• Quizlet gaat niet om Gaby. Nee, ik heb niks tegen haar of haar zogenoemde hondjes. Van mij mogen jullie achter haar aanlopen hoor. Maar kom niet zeiken over haar ban. Als ze geband is zal Rutger daar een goede reden voor hebben. Quizlet hoort een leuke en gezellige site te zijn. En als er dan een keer iemand geband wordt. So what?! Als ik geband werd zouden jullie er ook niet zo'n heisa over maken, wel? Gaby heeft blijkbaar iets gedaan wat ze niet had moeten doen. Nou en? Dat is toch haar eigen schuld.
    Nog eens. Nee, ik heb niks tegen Gaby of iemand anders hier maar blijkbaar zijn hier een paar mensen die even wat meer begrip moeten gaan opbrengen voor onze lieve heer Rutger en al het werk dat hij verricht om het hier een leuke site te houden.

    -En ga nu geen ruzie maken in dit topic, Q hoort gezellig te zijn en anders laat ik dit topic ook meteen weer sluiten-

    Edit: Reacties als 'Oprotten met die kutkliekjes' of iets in die richting waardeer ik eigenlijk ook niet. Want zo erg is het nou ook weer niet. Dit is geen anti Gaby+vriendinnen campagne

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 21:39 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    BAM schreef:
    (...)

    Ik werd uitgescholden voor alles.
    Terwijl ik een normale topic openmaakte over internet. --'

    Maargoed, ik ga mijn woorden niet meer vuil maken aan kinderachtige kindertjes.

    Is dat topic al gesloten? 8D
    Wil wel eens weten waar het over ging.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    17 schreef:
    (...)
    Is dat topic al gesloten? 8D
    Wil wel eens weten waar het over ging.


    Ja, ik geef wel de link.


    --

    BAM schreef:
    (...)

    Ik werd uitgescholden voor alles en nogwat.
    Terwijl ik een normale topic openmaakte over internet. --'

    Maargoed, ik ga mijn woorden niet meer vuil maken aan kinderachtige kindertjes.


    Mweehh je deed wel mee ;P Beide schuld, vind ik.
    Maar Gaby hoefde niet gelijk te zanniken in een topic waar jij om hulp vroeg.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Klik


    --

    BAM schreef:
    (...)

    Ja, ik geef wel de link.

    TY (:
    Ruzies zijn altijd zo sappig hier!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik dacht dat jij(BAM) bevriend was met Gaby eigenlijk?

    17 schreef:
    (...)
    TY (:
    Ruzies zijn altijd zo sappig hier!

    Sappig, dat is echt het juiste woord! (krul)

    Uh wat is zij raar zeg o.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Obliviate schreef:
    Ik dacht dat jij(BAM) bevriend was met Gaby eigenlijk?


    Nee. (:


    --

    Obliviate schreef:
    (...)
    Sappig, dat is echt het juiste woord! (krul)

    Hahaha echt he :'D
    Echte meisjesruzies.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    BAM schreef:
    (...)

    Nee. (:

    Sorry, dan heb ik vast iemand anders voor.

    Ik denk dat het genoeg is voor vanavond :] Niets tegen dit topic, maar anders blijft het maar rond dwalen.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    OKÉ, ik lees nu even dat topic door (jaja, was niet naar mij gericht, maar ik was nieuwsgierig, oké? 8D) en voor zover ik het kan lezen, is Gaby begonnen dus vandaar dat Gaby een ban heeft en BAM niet? Of zie ik het nou heel verkeerd?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen