• Ik heb vanmiddag voor het eerst een sigaret gerookt, op 't schoolplein. En nu voel ik me best wel kut, deels omdat ik het echt heel erg juk vond en deels omdat ik me schuldig voel tegenover mijn ouders, omdat ik het nog niet verteld heb omdat ik bang ben dat ze boos worden.
    Maar roken jullie? En hoe was jullie 'eerste x'.
    Tell me :3

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 18:55 ]


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    MissWanda schreef:
    Nooit gerookt en gaa ik ook nooit doen :3

    Ik heb het nooit geprobeerd, ga het ook niet proberen, mensjes zeggen dat het verslavend is, en ik wil geen verslaafde zijn (naja, alleen aan bepaalt eten en bepaalde personen) maar niet van dat soort troep :P

    Dus nee.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn allereerste sigaret? Volgens mij ging dat gepaard met de eerste x dat ik ladderzat was, dus ik zou 't niet meer weten. ;3


    It's time to be happy again.

    nog nooit gerookt en ik ben het ook net van plan, ik zou het gewoon zeggen, ze gaan het denk ik wel fijn dat je eerlijk bent en als je zegt dat je het vies vond maken ze zich daar ook geen zorgen meer over.


    Love? No. I prefer cats.

    Nope, ik rook niet & ik heb ook nooit een sigaret aangeraakt ;)


    Let us die young or let us live forever.

    Tricia schreef:
    Ik heb nog nooit gerookt (krul)


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik doe het niet en ben het niet van plan,ik vind het vies en het stinkt Sorry voor de rokers hier op quizlet


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik weet mijn eerste keer niet eens meer. Ik ben door invloeden beginnen met roken op mijn 11e.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Tricia schreef:
    Ik heb nog nooit gerookt (krul)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ik rook nu al 3jaar ofzo
    maar mijn "eerste x" vond ik niet vies juist wel lekker xD maar denk omdat dat ik met twee kettingrokende ouders ben opgegroeid.

    ik zou het niet vertellen tenzij je er echt mee door wild gaan


    we all deserve to die

    gewoon vertellen heb ik ook gedaan, zeggen dat je het vies vond en niet meer wil doen. Niks raars aan hoor =D


    Prom15e To 13elieve & 10ve <3

    Ik heb 't nog nooit gedaan, ook niet echt van plan. Het stinkt zo erg.
    En volgensmij kun je het je ouders best vertellen. Waarschijnlijk zijn ze juist 'blij' dat je het niks vond (:

    Dat is te lang geleden, weet ik niet meer (krul)


    -

    ik rook en de eerste keer was ik dronken dus geen idee.

    Ik was 12 toen ik voor het eerst een hijs nam, man o man ik was zo dol als een tierelier! Helaas hield me dat niet tegen en ging ik vanaf dat moment steeds vaker een hijsje nemen. Voor ik het wist zat ik aan een pakje sigaretten in de week en op het eind aan een pakje sigaretten per 2 dagen.

    3 jaar geleden gestopt tot op de dag van vandaag :D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'