, want ik kan me niet voorstellen dat ze een lasagnetong op prijs gaat stellen. Maar ik móest haar lippen nog even aanraken. Liefde lijkt op een verslaving en ik ben waarschijnlijk in een behoorlijk erg stadium geraakt. Het maakt me niks uit. Ik zou nog uren, nee dagen door kunnen gaan als ik haar bij me had.
    'Zullen we afrekenen?' vraag ik. Het ziet er niet naar uit dat ze nog trek heeft. Eigenlijk voel ik er meer voor om het bij haar thuis knus en gezellig te gaan maken. Een plek zonder al die mensen. Een plek waar we zonder gestoord te worden onze.. gang kunnen gaan. Ik betrap mezelf op die stoute gedachten en er komt een grimas uit van de voorpret.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Hij buigt over de tafel heen en geeft me een zoen. Eindelijk! "Zullen we afrekenen?" vraagt hij en ik knik hard. 'Echt wel,' grinnik ik en ook ik leg wat geld neer. Ook hij legt wat geld neer, zodat het precies genoeg is. We wachten niet tot de ober langs geweest is. Ik pak zijn hand en trek er een beetje aan. 'Kom, als ik me nog langer in moet houden barst ik uit elkaar!' lach ik, raar genoeg zonder enige vorm van schaamte.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik schiet in de lach - iets wat me zelden overkomt - en leg een arm om haar middel. Als we buiten de deur zijn draai ik haar naar me toe en zoen haar nogmaals. 'Wat ben jij ook een stout meisje,' fluister ik in haar oor en geef een kleine lik in de zijkant van haar hals. Het is inmiddels drukker geworden door al het uitgaansvolk dat richting Fangtasia gaat maar ik denk dat ze er niks voor voelt om nu nog een een nacht te gaan doorhalen. Ik eigenlijk ook niet. Ik ben goed op dreef gekomen, denk ik al grijnzend. Zij is niet de enige met stoute gedachten. Toch wijken mijn ogen al snel af naar een groepje vampiers dat nogal luidruchtig is. Eén van hen herken ik onmiskenbaar: Gustav. Voorzichtig trek ik aan Milla's arm.
    'Hij is er weer. Niet omdraaien. Laten we hier rustig vandaan lopen en doen alsof we ze niet zien. Anders worden dat weer problemen.' Ik ben niet bang voor Gustav ook al weet ik dat ik waarschijnlijk weer ga verliezen in een gevecht, maar ik heb echt geen zin in heibel. Dat zou deze mooie avond verknallen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Nu is het mijn beurt om te lachen, tot hij zegt dat Gustav er weer is. Hij zegt dat ik me niet moet omdraaien, net op tijd. Iets wat ik al bijna wilde doen. 'Kijkt hij hierheen?' fluister ik bang. Uit de verhalen blijkt duidelijk dat Gustav een gevaarlijke vampier is end at hij zeker wraak zal nemen. Fjodor stelt voor om rustig verder te lopen en dat is wat we doen, maar ik kan het natuurlijk niet laten en kijk toch even om. Ik zie niemand meer. 'Waar zijn ze nou? Spoorloos verdwenen, lijkt wel,' zeg ik, maar het bevalt me niets. 'Weet je wel zeker dat het Gustav was?' Vraag ik en ik hoop dat hij zich vergist heeft.


    everything, in time

    Pearl - Mens/Vampierjaagster
    Als ze naar buiten komen grijns ik. Ze lopen weg en als ze 20 meter verderop zijn zet ik de achtervolging in. Ik heb zo vaak mensen, of eigenlijk vampiers, geschaduwd dat het een tweede natuur is geworden. Ik let erop dat mijn geur altijd zo goed mogelijk verborgen is, maar nu hoeft dat niet omdat er toch veel mensen door de straten lopen.

    Naira - Zeemeermin
    Als de zon helemaal onder is voel ik een traan over mijn wang lopen. Shit shit shit! Ik veeg hem op met mijn mouw, maar het is al te laat. Ik voel een druppel op mijn been vallen en ik verstijf. Ik voel hoe mijn benen aan elkaar plakken en langzaam komen er schubben op mijn voeten. Ik kijk schichtig om me heen. Gelukkig is het strand leeg. Ik kruip onhandig naar het water en zwem naar het diepe. Het is een heerlijk gevoel om weer eens te zwemmen, maar het is toch vervelend dat ik veranderde. Nu moet ik weer een eeuwigheid opdrogen en wachten toch mijn benen langzaam weer te voorschijn komen.

    Runako - Mens
    Als ik een tijdje zit merk ik dat ik word bekeken, door een knappe vrouw. Ze komt me vaag bekend voor... maar ik weet niet waarvan. Ik glimlach naar haar en kijk weer ergens anders naar.

    Gérard - Vampier
    Ik hoor Allison roepen, maar negeer het. Dan klinkt er een hard gekraak. Ik spring op en ren naar de hal. Zo te zien heeft ze de deur weggebeukt. "Jezus, ben je gek ofzo?" zeg ik pissig.

    Alright guys: vanaf hier 16+ stuff. Zal waarschuwen wanneer dat voorbij is.

    Fjodor - Slechte vampier.

    We lopen de straat uit en via een paar steegjes komen we terecht bij Fangtasia. We verdwijnen gauw de straat die van de club af leidt richting Milla's huis. Ik kijk een paar keer om maar het groepje van Gustav is verdwenen. Ik ruik ze ook niet meer. Ik denk dat ze de club in zijn gegaan.
    'Ze zijn weg. Denk dat het wel knokken wordt in Fangtasia vannacht.' We komen dichter in de buurt bij haar huis. De sterrenhemel is helder. Als we eenmaal bij haar woning zijn aangekomen ga ik uit de weg zodat zij de voordeur kan openen. Als ze voor me uit loopt veeg ik het haar uit haar nek en geef haar een voorzichtig nekzoentje, precies hetzelfde nekzoentje dat ze een tijdje terug zo eng vond. Ik neem aan dat die angst inmiddels voorbij is, denk ik al grijnzend. Ik zie de bolletjes kippevel op haar huid verschijnen. Het is of van de kou, of de opwinding. Of een combinatie van beiden.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 23:33 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Gelukkig, ze zijn weg. Het zou ronduit kut zijn als ze nu onze avond kwamen verstoren. Eerst die wachtende vrouw en nu zij.
    Eenmaal thuis krijg ik alle ruimte om de deur open te doen. Ik ben nog maar net binnen of ik voel al een kusje in mijn nek. Gelijk voel ik een heleboel door mijn lichaam stromen en ik raak helemaal opgewonden. Ik draai me grijnzend om en zoen hem wild, ik wil hem helemaal. Met mijn tenen duw ik de voordeur dicht, zodat ik Fjodor niet los hoef te laten. Ik moet mijn lach echt in proberen te houden, het zijn de zenuwen, maar ik wil dit niet verpesten. Dit wordt geweldig, onze nacht.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    De opwinding raast door mijn lijf als ze me als een bezetene begint te zoenen. Haar handen, haar lippen, haar geur.. Ik wil haar. Ik pak haar bij haar armen vast en duw haar al zoenende tegen de voordeur. Een hand glijdt door haar rode lokken en een ander langs haar schouder. Subtiel laat ik het bandje naar beneden glijden en zoen vervolgens haar blote schouder. God, wat had ik die jurk graag van haar lijf getrokken. Dan til ik haar vanuit het niets op en loop met haar in mijn armen naar de woonkamer, waar ik haar op de bank leg.
    'Niet ontsnappen jij,' glimlach ik en ga boven haar hangen. Opnieuw begin ik haar als een waanzinnige te zoenen terwijl mijn handen zich een weg naar haar rug zoeken. Ik wil haar zachte huid voelen. Jemig wat zit die jurk in de weg. Plagerig bijt ik in een oorlel en zoen haar vervolgens in haar nek. Gelukkig dat de neiging om erin te bijten het niet overneemt. Thank god there is wine!


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Wanneer hij me optilt verhuizen we van de voordeur naar de bank. "Niet ontsnappen jij," glimlacht hij en ik grinnik alsof ik nu ergens anders zou willen zijn. Hij prutst met mijn jurk en ik besluit hem te helpen, zo gemeen ben ik niet. Zodra mijn jurk uit is, verdwijnt zijn eigen shirt ook al snel en komt zijn prachtige lichaam weer tevoorschijn. Met iedere kleine aanraking van hem raak ik alleen maar meer opgewonden. Zijn lichaam op de mijne is de druppel en een speelse kreun verlaat mijn mond. Mijn handen glijden van zijn haar naar zijn rug richting zijn broek. Als we elkaar even in de ogen kijken - voor we verder zoenen- kijk ik hem verlangend aan en bijt op mijn lip.


    everything, in time