• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124)
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)
    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)McKayla Rainfield, heks.(22)


    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 0:05 ]


    everything, in time

    Oke stiekem heb ik best moeite met het schrijven van zulke scenes ook qua realisme vandaar dat het like een eeuw duurt voor ik reageer ahahaha :'D Maar Fjodor gaat 't wel naar z'n zin hebben :Y).

    Fjodor - slechte vampier.

    Wat hier allemaal gebeurt moet ik even tot me door laten dringen. Ik zit nu bovenop Milla en ik kan mijn ogen niet van haar afhouden. In een snelle beweging ontdoe ik mezelf van mijn shirt en ga verder met waar ik mee bezig was; haar en mijzelf een geweldige avond bezorgen. Haar zachte huid in combinatie met de onmiskenbare menselijke geur maakt me compleet wild. Ik weet echter dat ik voorzichtig moet blijven. Als ik me volledig laat gaan gaat dit geen prettige ervaring voor haar worden aangezien vampiers een stuk sterker zijn en daarmee ook tijdens de daad en alles wat ermee te maken heeft. Als ik haar even hoor kreunen door mijn handen op haar lijf glimlach ik en kus haar snel op haar mond.
    'Volgens mij vindt mevrouw het lekker,' fluister ik zacht in haar oor. Ik merk ineens dat ze er kippevel door krijgt. Ik glimlach ondeugend, zwaai me met een been van haar af en til haar opnieuw op. 'Laten we een wat comfortabeler ruimte opzoeken,' zeg ik en loop zonder enige moeite met haar de trap op. Eenmaal boven open ik met een elleboog de deur van haar slaapkamer en leg haar met de grootste zorgvuldigheid op bed. Ik zie haar me verlangend aankijken en ik voel een brandend gevoel door mijn hart razen. Het gevoel van intense opwinding. Dit beeld moet zich in mijn hoofd branden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Het feit dat hij me zonder enige moeite kan optillen en de trap op krijgt, maakt me even aan het lachen. Dat is een voordeel van het vampier zijn. Ik sla mijn armen rond zijn nek en geef een kusje op zijn neus. Boven opent hij de slaapkamerdeur en legt me voorzichtig op mijn bed, natuurlijk kruipt hij weer bovenop me. Hij kijkt me even stil aan. 'Nou, waar wacht je op?' grinnik ik. God, hij laat me echt wachten. Het plagen was leuk, maar nu hou ik het bijna niet meer. Zoals ik al zei: ik wil hem helemaal, en dan bedoel ik ook echt helemaal.



    Zodaarhebikgoedomheengedraaid.(nerd) Welterusten!(:


    everything, in time

    Einde 16+ deel Leute!

    Fjodor - Slechte vampier.

    Alles in mijn hart en geest wil haar. Het verlangen is te groot. Ik voel haar huid onder mijn vingers en kan het niet laten om even plagerig een lik aan haar navel te geven. Ik kijk weer naar boven en ik hoor: "Nou, waar wacht je op?" Ik ben even van mijn stuk gebracht. Ergens heb ik al die tijd gevreesd dat ik te snel ging met zaken, maar nu blijkt dat haar verlangen net zo groot is als het mijne. Ik zie haar ondeugend in mijn ogen kijken en ik geef haar een lange zoen terwijl mijn handen langs haar zij en buik glijden. Het is verleidelijk aan mijn lust toe te geven, maar ik durf niet. Ik durf simpelweg niet verder te gaan dan dit. Er ontstaat een brok in mijn keel en merk nu dat zij het ook door heeft. Waar ben je bang voor, lul? scheld ik mezelf uit. Ze wil het toch? En ik kan haar niet zwanger maken aangezien ik als ondode geen leven kan creëren. Waar ligt het dan aan? Ik kom al snel tot de conclusie. Het ligt aan mij. Ik ben zo bang haar pijn te doen als ik mezelf laat gaan dat ik gewoonweg niet verder dúrf. Ik moet het zeggen.
    'Milla..' fluister ik. 'Ik ben bang om je pijn te doen.'

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 11:55 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Pearl - Mens/Vampierjaagster
    Even volg ik het stelletje. Dan lopen ze naar en huis toe en beginnen ze wild te zoenen. Ik trek mijn neus op. Hoe kan dat mens zich zo aan een vampier overgeven? Weet ze dan niet dat ze vanavond hoogst waarschijnijk dood is? Ze lopen het huis in en ik zie wat schaduwen in de woonkamer. Misschien kan ik hem doden voor het te laat is. Ik loop naar het raam en pak een mes uit mijn tas. Het is vrij lang, en gemaakt van roestvrij staal. Voordat ik echter de kans heb gekregen om het raam in te slaan staan ze op en lopen ze zo te zien naar boven. Ik zucht. Moeten ze het nu altijd zo moeilijk maken? Snel loop ik om het huis heen naar de achtertuin. Ik zie het licht aangaan bij een van de kamers. Waarschijnlijk een slaapkamer. Ik twijfel nog even hoe ik zal aanvallen, en loop weer naar de voorkant van het huis. Voor zover ik weet hebben ze de deur niet meer op slot gedaan. Ja! Hij is nog open! Met een grijns op mijn gezicht doe ik zachtjes de deur open. De vampier heeft het waarschijnlijk gehoord, maar hopelijk is hij te druk bezig met dat meisje.

    Naira - Zeemeermin
    Als de zon helemaal onder is voel ik een traan over mijn wang lopen. Shit shit shit! Ik veeg hem op met mijn mouw, maar het is al te laat. Ik voel een druppel op mijn been vallen en ik verstijf. Ik voel hoe mijn benen aan elkaar plakken en langzaam komen er schubben op mijn voeten. Ik kijk schichtig om me heen. Gelukkig is het strand leeg. Ik kruip onhandig naar het water en zwem naar het diepe. Het is een heerlijk gevoel om weer eens te zwemmen, maar het is toch vervelend dat ik veranderde. Nu moet ik weer een eeuwigheid opdrogen en wachten toch mijn benen langzaam weer te voorschijn komen.

    Runako - Mens
    Als ik een tijdje zit merk ik dat ik word bekeken, door een knappe vrouw. Ze komt me vaag bekend voor... maar ik weet niet waarvan. Ik glimlach naar haar en kijk weer ergens anders naar.

    Gérard - Vampier
    Ik hoor Allison roepen, maar negeer het. Dan klinkt er een hard gekraak. Ik spring op en ren naar de hal. Zo te zien heeft ze de deur weggebeukt. "Jezus, ben je gek ofzo?" zeg ik pissig.

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ineens verstijf ik en ga van haar af. Iets zit hier niet in de haak. Of verbeeld ik het me? Ik hoor een zachte tocht door de gang beneden waaien. Mijn ogen flitsen van Milla - die nog steeds in haar lingerie op bed zit - naar mogelijke verstopplaatsen. Ik fluister in haar oor. 'Iets zit hier niet in de haak. De deur beneden is open. Verstop je, ik ga erop af.' Haast onmerkbaar voorzichtig schuif ik de deur van de slaapkamer open. Onmiddellijk ruik ik een mensengeur. En niet zomaar een mensengeur, de geur van.. Pearl! Wat doet zij hier? Ik spring in nog steeds mijn blote bovenlijf de trap af en mijn ogen flitsen de gang door. Het duurt niet lang of ik haar heb gelokaliseerd.
    'Wat doe jij hier?' vraag ik met een mengeling van schok en ingehouden woede.Mijn humeur wordt met de seconde slechter. Waar haalt ze het schandalige lef vandaan om ons deze prachtige avond af te nemen? Welke uitleg ze ook gaat geven, ik ga haar de deur uit werken.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 11:47 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Pearl - Mens/Vampierjaagster
    Ik kijk op en zie de vampier staan. Kut, hij heeft me dus wel gehoord. Aan de andere kant, nu heb ik geen last van dat meisje terwijl ik hem afmaak. Ik loop naar hem toe, met mijn ene hand achter mijn rug. Hij hoeft nog niet te zien dat ik een mes bij me heb. "Je dacht toch niet dat je ongestraft mensen kon blijven pakken? Ik snap dat je het nodig hebt om te leven.. Maar eerst seks met ze hebben?" Ik schud mijn hoofd. "Walgelijk." Ik sta nu nog maar een paar centimeter van hem af en kijk hem aan. Hij kijkt me zowel geschokt als verbaasd aan. Nu moet ik goed opletten. Ik moet hem met een eerste stoot genoeg verwonden om hem even machteloos te houden. Razendsnel steek ik mijn mes in zijn buik. Ik trek een ander mes tevoorschijn en steek het door zijn hart. Nu maar hopen dat hij niet moeilijk gaat doen. Zolang hij tot zonsopgang maar rustig blijft..

    Naira - Zeemeermin
    Als de zon helemaal onder is voel ik een traan over mijn wang lopen. Shit shit shit! Ik veeg hem op met mijn mouw, maar het is al te laat. Ik voel een druppel op mijn been vallen en ik verstijf. Ik voel hoe mijn benen aan elkaar plakken en langzaam komen er schubben op mijn voeten. Ik kijk schichtig om me heen. Gelukkig is het strand leeg. Ik kruip onhandig naar het water en zwem naar het diepe. Het is een heerlijk gevoel om weer eens te zwemmen, maar het is toch vervelend dat ik veranderde. Nu moet ik weer een eeuwigheid opdrogen en wachten toch mijn benen langzaam weer te voorschijn komen.

    Runako - Mens
    Als ik een tijdje zit merk ik dat ik word bekeken, door een knappe vrouw. Ze komt me vaag bekend voor... maar ik weet niet waarvan. Ik glimlach naar haar en kijk weer ergens anders naar.

    Gérard - Vampier
    Ik hoor Allison roepen, maar negeer het. Dan klinkt er een hard gekraak. Ik spring op en ren naar de hal. Zo te zien heeft ze de deur weggebeukt. "Jezus, ben je gek ofzo?" zeg ik pissig.

    Fjodor - Slechte vampier.

    Er bekruipt me een ongelofelijk slecht gevoel. Iets zegt me dat ik moet opletten, maar ik heb geen idee waarvoor.
    "Je dacht toch niet dat je ongestraft mensen kon blijven pakken? Ik snap dat je het nodig hebt om te leven.. Maar eerst seks met ze hebben? Walgelijk." Wat? Ik sta te perplex om ook maar iets te zeggen. Wie is zij? En hoe weet ze dat ik een vampier ben? 'Nee, je zit bij het verkeerde eind. Ik zou haar nooit pijn w- aah!' Een pijnsteek snijdt door mijn buik en als automatisch grijp ik naar de plek des onheils. Ik kijk naar beneden en zie mijn handen onder het bloed. Verdomme! Waar haalde ze dat mes vandaan! Ik verga haast van de pijn. Ik probeer me te focussen om het mes uit mijn buik te trekken maar in een flits zie ik hoe een tweede wapen mijn lijf binnen dringt. 'Aah!' Tot mijn schok bevindt dat mes zich precies op de plaats waar mijn hart zit. Ik ben te verzwakt om het eruit te halen. Te veel bloedverlies. Ik zak in elkaar en heb de grootste moeite om mijn ogen open te houden.
    'Is het Gustav? Is hij soms te schijterig om me zelf af te maken?' zeg ik zwakjes terwijl ik de grootste moeite heb om mijn hoofd op te beuren. Het voelt twintig keer zo zwaar aan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Pearl - Mens/Vampierjaagster
    Tevreden kijk ik toe hoe hij op de grond zakt. "Ik ken geen Gustav, en als ik hem al zou kennen had ik ook niets voor hem gedaan. Ik trek het eerste mes uit zijn buik en kijk hem aan. "Ik werk voor mezelf." Ik veeg het bebloede mes af en stop het in mijn zak. Daarna trek ik de bloedende vampier overeind en neem hem op mijn schouders. Vampiers zijn zwaar, maar ik ben hier aan gewend. Gelukkig is mijn huis niet al te ver weg.

    Naira - Zeemeermin
    Als de zon helemaal onder is voel ik een traan over mijn wang lopen. Shit shit shit! Ik veeg hem op met mijn mouw, maar het is al te laat. Ik voel een druppel op mijn been vallen en ik verstijf. Ik voel hoe mijn benen aan elkaar plakken en langzaam komen er schubben op mijn voeten. Ik kijk schichtig om me heen. Gelukkig is het strand leeg. Ik kruip onhandig naar het water en zwem naar het diepe. Het is een heerlijk gevoel om weer eens te zwemmen, maar het is toch vervelend dat ik veranderde. Nu moet ik weer een eeuwigheid opdrogen en wachten toch mijn benen langzaam weer te voorschijn komen.

    Runako - Mens
    Als ik een tijdje zit merk ik dat ik word bekeken, door een knappe vrouw. Ze komt me vaag bekend voor... maar ik weet niet waarvan. Ik glimlach naar haar en kijk weer ergens anders naar.

    Gérard - Vampier
    Ik hoor Allison roepen, maar negeer het. Dan klinkt er een hard gekraak. Ik spring op en ren naar de hal. Zo te zien heeft ze de deur weggebeukt. "Jezus, ben je gek ofzo?" zeg ik pissig.

    Fjodor - Slechte vampier.

    Wat verbaasd kijk ik haar aan. Ze kent geen Gustav? Ze werkt voor zichzelf? Langzaam begint een idee in mijn hoofd te broeien. Zou het iemand zijn die zich wreekt op vampiers? Iemand die vindt dat het maar eens over moet zijn met al die bloedzuigers die mensen afslachten? Het klinkt vrij logisch. Dan voel ik hoe ze me over haar rug legt. Ze heeft er moeite mee maar het feit dát ze het kan maakt toch iets van verbazing in me los. Nu voel ik de pijn in de wonden scherper worden en ik bijt op mijn lip om niet te gaan schreeuwen. Ik weet dat ik te zwak ben om te gaan vechten, maar als zij echt een succesvolle vampiermoordenaar is moet ze weten dat een paar steekwonden niet voldoende zijn om mij om zeep te helpen.
    'Wat ben je met me van plan?' vraag ik dan maar. Ik denk aan Milla, die nog steeds niet weet wat er gaande is aangezien ik haar heb opgedragen om zich te verstoppen. Vroeg of laat zal Gustav en co achter haar aan gaan en als zij haar niet te pakken krijgen dan zal Gérard zich wel met haar vermaken. Ik heb ervoor gezorgd dat ze in een groot gevaar terecht is gekomen. Hoe kon ik ooit zo egoïstisch zijn? Waarom heb ik dit niet overzien? Met mij van tafel geveegd kan niemand haar helpen. Ik hou van haar en nu is het enige dat ik haar kan geven een gewisse dood.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 12:22 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Pearl - Mens/Vampierjaagster
    Ik rol met mijn ogen. "Ten eerste, wat dénk je dat ik van plan ben? Een kopje thee met je drinken, nou goed? Ten tweede, als ik je vertel wat ik precies van plan ben kan je dat tegen me gebruiken. Ja, dat is me al eens gebeurt." Na een paar minuten komt eindelijk mijn huis in zicht. Ik maak de deur open en loop naar binnen. Met mijn vrije hand pak ik een touw van de keukentafel en ik loop naar het schuurtje in de achtertuin. Daar gooi ik hem op de grond naast de grote houten paal. Met het touw bind ik hem vast. Het dak van mijn schuurtje is van glas, waardoor de zon er doorheen schijnt. Als ik zeker weet dat hij voor nu goed vast zit besluit ik nog wat stevigere touwen te zoeken voor als hij straks weer wat op krachten komt.

    Naira - Zeemeermin
    Als de zon helemaal onder is voel ik een traan over mijn wang lopen. Shit shit shit! Ik veeg hem op met mijn mouw, maar het is al te laat. Ik voel een druppel op mijn been vallen en ik verstijf. Ik voel hoe mijn benen aan elkaar plakken en langzaam komen er schubben op mijn voeten. Ik kijk schichtig om me heen. Gelukkig is het strand leeg. Ik kruip onhandig naar het water en zwem naar het diepe. Het is een heerlijk gevoel om weer eens te zwemmen, maar het is toch vervelend dat ik veranderde. Nu moet ik weer een eeuwigheid opdrogen en wachten toch mijn benen langzaam weer te voorschijn komen.

    Runako - Mens
    Als ik een tijdje zit merk ik dat ik word bekeken, door een knappe vrouw. Ze komt me vaag bekend voor... maar ik weet niet waarvan. Ik glimlach naar haar en kijk weer ergens anders naar.

    Gérard - Vampier
    Ik hoor Allison roepen, maar negeer het. Dan klinkt er een hard gekraak. Ik spring op en ren naar de hal. Zo te zien heeft ze de deur weggebeukt. "Jezus, ben je gek ofzo?" zeg ik pissig.

    Fjodor - Slechte vampier.

    'Een kopje thee zou niet verkeerd zijn,' zeg ik grijnzend. Hé, als je dood gaat, ga dan tenminste dood met een lach. Ineens gooit ze me neer op een ijskoude houten vloer. Ik spied de kamer door maar kan weinig aan martelmateriaal vinden. Waarom legt ze me hier neer? Langzaam volg ik een muis die langs de bielzen omhoog klimt en mijn blik blijft rusten op het plafond, dat enkel bestaat uit een enorme glazen plaat. De sterrenhemel is feilloos zichtbaar, inclusief een volle maan. Ze bindt me vast aan een paal en keert zich dan van me vandaan. Ik volg haar blik en ze kijkt wat zoekend de ruimte door. Het lachen is me inmiddels vergaan. Over ongeveer vier uur zal die maan plaatsmaken voor de zon en zal er van mij niet veel meer overblijven dan een hoopje as. Ik zou kunnen zeggen dat ik helemaal niet van plan was om Milla te doden, maar hoe zit het dan met al die andere levens die ik heb afgenomen, tot aan de Russische Revolutie en de Grote Patriottische Oorlog toe? Ik zwijg dan maar. De touwen waarmee ik ben vastgebonden zijn inmiddels bedekt met een royale hoeveelheid bloed. Het heeft geen zin om te smeken.
    'Wacht,' zeg ik dan als ze de ruimte lijkt te willen verlaten. De volgende zinnen spreken gaat me de grootste moeite kosten, ook qua fysieke kracht. 'Ze willen haar doden. Gustav, Gérard. Als je echt een eervolle daad wil verrichten zorg je ervoor dat ze uit hun handen blijft. Ze verdient het niet om te sterven. Zij heeft geen bloed aan haar handen.' Het voelt als verraad tegenover mijn soortgenoten maar haar leven is het belangrijkste. Belangrijker dan het mijne. Soldaat Volodya zei me in Berlijn dat je pas echt van iemand houdt als je bereid bent voor diegene te sterven. Een dag later had een jongen van de Hitlerjugend hem en zijn tank met een Panzerfaust om zeep geholpen.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 12:47 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Hij kan het niet, zegt hij. Hoewel het jammer is, vind ik het ergens ook schattig. Ik wil hem zeggen dat hij me echt geen pijn zal doen, maar hij verstijft. "Er is iets niet in de haak," verklaart hij. Hij zegt dat ik me moet verstoppen en hij erop af zal gaan. Ik wil hier niet wachten, maar hij is al weg. Ik weet geen beter verstop plek dan in de kast, dus verstop ik me daarin en houd me stil. God, wat duurt het lang.
    Van beneden klinken stemmen en dan een of ander raar geluid dat ik niet kan thuisbrengen. Daarna is het doodstil. Zo'n stilte waarbij je weet dat er iets niet klopt. Ik kruip de kast uit en loop zo stilletjes mogelijk naar beneden, maar er is helemaal niemand. Hetgeen waar ik echter niet omheen kan is de grote plas bloed op de grond. Eerst ga ik ervan uit dat Fjodor degene die hier binnen was gedrongen heeft afgemaakt, maar dan bedenk ik me dat het bloed ook van hem kan zijn. Ik walg van mezelf als ik kniel, mijn pink door het bloed haal en het proef. Het is duidelijk vampierbloed. Shit! Iets zegt me dat het niet goed zit, he-le-maal niet goed. Ik weet dat ik iemand moet vinden die me kan helpen. Eerst denk ik aan Allison, maar die kan ik wel overal zijn. Ik slik. De enige waar ik zo snel op kan komen is Gérard. Bovendien weet ik waar hij woont. De gedachte dat hij me nu leeg kan zuigen, zonder dat Fjodor er is maakt me misselijk. Maar ik heb liever dat ik dan sterf, in een poging hem te redden, dan dat ik hier niets moet doen. Ik besluit het erop te wagen, maar eerst kleed ik me zo snel mogelijk aan. Dan loop ik zonder jas naar buiten -dat kost allemaal meer tijd- en ren zo hard als ik kan naar het huis van Fjodor en Gérard.
    O god, denk ik onderweg, als er maar niets ergs met hem is. Als dat zo is, vergeef ik het mezelf nooit. Is het die Gustav soms geweest? Hij heeft het duidelijk niet op Fjodor. Waar is hij? Schiet op Milla, misschien heb je heel weinig tijd.
    Het lijkt een eeuwigheid te duren voor ik er ben, maar uiteindelijk sta ik voor de deur. Nou ja, daar waar de deur zou moeten zijn, maar in plaats daarvan is hij open gebroken. Toch loop ik naar binnen. 'Is hier iemand? Ik heb hulp nodig, nu! Het gaat om Fjodor,' alsjeblieft laat er iemand zijn!


    everything, in time

    Pearl - Mens/Vampierjaagster
    Ik kijk hem aan. "Zelfs na je dood wil je niet dat je eten wordt afgepakt?" Ik schud mijn hoofd. "Wees maar niet bang trouwens, uiteindelijk krijg ik hen ook nog wel te pakken." Ik rommel weer wat in de kasten en vind wat ijzeren kettingen. Ik bind ze om hem heen en keten ze vast aan de grond. Daarna ga ik in een stoel zitten en pak een tijdschrift. Nu maar wachten tot de zon opkomt.

    Naira - Zeemeermin
    Als de zon helemaal onder is voel ik een traan over mijn wang lopen. Shit shit shit! Ik veeg hem op met mijn mouw, maar het is al te laat. Ik voel een druppel op mijn been vallen en ik verstijf. Ik voel hoe mijn benen aan elkaar plakken en langzaam komen er schubben op mijn voeten. Ik kijk schichtig om me heen. Gelukkig is het strand leeg. Ik kruip onhandig naar het water en zwem naar het diepe. Het is een heerlijk gevoel om weer eens te zwemmen, maar het is toch vervelend dat ik veranderde. Nu moet ik weer een eeuwigheid opdrogen en wachten toch mijn benen langzaam weer te voorschijn komen.

    Runako - Mens
    Als ik een tijdje zit merk ik dat ik word bekeken, door een knappe vrouw. Ze komt me vaag bekend voor... maar ik weet niet waarvan. Ik glimlach naar haar en kijk weer ergens anders naar.

    Gérard - Vampier
    Ik hoor nog meer geroep en kijk verbaasd om. Een heerlijke geur vult mijn neus. Het mensenmeisje van Fjodor? Wat doet zij hier? Ik loop naar haar toe en trek een wenkbrauw op. Normaal had ik haar al leeggezogen, maar ik heb net gedronken en ben nieuwsgierig. "Waarmee kan ik u van dienst zijn?"

    Milla - Mens.

    Ik zet een stap naar achteren, niet zo dichtbij, bloedzuiger! 'Je moet me helpen Fjodor te redden. Hij zit in grote problemen. Ik heb alleen geen idee wie het is of waar hij is. Ik denk dat het Gérard was, maar ik ben niet zeker. En ik kan wel overal gaan lopen zoeken. Ik dacht, misschien kun jij hem ruiken of zo? Het is je huisgenoot, een vriend, je moet hem helpen!' ik weet dat ik bazel, maar ik doe het automatisch. Het is van de bezorgheid. Fjodor is een sterke vampier, dat zeker. Maar de aanval was nogal, onverwacht. Laat ik het zo zeggen. Ik hoop zo dat Gérard me niet leegzuigt, voor Fjodor natuurlijk. Vampieren zijn toch niet zo harteloos dat ze zelfs hun vrienden dood laten gaan?


    ennuhebikgitaarles.:Y)


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Nu jaagt een vlaag woede door mijn lijf heen, ondanks mijn beroerde fysieke toestand.
    'Ze is mijn eten niet hoor je,' sis ik op een snijdende venijnige toon. Ik had er het liefst aan toegevoegd: ik hou van haar. Maar iets zorgt ervoor dat ik het niet doe. Dan komt Pearl aanzetten met een heel arsenaal aan ijzeren kettingen. Hier gaat zelfs een vampier moeite mee hebben, voorspel ik. Al helemaal eentje met twee dolken door z'n lijf. 'Ga je zitten toekijken hoe ik sterf?' vraag ik dan als ze het zich gemakkelijk heeft gemaakt in een stoel met een tijdschrift. 'Goh, en ik denken dat ík onmenselijk ben. Jullie stervelingen kunnen er ook wat van.' Hé, wat heb ik te verliezen? Dood ga ik toch al en ik hou er wel van om mensen uit te dagen. Natuurlijk had ik haar het liefst tussen mijn tanden gehad maar ja, je kunt je niet alles wensen.


    No growth of the heart is ever a waste