• Ik heb vanmiddag voor het eerst een sigaret gerookt, op 't schoolplein. En nu voel ik me best wel kut, deels omdat ik het echt heel erg juk vond en deels omdat ik me schuldig voel tegenover mijn ouders, omdat ik het nog niet verteld heb omdat ik bang ben dat ze boos worden.
    Maar roken jullie? En hoe was jullie 'eerste x'.
    Tell me :3

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 18:55 ]


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Ik heb nog nooit gerookt (krul)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nooit gerookt en gaa ik ook nooit doen :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Je moet dat gewoon vertellen. Zij hebben heus ook wel eens van een sigaret 'geproefd' (: De mijne toch. En daarvoor waren ze niet boos. Wel omdat ik pakken koop nu en een beetje kettingroker ben ;x Mijn eerste sigaret was niet juk, maar ook niet jummie ofzo.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ikzelf heb nog niet gerookt en ik ga nooit roken uit principe :)

    &ik denk niet dat je het moet vertellen van die sigaret, mss alleen als je nog eens gaat roken? Maar anders is het stom om het te zeggen, denk ik (A)


    I am in heaven and you are on earth

    Lol, mijn 'eerste x' was toen ik bij een groepje mensen was, en ze rookten allemaal :'D En ik wilde niet dom lijken. -toen was ik 14.- Maar ik vond het niet juk, en best wel leuk (: Uiteindelijk had ik dat niet moeten doen, omdat het wel soort van was om 'erbij' te horen.

    Ik heb nog nooit gerookt, en ik ben het ook niet van plan om te gaan doen.


    Even a white rose has a black shadow.

    Niet, want het stinkt enorm en ik stik altijd half als mijn ouders vlak naast me roken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Rook wel is af en toe, maar is echt heel erg zelden. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb eens één keer een hijsje genomen van een vriendin toen we snachts terugliepen naar huis van een disco.
    ahmagawd dat was vies.


    I live for the applause, you will die for it.

    mijn moeder weet ut nu nog steeds niet en rook al bijna 2 jaar vast en daarvoor nog soms.
    van mijn vader mag ik het gewoon doen en ook binnen (mijn ouders zijn gescheiden)
    maar mijn eerste was niet echt vies maar ook niet lekker,ik meost ook niet hoesten dat kwam er na pas ;p
    ik zou het als ik jou was vertellen.Zeg dat je het één keertje hebt geproeft en je het niks aan vindt(tenzij je door wilt gaan natuurlijk) want te lang wachten is ook niet goed.Want ik weet zeker als ik het tegen mijn mams vertel wordt ze boos

    succes.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Mijn eerste x was gênant. Het was met een hele grote groep mensen in Utrecht, en ik moest keihard hoesten, maar dat hield ik in. Daardoor kreeg ik vet tranen in mn ogen en vroeg iedereen waarom ik moest huilen. En toen zei ik dat ik hooikoorts had. En het was midden in de winter, maar ze geloofde het wel.(krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Niet, want ik heb geen behoefte om te beginnen met roken, en ik betwijfel zéér of ik dat ooit zal hebben.
    Maar hé, het is niet erg als je het voor de eerste keer hebt gedaan. Als je het vies vond, en niet meer wil doen, no harm done? Je hoeft het niet per se te vertellen, het is aan jou de keus.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Jaa ik heb het ook wel eens gedaan. Maar ik doe het niet meer, behalve met feestjes enzo, dan rook ik wel eens gezellig eentje mee. Maar voor de rest niet (:


    Sometimes it's best not to care.

    Discover schreef:
    Ik heb nog nooit gerookt, en ik ben het ook niet van plan om te gaan doen.

    Discover schreef:
    Ik heb nog nooit gerookt, en ik ben het ook niet van plan om te gaan doen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.