• Quizlet gaat niet om Gaby. Nee, ik heb niks tegen haar of haar zogenoemde hondjes. Van mij mogen jullie achter haar aanlopen hoor. Maar kom niet zeiken over haar ban. Als ze geband is zal Rutger daar een goede reden voor hebben. Quizlet hoort een leuke en gezellige site te zijn. En als er dan een keer iemand geband wordt. So what?! Als ik geband werd zouden jullie er ook niet zo'n heisa over maken, wel? Gaby heeft blijkbaar iets gedaan wat ze niet had moeten doen. Nou en? Dat is toch haar eigen schuld.
    Nog eens. Nee, ik heb niks tegen Gaby of iemand anders hier maar blijkbaar zijn hier een paar mensen die even wat meer begrip moeten gaan opbrengen voor onze lieve heer Rutger en al het werk dat hij verricht om het hier een leuke site te houden.

-En ga nu geen ruzie maken in dit topic, Q hoort gezellig te zijn en anders laat ik dit topic ook meteen weer sluiten-

Edit: Reacties als 'Oprotten met die kutkliekjes' of iets in die richting waardeer ik eigenlijk ook niet. Want zo erg is het nou ook weer niet. Dit is geen anti Gaby+vriendinnen campagne

[ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 21:39 ]

#WWED - What Would Emma Do?

Mistress schreef:
    WTF is hier aan de hand? Ik ben even afwezig en de hele tent staat meteen op z'n kop.

Komt omdat jij er niet was om orde te houden

"Ignite, my love. Ignite."

Mistress schreef:
    WTF is hier aan de hand? Ik ben even afwezig en de hele tent staat meteen op z'n kop.

Er is iemand geband en daar wordt/werd nogal een drama rond gemaakt door haar vriendinnetjes.

PEDOpas schreef:
    (...)

Oh c'mon morgen ben je dit alweer vergeten. Ik vind het niet nodig dat ik hier ook nog werkelijk mijn excuses voor moet aanbieden. Voor mij was het gewoon grappig :'D En serieus, mensen die hier hun humeur door verpest hebben.. Get à break. Waarschijnlijk had jij het ook leuk gevonden, als iemand een topic aanmaakte over dat 'ie jou miste, als je 3 weken verbannen bent van Q.

Vertellen jullie me nu SERIEUS dat AL deze drama om een ban van slechts DRIE weken gaat? Calm the fuck down people, seriously! o.o

[ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 21:34 ]

The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

Speaker schreef:
    (...)

Niemand hoeft z'n excuses aan te bieden, en ja, mijn humeur is hierdoor verpest, maar ik vind het doelloos dat mensen zo 'dramatisch' doen over één vertrek. Eén smsje en je weet wat er aan de hand is, toch?
    En als er één topic gemaakt zou worden, met normale vraag, normaal antwoord en hup klaar, dan oké. Moest dit gebeuren bij mij, ik zou me echt m'n ogen uit m'n kop schamen, maar ja, dat vind ik dan weer (:
    En ja, we gaan offtopic, dus misschien houden we maar beter op ook, want we zijn beiden koppig 8D

Ik maakte één topic. (: Maar oke, geen zin in ruzie of discussie nou ;D Discussies duren langer dan het gebeuren zelf.

Mistress schreef:
    PEDOpas schreef:
    (...)

Vertellen jullie me nu SERIEUS dat AL deze drama om een ban van slechts DRIE weken gaat? Calm the fuck down people, seriously! o.o

Hahahaha ja.

PEDOpas schreef:
    (...)

Hoezo dat?
    Jij maakt geen topics voor je vrienden?

Nee, want ik zie geen reden om helemaal aandacht te gaan vragen en heissa te trappen door allemaal topics te openen. Wat heeft dat nou helemaal voor zin? Geband is geband toch? Dat zal dan echt wel een reden hebben. Daarbij, nobody cares.

ars moriendi

Weet je, je hebt gelijk. Voor zover ik dat groepje daar ken vind ik ze allemaal best wel gezellig/aardig overkomen.
    Maar het is wel echt lastig dat jullie er gelijk met een groep moeten gaan opvliegen.

effort never betrays you

PEDOpas schreef:
    (...)

Ik maakte één topic. (: Maar oke, geen zin in ruzie of discussie nou ;D Discussies duren langer dan het gebeuren zelf.

Ja, jij wel. Maar het totaal.
    DUDEEEEEEEEE, ik kan nooit stoppen met discussies ._.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Stekelenburg schreef:
    (...)
    Nee, want ik zie geen reden om helemaal aandacht te gaan vragen en heissa te trappen door allemaal topics te openen. Wat heeft dat nou helemaal voor zin? Geband is geband toch? Dat zal dan echt wel een reden hebben. Daarbij, nobody cares.

Allemaal topics? Ik had er één. En ik vind het geen reden om mijn Excuus aan te bieden, want niemand hàd hoeven reageren.

PEDOpas schreef:
    (...)

Hahahaha ja.

Lach maar, ik vind het niet zo grappig hoor.
    Als het nou nog een permanente ban was zou ik nog een soort van kunnen begrijpen waarom jullie zo doen, maar dit gaat echt nergens over! o.O

The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

PUKKELxDING schreef:
    Weetje, ik heb altijd zoiets van, ik kan wel op deze manier proberen mijn vriendin terug te krijgen, maar dat maakt het alleen maar erger. Beter doe je het op een formele, nette manier. Zo kom je veel gerichter over en wordt er tenminste op een normale manier naar je geluisterd. Misschien een idee voor de volgende keer? Het heeft in ieder geval veel meer effect dan dit, dat kan ik je verzekeren ^^

Life is hard and then we die

lawl stop dit gekut gewoon.

I live for the applause, you will die for it.

Mistress schreef:
    (...)

Lach maar, ik vind het niet zo grappig hoor.
    Als het nou nog een permanente ban was zou ik nog een soort van kunnen begrijpen waarom jullie zo doen, maar dit gaat echt nergens over! o.O

Dat probeer ik ze dus te vertellen

#WWED - What Would Emma Do?

gelijk heb je
    ik word ook ziek van alle topics die over haar ban gaan :S

Speaker schreef:
    (...)

Ja, jij wel. Maar het totaal.
    DUDEEEEEEEEE, ik kan nooit stoppen met discussies ._.

Het totaal was niet eens zoveel & nouja, hun zeiden sorry :'D
    Ik had er één en ik weet wat ik deed (':

-dude, ik ben ook slecht in stoppen met discusseren hoor xd-