• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124)
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)
    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)McKayla Rainfield, heks.(22)


    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 0:05 ]


    everything, in time

    Milla - Mens.

    'Hmm..' ik doe even alsof ik moet nadenken, maar natuurlijk ga ik voor de Italiaan. Net als ik hem dat wil vertellen, draait Fjodor zich om, dus doe ik dat ook. Er staat een groepje, duidelijk vampiers. Instinctief ga ik wat schuin achter Fjodor staan, ik vertrouw ze nog steeds niet, allemaal niet. De naam Gustav valt en het is me meteen duidelijk over wie het gaat; de vampier die ons lastig viel. Jezus, hoe snel gaan de verhalen rond in de vampierenwereld?
    "Ik hoop dat hij er lang last van gaat krijgen," nou, dat hoop ik ook. Des te langer laat hij ons met rust. Ik ben blij als we verder lopen, weg van de bloedzuigers.
    'De Italiaan, natuurlijk,' glimlach ik terug. En ik kijk even stiekem rond om te zien of Gustav inderdaad niet ergens staat.


    everything, in time

    Progeny, alweer roodbleoden geval vergeten? xd


    Alicia Leonie Valence. ~ Goede vampier.
    Uiteindelijkk besloot ik naar Fangtasia te gaan, toen ik naar binnen ging ging ik aan de bar zitten en bestelde een biertje. Terwijl ik erop wachtte keek ik kort rond naar alle wezens die zich er bevonden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Fjodor - Slechte vampier.

    We lopen verder en ik ben al dolblij dat het gesprek niet uit de hand liep. Hoewel ik als vampier erg snel genees wordt mijn humeur niet beter op een tweede gevecht. Milla stemt voor de Italiaan, waarna ik haar bij de arm pak en haar mee neem richting de Italiaan. Als we bij het restaurant aankomen is het al flink druk binnen. Ik open de deur en laat ons binnen. Er hangt een geweldige sfeer en mijn blik valt meteen op een nog onbezette ruimte achterin, waar het wat rustiger en donkerder is. Bovendien is dat kaarsje op die tafel wel heel erg aanlokkelijk. Een perfecte plaats.
    'Goedenavond mevrouw, kan ik uw jas aannemen?' vraagt een beleefde ober aan Milla. Hij kijkt mij wat vreemd aan aangezien ik zelf geen jas aan heb, ondanks het koude weer. 'Wij zouden graag die tafel willen hebben,' zeg ik tegen hem en gebaar naar het plaatsje achterin.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Ik geef mijn jas aan de ober en glimlach als bedankje. Hij neemt hem aan, hangt hem op en begeleidt ons vervolgens naar de tafel achterin. 'Er komt zo snel mogelijk iemand bij u,' zegt hij waarnaar hij wegloopt.
    'Wat romantisch zo, met dat kaarsje,' lach ik en ik pak zijn handen weer tussen de mijne. Wederom probeer ik ze warm te wrijven, hopeloos natuurlijk, maar ik geef niet op. Bovendien is het een goed excuus om zijn handen vast te houden. Maar volgens mij heeft Fjodor mijn trucje door, want hij legt onze handen gewoon op tafel. Toch houdt hij mijn vingers wel vast en streelt met zijn duim over de rug van mijn hand, dat is ook goed.
    'Je kijkt zo serieus, is er soms iets?' vraag ik een tikkeltje bezorgd. Maar hij kan al geen antwoord meer geven, want er komt een andere ober aanlopen. Hij legt de menu kaarten voor ons neer en vraagt wat we willen drinken. Vragend kijk ik Fjodor aan met een gezicht dat zegt: Kies maar, ik doe gezellig mee.


    everything, in time

    Oke, ik kom jullie even stalken 8D

    Pearl - Mens/Vampierjaagster
    Ik wrijf in mijn ogen en ga overeind zitten. Volgens mij heb ik behoorlijk lang geslapen, maar nu ben ik in ieder geval weer fit. Ik sta snel op en loop naar de badkamer. Ik douche even, en droog me dan af. Als ik me omgekleed heb en tevreden ben met mijn haar en make-up loop ik naar beneden. Snel eet ik een broodje en trek mijn pumps aan. Aan het werk maar weer. Vandaag besluit ik niet naar Fangtasia te gaan, maar naar een restaurant, daar komen altijd een heel ander soort vampieren. Snel loop ik door de straten, het gefluit van een groepje vampieren negerend, naar de Italiaan. De slachtoffers die ik hier maak zijn moeilijker mee te krijgen, maar meestal rijker, dus houd ik er meer aan over. Als ik binnen kom zijn er net twee mensen gaan zitten. Of eigenlijk, een mens en een vampier. Niemand anders heeft waarschijnlijk door dat de man een vampier is, maar ik wel. Jaren heb ik vampiers bestudeerd, en ik kan nu meestal wel inschatten of iemand een vampier is of niet. Natuurlijk heb ik het wel eens mis, maar op het moment dat ik ze aanraak hoef ik niet meer te twijfelen. Ik weet niet of het meisje zijn slachtoffer is, maar ik besluit ze in de gaten te houden. Gelukkig vertrekken er net wat gasten. Ik ga aan het tafeltje zitten, op zo'n plek dat ik ze onopvallend in de gaten kan houden.

    Naira - Zeemeermin
    Als ik klaar ben met winkelen loop ik de straat weer op. Ik heb nog geen zin om naar huis te gaan, dus besluit ik nog wat te drinken bij Merlotte's. Ik loop naar binnen en bestel een sinaasappelsap. Dan ga ik achter een tafeltje zitten en kijk naar de mensen die voorbij lopen.

    Runako - Mens
    Als ik een tijdje zit merk ik dat ik word bekeken, door een knappe vrouw. Ze komt me vaag bekend voor... maar ik weet niet waarvan. Ik glimlach naar haar en kijk weer ergens anders naar.

    Gérard - Vampier
    Ik ben blij dat Fjodor en z'n meisje even niet thuis zijn, nu hoef ik in ieder geval niet om het geluid te denken. Als ik het meisje naar mijn zin genoeg heb gemarteld begin ik haar bloed te drinken. Het warme vocht voelt verlossend, en langzaam word ik rustiger. Als ik klaar ben dump ik het lichaam buiten achter het huis, en loop naar binnen.

    YEEY 8D

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik weet dat het hopeloos is gesteld met mijn handen. Ze zijn met haast geen mogelijkheid warm te krijgen, tenzij ze nog een half uur doorgaat met wrijven. Ineens zie ik iemand via de reflectie van een raam naar ons gluren. Een jonge vrouw die helemaal alleen is. Ik word ogenblikkelijk alert en op mijn hoede. In deze geurenmengeling kan ik niet zo één twee drie opmaken of ze een vampier is. Maar ik besluit toch op mijn hoede te zijn. Wie weet is het weer iemand die ons lastig gaat vallen met de hele Gustav-kwestie.
    Vanuit het niets vraagt Milla of er wat is.
    'Oh n-' Een over komt en vraagt wat we te drinken willen. 'Een witte wijn,' begin ik. Die is nog maar om warm te draaien. Ik bewaar de rode voor bij het eten. 'Wat wil jij?' vraag ik en knik even naar Milla. Ik kijk naar haar slanke hals en de sleutelbeenderen en vervolgens naar het open stukje boven haar borst. Er spelen allerlei seksuele fantasieën op, of ik het wil of niet. Ik ben de vrouw die ons zo achterdochtig aankeek allang vergeten.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 22:21 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Yaaaaay, welkom!

    Milla - Mens.

    Hij kijkt de hele tijd net langs me, dus draai ik me ook eens om. Het enige wat ik zie is een vrouw die alleen ziet, maar dat beschouw ik niet zozeer als bijzonder. Ik draai me weer terug en kijk de ober aan. 'Doe mij dan ook maar een witte wijn,' zeg ik. De ober knikt en loopt weg. Gelijk vestig ik mijn aandacht op Fjodor en grijns even. Ik til zijn hoofd een stukje omhoog.
    'Mijn ogen zitten hier, hè.' grinnik ik. 'Nu, vertel waar je naar keek. Achter me bedoel ik, niet zojuist. Dat was duidelijk.'


    everything, in time

    Pearl - Mens/Vampierjaagster
    Ik kijk met een schuin oog over de menukaart en zie de man met begerige ogen naar het meisje kijken. Ze lijkt niets door te hebben. Ik ril. Het arme ding, ze heeft geen idee waar ze in verzeild is geraakt. Gelukkig ben ik er nu. Ik klem mijn kiezen op elkaar. Ik zal die vampier eens laten zien dat je niet zomaar ongestraft aan mensen mag komen.

    Naira - Zeemeermin
    Als ik klaar ben met winkelen loop ik de straat weer op. Ik heb nog geen zin om naar huis te gaan, dus besluit ik nog wat te drinken bij Merlotte's. Ik loop naar binnen en bestel een sinaasappelsap. Dan ga ik achter een tafeltje zitten en kijk naar de mensen die voorbij lopen.

    Runako - Mens
    Als ik een tijdje zit merk ik dat ik word bekeken, door een knappe vrouw. Ze komt me vaag bekend voor... maar ik weet niet waarvan. Ik glimlach naar haar en kijk weer ergens anders naar.

    Gérard - Vampier
    Ik ben blij dat Fjodor en z'n meisje even niet thuis zijn, nu hoef ik in ieder geval niet om het geluid te denken. Als ik het meisje naar mijn zin genoeg heb gemarteld begin ik haar bloed te drinken. Het warme vocht voelt verlossend, en langzaam word ik rustiger. Als ik klaar ben dump ik het lichaam buiten achter het huis, en loop naar binnen.

    Fjodor - Slechte vampier.

    'Eh..' Ik weet even niet waar ik naar moet gaan kijken. Ik vind haar huid echt fascinerend en daar ben ik kennelijk niet zo subtiel in geweest.
    'Ik dacht dat ik iemand zag die problemen op kon leveren. Maar ik denk dat ik het me verbeeld. En je hebt echt een prachtige huid.' Net toen ik dat heb gezegd komt er een ober met onze wijn. Hij kijkt me wat gepuzzeld aan bij mijn laatste opmerking, maar verdwijnt al snel. 'Oke, dat ging soepel,' lach ik. 'Maar ik meen het wel.' Ik glijd met een vinger langs haar wang en neem een slok van de wijn. Goddank dat ik zo goed als nooit dronken word. Dat is wellicht de grootste les die ik heb geleerd in Rusland. In mijn leven als mens was ik een totale losbol, kwam veel te vaak bezopen thuis - net zoals de rest van de jongens waarmee ik omging. Gelukkig is dat in die meer dan honderd jaar als vampier wel veranderd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Pearl - Mens/Vampierjaagster
    Ik bestel wat te drinken en kijk weer snel even naar het stelletje. Het meisje ziet er echt verliefd uit. Zou ze weten dat hij een vampier is? En zelfs als ze het zou weten.. Er zijn genoeg mensen die zich tegenwoordig inlaten met vampieren. Een walgelijk idee.

    Naira - Zeemeermin
    Nadat ik mijn drinken op heb betaal ik en loop ik naar buiten. Ik wandel rustig naar het strand en loop naar het kleine vissershutje dat er staat. Veel mensen denken dat het niet meer gebruikt wordt, maar dat wordt het wel. Ik woon er in, voor zover dat mogelijk is. Ik open de deur en zet mijn tassen in een hoek. Ik loop weer naar buiten en ga in het zand zitten, kijkend naar de ondergaande zon.

    Runako - Mens
    Als ik een tijdje zit merk ik dat ik word bekeken, door een knappe vrouw. Ze komt me vaag bekend voor... maar ik weet niet waarvan. Ik glimlach naar haar en kijk weer ergens anders naar.

    Gérard - Vampier
    Ik ben blij dat Fjodor en z'n meisje even niet thuis zijn, nu hoef ik in ieder geval niet om het geluid te denken. Als ik het meisje naar mijn zin genoeg heb gemarteld begin ik haar bloed te drinken. Het warme vocht voelt verlossend, en langzaam word ik rustiger. Als ik klaar ben dump ik het lichaam buiten achter het huis, en loop naar binnen.

    Milla - Mens.

    Ik lach even om het gezicht van de ober en neem snel een slok wijn. Dat is lang geleden, maar wel heerlijk.
    'Haha, wat een compliment,' lach ik vervolgens. 'Ik geloof niet dat ik er ooit zo een heb gehad, maar bedankt!' Normaal hou ik er niet van als mensen naar me staren, maar van hem kan ik het hebben. Oh, van hem zou ik zoveel meer kunnen hebben, denk ik bij mezelf.
    'Oh, als je denkt dat er niets is, kan ik wel even naar de wc. Sorry, vrouwen van tegenwoordig hebben een kleine blaas,' verontschuldig ik me. Ik wil hem niet alleen laten, maar als ik dat niet doe.. Tja, dat is niet echt zo'n slim idee.
    'Zo terug,' fluister ik en voor ik wegloop druk ik nog snel een kusje op zijn perfect gevormde lippen.


    everything, in time

    Pearl - Mens/Vampierjaagster
    Geschokt kijk ik hoe het meisje de vampier kust. Op zijn mond nog wel. Grote kans dat hij haar over een paar uur met diezelfde mond vermoordt. Ik haal mijn neus op en kijk weer op de menukaart. Het kan me niet zo veel schelen, dus vraag ik aan de ober wat hij kan aanbevelen. Hij houdt een heel verhaal over de verschillende soorten pasta, en uiteindelijk maak ik een keuze. Ik kijk weer naar de vampier. Als hij dat meisje pijn doet krijgt hij met mij te maken...

    Naira - Zeemeermin
    Nadat ik mijn drinken op heb betaal ik en loop ik naar buiten. Ik wandel rustig naar het strand en loop naar het kleine vissershutje dat er staat. Veel mensen denken dat het niet meer gebruikt wordt, maar dat wordt het wel. Ik woon er in, voor zover dat mogelijk is. Ik open de deur en zet mijn tassen in een hoek. Ik loop weer naar buiten en ga in het zand zitten, kijkend naar de ondergaande zon.

    Runako - Mens
    Als ik een tijdje zit merk ik dat ik word bekeken, door een knappe vrouw. Ze komt me vaag bekend voor... maar ik weet niet waarvan. Ik glimlach naar haar en kijk weer ergens anders naar.

    Gérard - Vampier
    Ik ben blij dat Fjodor en z'n meisje even niet thuis zijn, nu hoef ik in ieder geval niet om het geluid te denken. Als ik het meisje naar mijn zin genoeg heb gemarteld begin ik haar bloed te drinken. Het warme vocht voelt verlossend, en langzaam word ik rustiger. Als ik klaar ben dump ik het lichaam buiten achter het huis, en loop naar binnen.

    Fjodor - Slechte vampier.

    'Goed hoor, ik hou de tafel wel warm,' zeg ik glimlachend en geef haar een luchtkusje na. Daarop verdwijnt ze naar de wc en ik neem nog een slok wijn. Nu zit er niks tussen mij en de onbekende vrouw in en dat haat ik. Ik kijk veel liever naar de lieve ogen van Milla dan naar haar venijnige blik. Ze kijkt me aan en haar ogen spreken boekdelen: wáág het niet, vuile bloedzuiger. Waag het niet om haar aan te raken. Ik trek een subtiele scheve grijns en neem vervolgens de menukaart door terwijl ik op mijn gezelschap wacht.


    No growth of the heart is ever a waste

    Pearl - Mens/Vampierjaagster
    Ik kan mijn woede nauwelijks inhouden als ik zie hoe hij naar me grijnst. Hoe krijg ik dat meisje veilig bij hem weg? Volgens mij ging ze naar de wc, misschien kan ik haar daar aanspreken.. Nee, dat is te link. Daarom blijf ik maar zitten en negeer de vampier tegenover me.

    Naira - Zeemeermin
    Nadat ik mijn drinken op heb betaal ik en loop ik naar buiten. Ik wandel rustig naar het strand en loop naar het kleine vissershutje dat er staat. Veel mensen denken dat het niet meer gebruikt wordt, maar dat wordt het wel. Ik woon er in, voor zover dat mogelijk is. Ik open de deur en zet mijn tassen in een hoek. Ik loop weer naar buiten en ga in het zand zitten, kijkend naar de ondergaande zon.

    Runako - Mens
    Als ik een tijdje zit merk ik dat ik word bekeken, door een knappe vrouw. Ze komt me vaag bekend voor... maar ik weet niet waarvan. Ik glimlach naar haar en kijk weer ergens anders naar.

    Gérard - Vampier
    Ik ben blij dat Fjodor en z'n meisje even niet thuis zijn, nu hoef ik in ieder geval niet om het geluid te denken. Als ik het meisje naar mijn zin genoeg heb gemarteld begin ik haar bloed te drinken. Het warme vocht voelt verlossend, en langzaam word ik rustiger. Als ik klaar ben dump ik het lichaam buiten achter het huis, en loop naar binnen.

    Milla - Mens.

    Na een kort tijdje kom ik weer terug. 'Zo, alles weer goed,' lach ik naar Fjodor die de menukaart bestudeert. Ik ga zitten en besluit hetzelfde te doen. Damn, er staat zo veel lekkers op de kaart! Ik kijk nog even en besluit dan voor een simpele spaghetti te gaan; lekker en niet zo duur. Ik leg de menukaart weer neer en wacht tot hij hetzelfde heeft gedaan. Hij lacht even.
    'Weet je,' zeg ik en ik begin wat zachter te praten. 'Eigenlijk vind ik het best zielig voor die vrouw dat ze alleen moet zitten. Zal ik vragen of ze even bij ons wil komen zitten? Wie weet wacht ze nog op iemand, dan is ze zo weer bij ons weg.' Ik weet dat dit ergens 'onze' avond zou worden, maar ik kan het niet helpen. Het lijkt me gewoon zo ongezellig, alleen in een Italiaans restaurant.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 7:09 ]


    everything, in time