• Quizlet gaat niet om Gaby. Nee, ik heb niks tegen haar of haar zogenoemde hondjes. Van mij mogen jullie achter haar aanlopen hoor. Maar kom niet zeiken over haar ban. Als ze geband is zal Rutger daar een goede reden voor hebben. Quizlet hoort een leuke en gezellige site te zijn. En als er dan een keer iemand geband wordt. So what?! Als ik geband werd zouden jullie er ook niet zo'n heisa over maken, wel? Gaby heeft blijkbaar iets gedaan wat ze niet had moeten doen. Nou en? Dat is toch haar eigen schuld.
    Nog eens. Nee, ik heb niks tegen Gaby of iemand anders hier maar blijkbaar zijn hier een paar mensen die even wat meer begrip moeten gaan opbrengen voor onze lieve heer Rutger en al het werk dat hij verricht om het hier een leuke site te houden.

    -En ga nu geen ruzie maken in dit topic, Q hoort gezellig te zijn en anders laat ik dit topic ook meteen weer sluiten-

    Edit: Reacties als 'Oprotten met die kutkliekjes' of iets in die richting waardeer ik eigenlijk ook niet. Want zo erg is het nou ook weer niet. Dit is geen anti Gaby+vriendinnen campagne

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 21:39 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    VIPpas schreef:
    (...)

    Als je me een kans geeft dan laat ik het je zien


    Ga je gang.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Speaker schreef:
    (...)

    Ga je gang.


    Oke. Is goed. ik beloof het en anders mag jij mij persoonlijk komen slaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    (...)

    Oke. Is goed. ik beloof het en anders mag jij mij persoonlijk komen slaan.


    Mag ik het ook doen x)

    Ik hou van slaan. Dus pas maar op (duivel)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Speaker schreef:
    (...)

    Dat ligt eraan wat jij verstaat onder 'iets verkeerds gedaan'. Ik vind het ronduit irritant dat er zóveel topics worden gemaakt, dat er gereageerd wordt met woef en weet ik veel wat. En gewoon. Jezus. 8D
    Moest ik Gaby zijn, dan zou ik de ogen uit m'n kop schamen voor zulk gedrag.


    Tja. (: Het duurde hoogstens 5 minuten, en 'schamen?' Het waren eigenlijk alleen topics die vroegen waar Gaby was. Nouja, ik ga me hier niet druk om maken, ik heb niemand geirriteerd of beledigd met mijn topic (:

    Grieving schreef:
    (...)

    Mag ik het ook doen x)

    Ik hou van slaan. Dus pas maar op (duivel)


    Oke ik weet het goed gemaakt:
    Ik, Sarita Schneider, beloof plechtig niet zomaar te gaan rellen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    (...)

    Oke ik weet het goed gemaakt:
    Ik, Sarita Schneider, beloof plechtig niet zomaar te gaan rellen.


    Ok, nog even een handtekening hier, hier, hier en hier *wijst een aantal plekkenm op een blaadje aan*


    #WWED - What Would Emma Do?

    LALALALALA schreef:
    (...)Stiekem vind ik dat er gewoon een 16+forum moet komen. Waar wij op een volwassen manier kunnen communiceren.(nerd) Sowieso dat er dan veel minder ruzie zou zijn.


    Niet iedereen is hetzelfde. Ach.


    Ontopic. Heb ik het allemaal gemist natuurlijk


    We love because he loved us first - John 4:19

    Grieving schreef:
    (...)

    Ok, nog even een handtekening hier, hier, hier en hier *wijst een aantal plekkenm op een blaadje aan*


    -tekent-


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hoe komt 't dat ik àl mijn vrije tijd op internet spendeer en nu nog altijd niet weet wat er aan de gang is?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    PEDOpas schreef:
    (...)

    Tja. (: Het duurde hoogstens 5 minuten, en 'schamen?' Het waren eigenlijk alleen topics die vroegen waar Gaby was. Nouja, ik ga me hier niet druk om maken, ik heb niemand geirriteerd of beledigd met mijn topic (:


    Het waren wel vijf irritant minuten! 8D
    En ja, er werd alleen gevraagd waar Gaby was. Maar hell, op wat voor manier wel niet. Drama van 'Ik mis Gaby! D;' en dan drie topics tegelijk. En dan met dat ge-woef. Het gaat om de manier waarop, dus. En het feit dat het al de zoveelste keer is. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    VIPpas schreef:
    (...)

    Oke ik weet het goed gemaakt:
    Ik, Sarita Schneider, beloof plechtig niet zomaar te gaan rellen.

    Heet je Schneider van je achternaam? Supervet..! =O hoezo offtopic


    ars moriendi

    Stekelenburg schreef:
    (...)
    Heet je Schneider van je achternaam? Supervet..! =O hoezo offtopic


    Wat is er zo vet aan Schneider?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Stekelenburg schreef:
    (...)
    Heet je Schneider van je achternaam? Supervet..! =O hoezo offtopic


    Haha out-
    OT: oke


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    PUKKELxDING schreef:
    Geloof me, 99% van de mensen hier is het met je eens.


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    VIPpas schreef:
    (...)

    Wat is er zo vet aan Schneider?


    Ik doe een pure gok op voetbal x)

    EN NU WEER ONTOPIC OF IK GA MOORDEN (duivel)


    #WWED - What Would Emma Do?