• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124)
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)
    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)McKayla Rainfield, heks.(22)


    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 0:05 ]


    everything, in time

    Whoah, Fjodor werd boos, dat is eng haha. (nerd)

    Milla - Mens.

    Zo'n reactie had ik niet verwacht, maar vanwege de toon waarop ik mijn woorden had gezegd, had ik het wel verdiend. 'Nou, je doet alsof ik helemaal niets kan. Ik kon me voor jij er was ook prima redden, weet je nog? Ik geef toe, ik ging helemaal niet met wezens zoals jij om -iets wat ik ook niet van plan was eigenlijk-, maar toch. Ik kan heus wel winnen van Gérard, ik heb Gustav ook bewusteloos geslagen,' verdedig ik mezelf, terwijl ik uit Fjodors armen kruip, maar nog wel op het bed blijf zitten. Ik ben niet boos, maar alle frustratie van de laatste tijd komt er gewoon uit. De vraag over mijn arm negeer ik, het gaat goed, zolang ik er blijkbaar maar niet op leun. Ik herhaal: hij heeft mijn slagader doorgebeten, dat is niet de meest ongevoelige plek. Een zucht van frustratie verlaat mijn mond, ongelooflijk is dit.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 20:19 ]


    everything, in time

    8D

    Fjodor - Slechte vampier.

    'Hoe sterk je fysiek ook bent, je kan het nooit winnen van een vampier. Niet als mens,' zeg ik verrassend kalm en neutraal. 'Gustav zag het niet aankomen en dat verrassingselement was werkelijk briljant, maar als een vampier je bloed wil en je ziet die dorst in zijn ogen, dan is het over. Dan kun je alleen smeken om zijn genade en een beroep doen op zijn zelfbeheersing. Ik kan het weten,' zeg ik zacht. Ik kom tot een besluit.
    'Ik zal hem zeggen dat dit eenmalig is, hij zal niet meer van je bloed drinken. Geen geweld. Ik ga het hem gewoon zeggen.' Natuurlijk had ik hem het liefst total loss geslagen, want ik vrees dat hij meer van haar wil dan haar bloed. Misschien een paranoïde gedachte, maar ik weet hoe zijn karakter in elkaar zit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    O, wat heb ik er een hekel aan als mensen rustig blijven terwijl ik het liefst zou schreeuwen. Ik rol als een verwende tiener met mijn ogen.
    'Oké, zeg het maar, dat is beter,' zucht ik. Dit hele gedoe moet gewoon voorbij gaan, niemand drinkt iemands bloed. Iedere vampier kan TrueBlood drinken, probleem opgelost. Mijn God, ik wil gewoon naar huis. De laatste paar dagen hebben me ontzettend uitgeput en sinds ik Fjodor heb ontmoet stapelen de problemen zich op. Toen ik nog bij Merlotte's werkte was alles zo simpel. Maar hij heeft mijn hele leven omgegooid. En ja, dat heeft hij ook op een positieve manier gedaan. Maar nu krijg ik er langzamerhand genoeg van. 'Ik ga vandaag weg, even, oké? Ik moet ergens heen,' waarom vraag ik zijn toestemming? Ik mag het tenslotte nog altijd zelf weten. Ik ben van plan naar het graf van mijn moeder te gaan, een plek waar ik niet van wil dat Fjodor er komt. Zijn soort heeft haar nog altijd vermoord, bovendien moet ik gewoon even alleen met haar zijn.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Iemand geeft me een stomp tegen mijn hart. Een denkbeeldig iemand weliswaar, maar het doet nog altijd vreselijk zeer.
    'Prima, ik begrijp het,' zeg ik dan. 'Kan ik je nog ergens mee helpen?' bied ik aan. Ik weet niet waar ik de zelfbeheersing vandaan haal, het liefst was ik gaan schreeuwen en ik raak langzaam in de overtuiging dat dit niet gaat werken. Ik zorg er alleen voor dat ze in gevaar komt. Een mens in een vampierwereld is als een lamsbout tussen een school piranha's en hoe mooi het idee van Milla bij mij aanvankelijk ook klonk, het zou egoïstisch zijn als ik niet open zou staan voor de realiteit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh men, nog 10 en dan zijn we bij deel 3.:9~

    Milla - Mens.

    Ik schud mijn hoofd. 'Nee, bedankt, maar ik heb niets meer nodig. Ik ga ergens heen en vervolgens langs mijn huis, ik mag wel eens schone kleren aan,' glimlach ik flauwtjes. Ik wil hier gewoon even weg.
    Voor de zoveelste keer trek ik Fjodors shirt over mijn hoofd en trek mijn eigen gescheurde en vieze jurk weer aan. Ik neem mijn rode lokken in mijn handen en bind ze met het elastiekje dat ik vrijwel altijd bij heb vast in een staart. Ik krijg het gevoel alsof Fjodor bij me is om me te beschermen, niet omdat hij het wil. Ja, hij beschermt me omdat hij dat wil, maar het voelt gewoon anders. Ik moet toegeven, ik vond alles leuker toen ik nog niet wist dat hij een vampier was. 'Mag ik nu gaan?'


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    'Maar natuurlijk,' zeg ik verbaasd. 'Je bent vrij om te gaan en staan waar je wil.' Ik spring uit bed, kleed me vliegensvlug aan en ga haar voor naar beneden. Het is inmiddels weer dag geworden en ik pik Gérards geur weer op. Het is maar beter ook dat ze hier weg is, bedenk ik me. Anders gaat hij weer achter haar aan. Ik zucht onmerkbaar. Ik wil zo graag dat ze bij me is, maar ik heb zo veel dingen verknald. Toch zwijg ik en laat niks van mijn gedachten merken. Ik geef al glimlachend haar jas aan en hou de deur voor haar open. 'Het weer lacht je alvast toe,' zeg ik met nog steeds dezelfde glimlach, de zonnenstralen ontwijkend.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Ik neem mijn jas aan, naar hang hem over mijn arm. Het is veel te warm hem nu aan te doen. Ik glimlach.
    'Ja, de zon is heerlijk. Het is zo jammer dat jij er niet van kunt genieten, of wij nooit samen,' zeg ik en ik stap naar buiten. Ik zwaai even en draai me om, mijn hand tegen mijn voorhoofd plaatsend om mijn zicht te verbeteren, de zon is fel.
    De wandeltocht naar het kerkhof is heerlijk en het geeft me prima de tijd om na te denken en alles op een rijtje te zetten. Op een gegeven moment betrap ik mezelf erop dat ik hardop aan het denken ben. 'Dus, Milla, wat ga je doen? Terug naar zijn huis met de kans dat je leeggezogen wordt door zijn huisgenoot, of veilig naar je eigen huis, maar daar zul je hem veel minder zien,' nu ik het hardop zeg klinkt het best duidelijk. Misschien was ik net ietwat gemeen, maar dat betekent niet dat ik hem minder wil zien. Het liefst zou ik 24/7 bij hem zijn, niet dat dat gaat natuurlijk. Bovendien vindt Gérard me toch wel als dat is wat hij echt wil.
    Aangekomen op het kerkhof val ik echter stil. Ik zoek en vind mijn moeders graf waar ik kniel en met mijn handen de viezigheid van mijn moeders foto veeg. Nu komen ook haar rode lokken tevoorschijn. De gelijkenis tussen haar en mij is enorm, iets waar ik ontzettend trots op ben. Ik sluit mijn ogen en denk aan de dag waarop ze is vermoord. Ik bijt op mijn lip en voel de woede weer door mijn lichaam stromen. Dankzij al het gedoe van de afgelopen tijd ben ik mijn doel vergeten: de vampier die dit heeft gedaan opsporen en hém eens vermoorden. Of haar. Verblind door woede pak ik de foto van de grafsteen en loop met grote passen terug. Mensen in de stad kijken me raar aan, maar het maakt me niets uit. Net zo min als het feit dat ik nu nog niet naar mijn huis ben gegaan om kleren te halen. Ik wil alleen maar weten wie haar heeft vermoord en ik hoop gewoon dat Fjodor het weet. Eindelijk terug aangekomen blijf ik eerst voor de deur staan en haal een paar keer diep adem. Ik mag niet meer boos zijn, ik ben boos op degene die mijn moeder heeft vermoord, niet op Fjodor. De deur is gewoon open en dus kan ik gewoon doorlopen. Ik hang mijn eigen jas op en kijk rond om te zien waar Fjodor is. 'Fjodor, lief? Ik wil wat vragen, waar zit je?' glimlach ik.




    Blubz. Ik deed het maar even snel haha anders zouden we was stil vallen.xd

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 12:08 ]


    everything, in time

    Romy - heks.

    Eindelijk zit mijn dienst bij Merlotte's erop. Het is vervelend werk, de nachtdiensten, maar het verdiend goed genoeg om me zelf van alle luxe te voorzien die ik wil. Ik moet denken aan de jongen terwijl ik in mijn auto stap. Hij was er echt kapot van dat zijn vriend vermoord is. Ik zou niet weten hoe het moet voelen om een vriend kwijt te raken, ik heb nooit echte vrienden gehad, en de gene die ik heb/had, zijn nooit dood gegaan. Ik rij naar het ziekenhuis, ik heb Allison ten slotte nog wat beloofd. Na een klein uurtje kom ik aan bij het ziekenhuis, waar ik bij de balie naar Aiden Swann vraag, een lijkschouwer, die samen met vampieren werkt. "Derde gang link, eerste duur" zegt het meisje achter de balie glimlachend. Ik knik als bedankje en loop de weg die me toegezegd is. Ik open de deur en grijns als ik Aiden een lijk zie drainen. "Hallo daar vreemdeling" ik loop naar hem toe en kijk geboeid toe hoe hij te werk gaat. "Ik heb drie zakken bloed nodig, doe maar drie verschillende bloedtype". Hij kijkt me verbaasd aan maar loopt dan toch naar een kast. Hij overhandigd me de drie zakken bloed en ik stop ze vlug in mijn tas. "Oké, dankje. Ik sta bij je in het krijt". Ik geef hem nog vlug een knuffel en loop het ziekenhuis weer uit. Ik stap in mijn auto opweg naar Fangtasia, in de hoop dat Allison daar is. God, daarna moet ik echt gaan slapen, ik ben bekaf.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Muahah, ik zit weer levensloos in Fangtasia,

    Allison vampier

    'doe maar wat fris' mompel ik als ik ga zitten, die verdomde gérard was me ontsnapt. Tenminste ik kon hem al snel niet meer volgen ndoor die verdomde zon en toen ben ik hierheen gevlucht. 'Dankje' fluister ik naar de barman, ik glimlach vriendelijk naar hem en kijk dan even snel rond. geen bekende, ik haal mijn schouders op en loop dan door naar het vip gedeelte waar Fjodor eens was aangevallen, waardoor ik romy leerde kennen en waardoor ik nu een nieuwe vriendin heb. Best raar, denk ik terwijl ik de deur achter me sluit. Ik heb met haar gevochten, maar alsnog beschouw ik haar als vrienden. nou ja, zo zal het leven wel zijn...


    Trust me. I'm the doctor

    Personage: Heks muahahah
    Volledige naam: McKayla Rainfield
    Leeftijd: 22
    Uiterlijk: McKayla
    Goed/Slecht: bad [voor vampieren, voor de mensen is ze soort van goed. gwn kwaadaardig[/s]
    Verslaafd aan V: -
    Werk: als toekomstvoorspeller [hoe noem je dat?]
    Wel/niet voor vampierrechten: niet, kill them.
    extra ergens ver moet ze familie zijn van Romy, tenminste dat denkt ze., Ze denkt dat alle heksen aan elkaar gelinkt zijn, en vind dat ze moeten samenwerken.

    Dit moest omdat het nu té goed gaat.ze houd zich nog wel stil, but prepare xD


    Trust me. I'm the doctor

    RainForest schreef:
    Personage: Heks muahahah
    Volledige naam: McKayla Rainfield
    Leeftijd: 22
    Uiterlijk: McKayla
    Goed/Slecht: bad [voor vampieren, voor de mensen is ze soort van goed. gwn kwaadaardig[/s]
    Verslaafd aan V: -
    Werk: als toekomstvoorspeller [hoe noem je dat?]
    Wel/niet voor vampierrechten: niet, kill them.
    extra ergens ver moet ze familie zijn van Romy, tenminste dat denkt ze., Ze denkt dat alle heksen aan elkaar gelinkt zijn, en vind dat ze moeten samenwerken.

    Dit moest omdat het nu té goed gaat.ze houd zich nog wel stil, but prepare xD


    Welkom!_O_


    everything, in time

    Romy - Heks.

    Als ik Fangtasia binnenkom zie ik Allison nog net een VIP-kamer in glippen. Ik loop er grijnzend naartoe, mijn tas dicht tegen me aan gedrukt. Ik weet zeker dat de vampieren die hier zitten het bloed kunnen ruiken, en ik ben als de dood dat ze me aanvallen. Wat maakt dat uit eigenlijk? Ze kunnen me niks maken. Ik grijns bij deze gedachten, en word meteen vreemd aangekeken door een stel vampieren. Ik loop de VIP-kamer in en kijk glimlachend naar Allison. "Hallo daar, ik heb nog wat voor je". Ik pak de drie zakken bloed en leg ze voor haar op tafel. "Ik wist niet welke bloedgroep je het lekkerst vind, dus ik heb gewoon drie verschillende gedaan".


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    RainForest schreef:
    Personage: Heks muahahah
    Volledige naam: McKayla Rainfield
    Leeftijd: 22
    Uiterlijk: McKayla
    Goed/Slecht: bad [voor vampieren, voor de mensen is ze soort van goed. gwn kwaadaardig[/s]
    Verslaafd aan V: -
    Werk: als toekomstvoorspeller [hoe noem je dat?]
    Wel/niet voor vampierrechten: niet, kill them.
    extra ergens ver moet ze familie zijn van Romy, tenminste dat denkt ze., Ze denkt dat alle heksen aan elkaar gelinkt zijn, en vind dat ze moeten samenwerken.

    Dit moest omdat het nu té goed gaat.ze houd zich nog wel stil, but prepare xD


    Aight! Dat gaat leuk worden :'D


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ik wil een sexy vampier voor me zelf hebben, zal ik er een maken? :'D


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Hahahahah dat mag jij zelf weten poepie!:3 ik ga even een nieuw topic aanmaken!(':


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    everything, in time