• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124)
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)
    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)McKayla Rainfield, heks.(22)


    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 0:05 ]


    everything, in time

    Allison vampier

    Onverschillig haalde ik mijn schouders op 'Het lijkt me wel gaaf, en nu ik erbij nadenk vind ik het echt dom dat ik je de supermarkt heb laten beroven. Je kan hem toch wel aan met je heksenkrachten' het moest vast de drank zijn geweest. op de een of andere manier kom ik heel snel van mijn dronkenbui af, ik weet niet of dat ook zo bij andere vampieren is nog nooit op gelet 'En ik bedoel, dan moet je zijn gezicht is zien' ik zie het al helemaal voor me. Milla die verbaasd en woedend op de achtergrond staat te schreeuwen, Fjodor die verbaasd reageerd en daarna Romy probeert te vermoorden maar dan door elkaar zakt. 'Mag ik nog een herkansing met Truth or Dare?'


    Trust me. I'm the doctor

    Romy - Heks.

    "Zullen we dat morgen doen?" ik werp een blik op mijn horloge en zie dat het al 4 uur 's nachts is. "De zon komt zo op, en ik moet morgen, vandaag, maakt niks uit, weer naar school dusja. Ik zie je morgen weer oké?" ik kijk haar glimlachend aan en sta van mijn barkruk op. "Toedeloe". Ik drink het bodempje uit mijn glas en loop Fangtasia uit, opweg naar mijn huis om nog even een paar uur te slapen.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Milla - Mens.

    Arm kind, denk ik als ik naar de keuken ren. Ik trek het medicijnenkastje open en zoek naar aperines. 'Verdomme,' sis ik als ik zie dat het doosje leeg is. Ik kijk even naar Fjodor die met een pijnlijk gezicht op de bank ligt. Ik kan hem nu echt niet vertellen dat ik niets in huis heb, dat staat zo stom. Ik moet iets doen. Ineens schiet me iets te binnen, hoewel ik het liever niet zou doen. Ik twijfel nog even, maar als ik Fjodor weer bloed hoor ophoesten, weet ik het zeker. Ik loop terug naar de ban en houd mijn hand op. 'Geef me je mes,' zeg ik resoluut. Als hij me verbaasd aankijkt zucht ik diep en pak het mes zelf uit zijn zak, ik heb geen zin om alles uit te leggen. Ik ga naast hem zitten op de bank, ietwat schuin zodat ik met mijn gezicht naar hem toe zit. Ik doe mijn ogen dicht, bijt hard op mijn lip en trek het mes over mijn pols. Niet zo diep dat het bloed eruit spuit, maar zeker wel diep genoeg. Ik ga dichter bij hem zitten en houd mijn pols voor zijn mond. 'Hier, drink.'


    everything, in time

    Wait. Het is middag/begin avond >< :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Jaaadus?:'D ik snap hem niet?D:


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Het volgende wat ik me herinner is een ongelofelijk sterke bloedgeur. Ik open mijn ogen en kijk gepuzzeld naar Milla, die haar arm voor me houdt. Ik schud heftig mijn hoofd. 'Nee!' Ze schrikt er even van. 'Ik kan het niet. Ik kom hier wel overheen, ik ga al een paar jaartjes mee. Ik moet alleen even.. rusten.' De bloedgeur maakt me compleet wild.
    'Haal je arm weg, voor ik.. voor ik me niet kan inhouden.' In feite is de pijn aan m'n kop ondragelijk en ik zet alles op alles om het haar niet te laten merken, maar ik kan het niet over m'n hart krijgen om haar bloed te drinken, hoe groot de dorst ook is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Progeny schreef:
    Jaaadus?:'D ik snap hem niet?D:

    @ Allison en Romy was die post gericht :']


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    (...)
    @ Allison en Romy was die post gericht :']


    Hahahah, ja, dat bedacht ik me net dus ook, maar goed :'D


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Oh dan haha.xd

    Milla - Mens.

    Hij weigert? 'Verdomme ik wil dat je het drink, Fjodor! Ik héb niets anders! Ik vertrouw je, je kunt je wel inhouden. Alsjeblieft.' ik weet dat dit hem beter zal maken en dat is de hoofdreden dat ik wil dat hij mijn bloed drinkt. Maar er zit ook een egoïstische kant aan. Als hij het niet drinkt, heb ik voor niets deze pijn, want geloof me, het brandt als de tering.
    Inmiddels houd ik mijn andere hand onder mijn pols, om de druppels bloed op te vangen. Ik kijk hem smekend aan. Het is tenslotte mijn schuld dat hij zo is toegetakeld, dit is wel het minste wat ik voor hem kan doen. Eigenwijs blijf ik mijn pols omhoog houden. 'Drinken, ik meen het.' en snel graag, denk ik erachteraan, voor ik van gedachte verander.
    'Je kunt het,' fluister ik nog één keer zachtjes.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 21:13 ]


    everything, in time

    Pearl - Mens/Vampierjaagster
    Eenmaal thuis laat ik me in mijn bed ploffen. Het is een hard leven als vampierjager, vooral omdat ik er geen geld aan verdien. Gelukkig zijn mijn ouders niet de armste en kan ik altijd bij hen terecht voor geld. Ik wrijf in mijn ogen en gaap. Ik heb niet veel slaap gekregen vannacht, omdat mijn slachtoffer niet echt meewerkte. Ik draai me om en val al snel in slaap.

    Naira - Zeemeermin
    Als ik ver genoeg heb gelopen met de honden breng ik ze terug. Ik besluit nog even naar de stad te gaan, misschien vind ik nog iets leuks. Ik loop een willekeurige kledingwinkel binnen en kijk of ik iets leuks zie.

    Runako - Mens
    Als ik wat heb gegeten besluit ik nog even naar Fangtasia te gaan. Mijn vrienden zijn waarschijnlijk al weg, thuis zijn ze in ieder geval niet meer. Ik loop rustig door de stad en kijk wat naar de mensen die er rondlopen. Eenmaal in Fangtasia loop ik naar de bar en bestel een biertje.

    Gérard - Vampier
    Na een tijdje zie ik dat de meisjes opstaan. Onopvallend volg ik ze, en als er eentje even naar een steegje gaat om te bellen grijp ik mijn kans. Ik til haar snel op en leg mijn hand voor haar mond. Ze spartelt tegen, maar ik houd haar gemakkelijk in bedwang. Snel ren ik naar huis.

    Adored schreef:
    (...)

    Hahahah, ja, dat bedacht ik me net dus ook, maar goed :'D


    Uhm, je ging gewoon even rusten omdat je moe was xD -a-


    Trust me. I'm the doctor

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik hou mijn kaken strak op elkaar, als een kind die gedwongen wordt witlof te eten. In dit geval zou het een heerlijk ijsje zijn waar ik nee tegen moet zeggen.
    Ik kijk naar haar gezicht en ze wil echt dat de pijn snel over is.
    "Verdomme ik wil dat je het drinkt, Fjodor!" Het komt eruit als een wanhoopspoging. Het is het enige middel dat ze heeft. Ik zie het bloed langs haar pols sijpelen. De twijfel slaat toe. Moet ik het doen? Ze weigert om haar arm naar beneden te doen en de geur en de bloedlust komt terug. Ik wil het zo graag, maar ook weer niet. Twee tegenstrijdige gevoelens. Mijn aard en mijn liefde.
    'Je kunt het,' hoor ik haar vlak bij me fluisteren. Ik pak met trillende handen haar arm en open voorzichtig mijn mond. Ik zet mijn lippen op haar arm en zuig voorzichtig het bloed naar binnen. God, wat een verlossing. Ik begin harder te zuigen. Het smaakt zo goed, zo ontzettend goed. Ik begin mezelf te verliezen in een ware rush terwijl ik het op drink. Als iets me dwingt mijn ogen weer te openen schrik ik. Ik haal mijn lippen van haar arm en kom overeind.
    'Heb ik.. te veel gedronken?' Ik zou het zelf echt niet weten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Trillend schud ik mijn hoofd. Hij heeft inderdaad net niet teveel gedronken, maar hij was zichzelf bijna verloren en ik was even bang dat hij zich niet in kon houden. 'Nee,' zeg ik kortaf. Dit is duidelijk niet voor herhaling vatbaar. Hij zit tegenover me en heeft nog wat van mijn bloed rond zijn mond, het is een vreselijk gezicht. Daarom pak ik nog een doekje van de tafel, ga nog wat dichter bij hem zitten en veeg zijn mond af. Ik zwijg nog steeds, maar dat is absoluut niet omdat ik boos op hem ben, want dat ben ik niet. Het is gewoon het idee dat hij me had kunnen leegdrinken, dan was ik hetzelfde geëindigd als mijn moeder.
    Mijn pols bloedt nog steeds en ik voel me een beetje raar, maar ik geef er niets om. Het is duidelijk te zien dat hij zich al iets beter voelt en daar deed ik het tenslotte voor.'Zie je wel dat je het kunt?'


    everything, in time

    Allison vampier

    Een zucht verlaat mijn lippen terwijl ik Romy naar buiten zie rennen, en again ik verveel me weer. Als vampierzijnde moet je een paar vampier vriendn hebben, normaal gesproken zou ik nu Fjodor gaaan stalken maar die heeft het hopelijk te druk met zijn meisje; Milla. Ik kijk op als ik iemand een biertje zie bestellen 'verdomme' mompel ik als ik het gezicht. herken. Dat was een van die dronken gassies, waarschijnlijk herkent het mij niet meer. Mensen die dronken zijn vergeten veel, veelste veel. Ik haal onverschillig mijn schouders op en besteed geen aandacht meer aan het mens. 'Cola' de barvrouw knikt en haalt ergens een glas Cola vandaan, ze worden steeds sneller schiet er door me heen. Hoewl ik er niks van zou moeten aantrekken blijf ik toch naar het mens kijken. Iets lijkt niet in orde.....


    Trust me. I'm the doctor

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik glimlach, pak haar arm en kus de rug van haar hand. Ik voel me stukken beter, maar ik weet dat dit niet vaker mag gebeuren. Ik moet haar als mens zien en niet als voedsel. Dat elementaire verschil gaat de grens bepalen tussen leven of dood. Ik ga overeind zitten.
    'Ik ben je een verklaring schuldig neem ik aan. Laat ik zeggen.. mijn leven is niet altijd zo rustig als het ogenschijnlijk lijkt. Die man die mij aanviel was een maat van me tijdens een van de belangrijkste perioden die nu in alle geschiedenisboeken staat. De Tweede Wereldoorlog, zoals de westerlingen het noemen. Hij verloor zichzelf compleet toen we Duitsland in trokken. Hoewel we beiden allang vampier waren was de emotionele uitwerking van de oorlog hetzelfde. Ik heb nog steeds nachtmerries en hij ook. Daar is geen twijfel over. Maar enfin, het geeft een ongelofelijk machtsgevoel om te weten dat je niet zomaar zult sterven en precies dat gevoel heeft hem gemaakt zoals hij nu is.' Ik haal een zakdoek tevoorschijn uit mijn broekzak. 'Geef je arm eens.' Met uiterste zorg leg ik het doekje om haar tere pols en bind het er zacht omheen. 'Ik zal het niet weer doen.'


    No growth of the heart is ever a waste