• Ik heb vanmiddag voor het eerst een sigaret gerookt, op 't schoolplein. En nu voel ik me best wel kut, deels omdat ik het echt heel erg juk vond en deels omdat ik me schuldig voel tegenover mijn ouders, omdat ik het nog niet verteld heb omdat ik bang ben dat ze boos worden.
    Maar roken jullie? En hoe was jullie 'eerste x'.
    Tell me :3

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 18:55 ]


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Ik rook niet, wel geprobeerd enzo. Ik vond het niet lekker though XD En mooi niet dat ik het mijn ouders ga vertellen. Ik wil ouder worden dan 15 (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nooit gerookt, niet vanplan, vind het stinken:Y)

    Gewoon eerlijk zijn tegen je ouders :) De kans is dan wel minder dat ze boos worden.. Succes..

    Ja ik rook, de eerste keer vond ik het ook smerig maar ik rook doordat mijn ouders gingen scheiden, bij mij kwam het echt als puur stres,, maar ik heb wel spijt dat ik nu rook het is zo moeilijk om te stoppen.

    Maar ik zal gewoon eerlijk zijn


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik heb 1 keer een trekje genomen, was daarna zo van mijn wijs af o.o want we waren bezig met een repetitie, en de zangeres kon even niet zo goed zingen, dus ze wilde persé even roken. Erna dus: zijn zong prachtig, en ik verneukte het gitaarspel xD

    En ik heb t ook niet gezegd, en zeg ook maar niet, want vaak doen de ouders dan toch perongeluk je meer controleren opdat je echt niet meer rookt.

    En zo'n grote zonde is het niet als je er niet mee doorgaat :)


    voor duidelijkheid: ik ben niet-roker!


    Ligt and Darkness are both very different..

    roken stinkt! ik ben er echt gedegouteerd door!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik heb nog nooit gerookt, maar dat komt nog wel. (krul)
    Maar... waarom zou je dat persé aan je ouders moeten vertellen? :8


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    blowen is lekkerder.
    ik rook soms, niet vast of zo


    mi corazon sonrisa cuando tu sonrisas, mijn hart lacht als jij lacht.

    Er is niks mis mee om het te proberen, heel veel mensen nemen wel eens een trekje. Een trek nemen houdt niet meteen in dat je verslaafd bent. Maar als je dit van je geweten af wil, zou ik het tegen je ouders gaan zeggen, voor ze met de klassieke 'niet roken = rijbewijs' deal aan komen zetten. Dat zou mij een erger schuldgevoel geven :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    ik heb nog nooit gerookt, en ben het niet van plan. het is slecht voor je stem en ik zing, dat is voor mij de beste reden om het niet te doen. en dan ook nog dat het duur is, ghehe.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ik heb ooit eens een x gerookt, maar ben er niet mee doorgegaan ofz,.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    als je niet via je longen rookt heeft het dus echt geen nut,
    t geeft een fijner gevoel en zo haha!


    mi corazon sonrisa cuando tu sonrisas, mijn hart lacht als jij lacht.

    MissWanda schreef:
    Nooit gerookt en gaa ik ook nooit doen :3


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    xjeanette schreef:
    als je niet via je longen rookt heeft het dus echt geen nut,
    t geeft een fijner gevoel en zo haha!

    heb je het nu over blowen?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nog nooit, en ga het niet doen ook.


    Food.

    Ik rook niet echt ofja ik ben zoals ze dat noemen een partysmoker en rook soms gezellig met vrienden als we uitgaan één sigaretje ofzo, maar ik ben niet echt verslaafd maar een sigaret op zn tijd kan geen kwijt. Mijn eerste was een paar jaar geleden, ik vond ht niet vies maar ook niet geweldig.. Mijn vrienden roken bijna allemaal, en dan vind ik het toch best knap van mezelf dat ik niet net zo'n kettingroker als hun word:Y)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille