• Hallo! Ik verveel me en zou eigenlijk huiswerk maken, dus kom maar op met covers die ik moet maken, haha (:

    Ik doe niet 3 plaatjes alleen maar over elkaar heen en dan doorschijnen, want dat vind ik zelf niet mooi.

    voorbeeld 1
    voorbeeld 2
    voorbeeld 3


    It ain't broke, so don't fix it.

    Wil he een voor mij maken
    korte samenvatting v.d. story:Isabella Di Stagoni is een zestien jarig meisje dat leeft in 1862. Ze is al 3 jaar samen met Damon Salvatore en hun ouders hadden al plannen voor een trouw. Damon en Isabella zelf hadden daar ook al plannen voor. Tot het noodlot toe slaat. Isabella offert zichzelf op om Damon te redden, zelfs als het haar dood kan worden. Dat word het ook. Alleen weet niemand dat ze is gebeten door een vampier, zij heeft de vampiers bloed gedronken maar haar geheugen is gewist. Als Isabella wakker word in haar grafkist kan ze uitbreken drinkt ze mensenbloed. Ze kan niet meer terug naar huis. Eeuwen later ziet ze Damon terug in Fell's church. Haar liefde voor hem is nooit overgewaaid. Maar kan ze hem wel benaderen? Of zou het haar te diep kwetsen.

    foto('s): deze en deze. Misschien ook nog een achtergrond, deze bv.
    bepaalde effecten: Maakt mij niet uit, wat er het best bij past
    tekst:De titel ( I Told You We Would Last Forever ) en How Can I Forget You When Your Always On My mind?

    Zie maar wat je hier mee kan


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    HelloJello schreef:
    Wil he een voor mij maken
    korte samenvatting v.d. story:Isabella Di Stagoni is een zestien jarig meisje dat leeft in 1862. Ze is al 3 jaar samen met Damon Salvatore en hun ouders hadden al plannen voor een trouw. Damon en Isabella zelf hadden daar ook al plannen voor. Tot het noodlot toe slaat. Isabella offert zichzelf op om Damon te redden, zelfs als het haar dood kan worden. Dat word het ook. Alleen weet niemand dat ze is gebeten door een vampier, zij heeft de vampiers bloed gedronken maar haar geheugen is gewist. Als Isabella wakker word in haar grafkist kan ze uitbreken drinkt ze mensenbloed. Ze kan niet meer terug naar huis. Eeuwen later ziet ze Damon terug in Fell's church. Haar liefde voor hem is nooit overgewaaid. Maar kan ze hem wel benaderen? Of zou het haar te diep kwetsen.

    foto('s): deze en deze. Misschien ook nog een achtergrond, deze bv.
    bepaalde effecten: Maakt mij niet uit, wat er het best bij past
    tekst:De titel ( I Told You We Would Last Forever ) en How Can I Forget You When Your Always On My mind?

    Zie maar wat je hier mee kan


    Hier is 'ie: klik!
    Hij is niet echt heel mooi, maar hoop dat je 'm goed genoeg vindt (:

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 17:19 ]


    It ain't broke, so don't fix it.

    Samenvatting: Er zijn jaren voorbij gegaan na al die vrees voor meer gevaar, de 2e Tovenaars Oorlog is al jaren voorbij en we zitten nu in het jaar 2022. Hogwarts, Hermosa Palos, Develixe & Erola durven de strijd opnieuw aan te gaan in een Toverschool Toernooi. Vele leerlingen geven zich op, maar uiteindelijk blijven er 4 over. Sofia, Miller, Amber & Samantha zijn de Toverschool kampioenen en zullen moeten strijden tegen elkaar voor de eeuwige roem.

    Maar wat als het blijkt dat er meer kwaad is dan alleen heer Voldemort en dat hij roet in het eten probeert te gooien? Dat de opdrachten zwaarder blijken te zijn dan dat de kampioenen hadden gedacht, dat ze hun leven letterlijk riskeren. Wat gebeurd er als Sofia verliefd word op een onmogelijk persoon, moet ze hiervoor de eeuwige roem opofferen of toch doorgaan?
    Foto’s: deze als achtergrond, en deze & this one misschien aan de zijkant ofzo? De personen op de foto zijn trouwens Candice Accola & Alex Pettyfer als je er niks mee kan. (:
    Tekst: Magic has always been an element for Glory

    Maak er maar wat leuks van, gebruik effecten weet ik veel wat, het is allemaal jou keuze!

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 17:00 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    korte samenvatting v.d. story: Rosa is een meisje van 27 jaar en heeft een relatie met de super knappe acteur Jake Gyllenhaal,Jake heeft super veel fans dat weet Rosa wel.
    Maar wat als een van de vele fans Jake & Rosa uit elkaar illen halen?
    Zou dat ze lukken?

    specifieke foto('s): In ieder geval een foto van Jake Gyllenhaal.
    [/red]bepaalde effecten: Als het maar bij het verhaal past.
    tekst, ja/nee, namelijk: I'm nothing without you.
    iets anders extra's?:Nee.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Armistice schreef:
    Samenvatting: Er zijn jaren voorbij gegaan na al die vrees voor meer gevaar, de 2e Tovenaars Oorlog is al jaren voorbij en we zitten nu in het jaar 2022. Hogwarts, Hermosa Palos, Develixe & Erola durven de strijd opnieuw aan te gaan in een Toverschool Toernooi. Vele leerlingen geven zich op, maar uiteindelijk blijven er 4 over. Sofia, Miller, Amber & Samantha zijn de Toverschool kampioenen en zullen moeten strijden tegen elkaar voor de eeuwige roem.

    Maar wat als het blijkt dat er meer kwaad is dan alleen heer Voldemort en dat hij roet in het eten probeert te gooien? Dat de opdrachten zwaarder blijken te zijn dan dat de kampioenen hadden gedacht, dat ze hun leven letterlijk riskeren. Wat gebeurd er als Sofia verliefd word op een onmogelijk persoon, moet ze hiervoor de eeuwige roem opofferen of toch doorgaan?
    Foto’s: deze als achtergrond, en deze & this one misschien aan de zijkant ofzo? De personen op de foto zijn trouwens Candice Accola & Alex Pettyfer als je er niks mee kan. (:
    Tekst: Magic has always been an element for Glory

    Maak er maar wat leuks van, gebruik effecten weet ik veel wat, het is allemaal jou keuze!


    Ik ga een andere keer verder. ;)


    It ain't broke, so don't fix it.

    fataal schreef:
    (...)

    Hier is 'ie: klik!
    Hij is niet echt heel mooi, maar hoop dat je 'm goed genoeg vindt (:

    :O hij is prachtig! Hoe doe je dat?


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz