• Ik ben harstikke boos. Mijn vrienden (twee jongens), zijn geschorst! En het niet eens iets ergs! Sorry ben kwaad en wou het delen.


    We love because he loved us first - John 4:19

    das kut


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bij ons op school 2 meisjes omdat ze een ander meisje pesten..
    Ik vind het nogal overdreven....


    Me so good.

    Voor altijd? Ö


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Da's echt stom voor ze!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Pickwick schreef:
    Voor altijd? Ö


    -

    waarvoor?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik bedoel, het zijn kinderen van twaalf jaar.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Caitriona schreef:
    Ik bedoel, het zijn kinderen van twaalf jaar.


    Als je nou ook eens uitleg wrm? o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Incognito schreef:
    (...)

    Als je nou ook eens uitleg wrm? o-O


    Sorry, ben te boos gewoon. Ze waren met een kind aan het rennen, het kind valt, verstuikt zijn enkel, loopt naar de juf op de speelplaats, legt een dwaas verhaal uit. En voila! Schorsing.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2011 - 16:38 ]


    We love because he loved us first - John 4:19

    Een uitwisselingsstudent uit Ierland die vorige week bij ons was is verwijderd van zijn jongensschool, hij moet nu naar een kostschool omdat hij alcohol en drugs heeft gekocht voor een feest, en ze ook heeft gebruikt...

    Caitriona schreef:
    (...)

    Sorry, ben te boos gewoon. Ze waren met een kind aan het rennen, het kind valt, verstuikt zijn enkel, loopt naar de juf op de speelplaats, legt een dwaas verhaal uit. En voila! Schorsing.


    Hmm... Owkeej,


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vervelend.


    Food.

    Caitriona schreef:
    (...)

    Sorry, ben te boos gewoon. Ze waren met een kind aan het rennen, het kind valt, verstuikt zijn enkel, loopt naar de juf op de speelplaats, legt een dwaas verhaal uit. En voila! Schorsing.

    o.O


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Pickwick schreef:
    Voor altijd? Ö


    Ik hoop van niet. Ze waren mijn beste vrienden, met hun kon ik alles delen, al waren het jongens. Ik wil écht niet dat ze van school gestuurd worden alleen om zoiets. Dat is gewoon onredelijk.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Caitriona schreef:
    (...)

    Sorry, ben te boos gewoon. Ze waren met een kind aan het rennen, het kind valt, verstuikt zijn enkel, loopt naar de juf op de speelplaats, legt een dwaas verhaal uit. En voila! Schorsing.

    (cat)


    Shoganai i ne~