• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124)
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)
    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)McKayla Rainfield, heks.(22)


    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 0:05 ]


    everything, in time

    Milla - Mens.

    "Heb jij dat gedaan?" Ik knik. 'Ik denk het,' ik ben nog een beetje geschokt en sla een arm om Fjodor heen om hem een beetje te ondersteunen.
    'Maar dat is niet boeiend nu, het gaat om jou. Laten we naar mijn huis gaan, daar zijn we vast veilig. Heb je veel pijn?' Het is waarschijnlijk een stomme vraag. Ik zie dat een meisje ons aanstaart, ze heeft net als ik rood haar. Wat kijkt ze nou? Ik kijk haar recht in haar ogen aan. Ze kijkt bezorgd. 'Wat wil je? Helpen? Ben je nu een beetje te laat mee,' snauw ik en ik loop verder met Fjodor. Ik hoop dat ik die andere vampier heb vermoord, dat verdient hij.


    everything, in time

    Haha, lekker bitchy :'D Die krijgt ze terug :Y)

    Alicia Leonie Valence. ~ Goede vampier.
    Ik trok verbaasd een wenkbrauw op toen het meisje nogal bitchy tegen me sprak. Mijn blik gleed naar de vampier, ik herkende hem omdat ik toevallig wel eens wat over hem gehoord had.
    ,,Ik help geen moordenaars.'' Snauwde ik terug, ik keek Fjordor even aan en toen het meisje. Ze had totaal geen reden gehad om zo tegen me te bitchen en daar kon ik nou eenmaal niet tegen.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 18:26 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Milla - Mens.

    'Pardon? Moordenaar? O, dat neem jij terug,' ik ben normaal echt niet zo gemeen. Maar je moet niet aan mensen komen die ik liefheb, dat kan ik niet hebben. Bovendien liegt ze dat ze barst. Oké, hij heeft wel mensen vermoord, maar alleen omdat dat voedsel voor hem is. Ik blijf stilstaan, het maakt me even niet uit of Fjodor wil doorlopen of niet, maar ze gaat hem niet lopen uitschelden. 'Nou? Ik wacht?'


    everything, in time

    Romy - Heks.

    "Serieus? Beroof de supermarkt? Allison, ik ben een heks, wat heb je nodig uit de supermarkt ik kan het zo hierheen halen". Ik kijk haar lachend aan maar schud daarna grijnzend mijn hoofd. "Nee oké, ik ga wel even wat uit de supermarkt scoren". Ik sta op van mijn barkruk, en loop Fangtasia uit. Ik stap in mijn auto en rij naar de eerste en de beste supermarkt die ik tegen kom. Ik stap uit en bekijk de deur. Zal Allison beseft hebben hoe makkelijk het is voor een heks om een supermarkt te beroven? Ik loop de supermarkt binnen en neem de ruimte goed in me op. Ik loop naar de jongen achter de kassa en kijk hem glimlachend aan. "Luister, je geeft me nu je geld, zodat ik vanavond nog wat drinken kan kopen, en doe ook maar een kratje True Blood". De jongen kijkt me geschrokken aan, en zijn handen wijken af naar de telefoon. "Nee nee, foei. Niet doen". Hij knikt geschrokken, geeft me het geld en wijst naar de ijskast waar het bier enzo in staat. "Kijk, jij bent en leuke jongen". Ik geef hem een knipoog, pak het geld en het True Blood en loop de supermarkt uit. Eenmaal in mijn auto hoor ik de alarmbellen in de supermarkt afgaan. Ik druk mijn gaspedaal in rij met topsnelheid terug naar Fangtasia.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Alicia Leonie Valence. ~ Goede vampier.
    Ik trok één wenkbrauw op en keek haar aan, dacht ze nou werkelijk dat ik het terug ging nemen. Ik blies een verdwaalde lok haar voor mijn ogen weg en keek eht meisje strak aan.
    ,,Dan kan je wachten tot je eens ons weegt.'' zei ik vastberaden, niet van plan terug te nemen van wat ik net had gezegt. Ik stak mijn handen in mijn zakken en draaide me om om weer verder te lopen, op dit moment had ik niet zoveel zin in gezeur.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Milla - Mens.

    Geïrriteerd keek ik naar Fjodor. 'Pft, wat een kutwijf is dat zeg. Denkt zeker dat ze alles is hè?' Dan zie ik dat zijn lip en zijn neus nog steeds bloeden. 'Omg, wat egoïstisch van mij. Kom, we gaan nu echt naar mijn huis.' Zeg ik en ik loop weer met hem mee. 'Hoe voel je je nu?'


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik kuch even en hou mijn hand voor mijn mond. Als ik de hand bekijk zie ik dat ik bloed opgehoest heb. Mijn blik valt op de tas met het overhemd erin. Ik buk om hem te pakken. Ik merk hoe Milla tegen een meisje uitvalt en ik vang vaagjes op dat dat meisje niet van plan is me enig medeleven te tonen. Het maakt me weinig uit. Ik weet wel hoe sommige mensen tegen vampiers aankijken en daar hebben ze goede reden toe.
    'Goed werk,' zeg ik glimlachend naar Milla. 'Je hebt hem waarschijnlijk..' Ik kuch weer. 'Op zijn achterhoofd geraakt.' We lopen verder naar haar huis. Ze vraagt of ik pijn heb. 'Het gaat wel. Ik moet in beweging blijven.' Ik merk nu pas dat mijn armen schraal aan voelen. Shit, die zon heeft me toch nog te pakken gekregen. Als we bij haar huis aan komen voel ik me al een stuk beter. Vampiers helen snel en daar ben ik verdomde blij om. Het bloeden is inmiddels opgehouden, maar mijn hoofd bonkt nog. Ook is mijn wang gezwollen door alle klappen die hij me heeft gegeven. We lopen haar huis binnen en ik laat me op de bank zakken. De ruimte ruikt heerlijk naar haar geur en dat werkt verdovend op alle pijn.
    'Dank je,' zeg ik en haal de stoflap van mijn hoofd. Nu pas besef ik dat het afkomstig is van haar jurk. Die houdt ze van me te goed, denk ik, maar ik besluit er niet over te beginnen.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 18:36 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Verbeter maar niet, ik ga wel gewoon verder, da's mss makkelijker?(:

    'Het gaat wel? Fack, je hoest bloed op!' Het is echt een vreselijk gezicht. Eenmaal thuis dwing ik hem om op de bank te gaan zitten, haal nog wat doekjes en geef ze allemaal aan hem. 'Ben je duizelig? En niet liegen.' Ik blijf bang dat hij zich stoer voor blijft doen. God, ik heb geen idee wat ik moet doen. Ik heb nog nooit iemand in zo'n vreselijk gevecht gezien en ik voel me schuldig. Het was duidelijk wat die vampier eigenlijk wilde. Ik zou Fjodor het liefst naar het ziekenhuis brengen, maar wat kunnen ze daar doen voor een vampier? Bovendien is de zon doorgebroken en dat betekent dat hij nu niet meer lang in het licht kan zijn. Daarom sluit ik de gordijnen en leun even tegen de vensterbank, wachtend op antwoord.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 18:38 ]


    everything, in time

    Alicia is geen kutwijf, had gewoon niet zo'n goed humeur :Y)
    Aawh.. Wonen vampiers ook gewoo in huizen?
    Lol.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja, Fjodor wel 8D


    No growth of the heart is ever a waste

    Zo, ik heb het bericht aangepast.:Y)


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik ga liggen en krijg een hele zooi doekjes aangeboden, die ik vervolgens gehoorzaam tegen mijn neus en voorhoofd aan hou. Mijn hoofd doet ongelofelijk zeer en elke keer als ik me beweeg voel ik de pijn in het ritme van mijn hartslag door mijn hoofd beuken. Misschien was bewegen toch niet zo goed. Dus ik hou me rustig en probeer zo min mogelijk te draaien.
    'Nee.. niet duizelig. Wel..' Ik gebaar naar mijn hoofd. 'Aspirine, ibuprofen?' vraag ik. Zelfs praten doet zeer en daarom doe ik het dan ook in telegramstijl.


    No growth of the heart is ever a waste

    Allison Vampier

    In een flits zie ik Romy weer naast me zitten met een krat TrueBlood, misschien was dit toch iets te makkelijk. 'TrueBlood?' ik haal mijn wenkbrauwen op 'Romy, echt waar TrueBlood. Wil je me soms iets duidelijk maken?' ik grinnik maar haal er toch een flesje/potje waar zit het in? uit de krat. Gefasineerd kijk ik ernaar 'Wil je dat ik dit ga drinken?' spottend kijk ik haar aan.


    Trust me. I'm the doctor

    Romy - Heks.

    Ik kijk haar geamuseerd aan. "Hoeft niet hoor, weetje wat het is. Ik heb ook geld, maar ik dacht, ik neem ook iets speciaal voor jou mee" zeg ik glimlachend. Ik pak wat geld uit mijn tas, schuif het over de bar naar de barman en bestel twee Baco's. Ik kijk haar bedenkelijk aan. "He trouwens, had je me serieus Fjodor laten zoenen? Ik bedoel, wil je zo graag van me af?"


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ha, lijkt me wel vette humor als uitdaging voor Romy 8D

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 19:21 ]


    No growth of the heart is ever a waste