• Afgelopen maandag had ik dus een heldendaad verricht.
    Ik kwam laat in de avond van mijn werk af en zag toen uit het niets een man in de sloot liggen. Gelijk stapte ik af en begon dingen tegen hem te zeggen en hem eruit proberen te trekken, samen met zijn fiets.
    Ik was écht blij dat ik hem überhaupt zag, want hij zat onder de zwarte modder, zijn gezicht was gewoon niet te zien -en dan helemaal niet wanneer hij daar zo in de berm lag, gewoonweg gecamoufleerd!
    Na tien minuten gesjor had ik hem heelhuids eruit gekregen en heb hem naar huis gebracht. Zijn vrouw was er niet zo blij mee om een soppende man te zien met modder diep in zijn oren. De man had mij tig keer bedankt. En ik kon alleen maar zeggen dat ikzelf blij was om hem te helpen, dat zou hij immers ook voor mij doen.
    Ik moest mijn adres opschrijven + mijn naam..
    Nu kijk ik naar een V&D bon van 15 euro en ben helemaal verbaasd.
    Dit stond erbij:

    Nogmaals bedankt voor het thuis brengen en koop hier maar wat leuks van.

    Hij had het voor mij niet hoeven doen, want ik voel me al gelukkig om een medemens te helpen.
    Hebben jullie wel eens zo'n heldendaad gedaan en voelde jullie daarna ook zo goed?


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Nah, ik heb nog nooit een heldendaad verricht. ôo


    None but ourselves can free our minds.

    Die man heeft geluk gehad dat jij voorbij kwam en hem zag.Zoiets heb ik nog nooit gedaan,gezien of tegengekomen.


    Everyone smiles in the same language.

    Zeker.
    Ik vroeg ook aan die man hoe lang hij daar al lag.
    Hij: Ik weet het niet meer. Al een tijdje.
    Dat arme schaap had een totale black-out :[


    ×Bury all your secrets in my skin×