• Wie van jullie wil later allemaal donor worden?
    Waarom wel/niet?


    Ik wil het niet. Ik ben geboren met al die organen, zo wil ik ook dood, en begraven worden. Voor familie zou ik een uitzondering maken.

    xx.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Nee, ik word later geen donor. Dezelfde reden als jou.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik wel.

    Mijn opa is gestorven omdat hij geen nieuwe longen kreeg,een vriendin's broertje kan daar ook aan sterven. ik wil iemand de kans geven op het leven,als ik er zelf niks meer aan heb.


    We can only learn to love by loving.

    Ik denk het wel.
    Als ik doodga, heb ik al die organen toch niet meer nodig. Men zegt toch altijd dat (als er al leven na de dood is) je ziel dan naar de hemel gaat? Mijn lichaam is dus voor mij dan onnodig en er kunnen levens mee gered worden.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik denk het wel hoor, want dan ben ik toch al dood, anders rot myn lichaam gewoon weg ofso. :3


    None but ourselves can free our minds.

    ja.
    ik wil nog mensen kunnen helpen die het nodig hebben. ik bedoel, ik ben dan toch al dood.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik wel. Ik heb de organen toch niet meer nodig, en dan zet ik mijn trots maar opzij voor andermans leven.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik weet het nog niet, men papa gaat al zijn organen afstaan je kan er levens mee redden..
    Ik wil het eigelijk niet maar anderzijds ben je dood je weet er niks meer van en ja je kan iemand zijn leven redden, wel van 6 of meer personen..


    Stop wishing, Start doing..

    Ik weet het niet, ik denk het wel. (het klinkt onrespect vol maar toch; ) Ik ben dan toch al dood. Wat heb ik dan nog aan mijn organen, als ik er iemand mee kan helpen om gelukkig verder te leven?
    [/mijn mening]
    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik weet het egt niet
    ik denk het wel als ze 100% zeker weten dat ik dood ben want straks leef ik tog nog en word er in me gesneden okej ik lul onzin want het gebeurt vast neit maa rik weet het egt nog niet xD
    xx


    /

    Ik weet het niet. Als je doodgaat vergaan die organen toch en als ik er 5 mensen mee kan redden, why not?
    Maar ik peins er nog over.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben al donor.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik weet het nog niet, aan de ene kant vind ik het een raar idee dat iemand "dingen" uit je lichaam haalt en aan de andere kant kun je er ook weer mensen mee helpen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik denk van wel.
    Als ik dood ben heb ik er zelf geen profijt meer van, of wel soms? Een ander kan het beter gebruiken dan iemand die dood is.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Liever niet eigenlijk.
    Het lijkt me maar eng..

    Ik wil er best ook wel een zijn als ik er mensen mee kan redden. :)


    Let the Night embrace you