• Quizlet gaat niet om Gaby. Nee, ik heb niks tegen haar of haar zogenoemde hondjes. Van mij mogen jullie achter haar aanlopen hoor. Maar kom niet zeiken over haar ban. Als ze geband is zal Rutger daar een goede reden voor hebben. Quizlet hoort een leuke en gezellige site te zijn. En als er dan een keer iemand geband wordt. So what?! Als ik geband werd zouden jullie er ook niet zo'n heisa over maken, wel? Gaby heeft blijkbaar iets gedaan wat ze niet had moeten doen. Nou en? Dat is toch haar eigen schuld.
    Nog eens. Nee, ik heb niks tegen Gaby of iemand anders hier maar blijkbaar zijn hier een paar mensen die even wat meer begrip moeten gaan opbrengen voor onze lieve heer Rutger en al het werk dat hij verricht om het hier een leuke site te houden.

    -En ga nu geen ruzie maken in dit topic, Q hoort gezellig te zijn en anders laat ik dit topic ook meteen weer sluiten-

    Edit: Reacties als 'Oprotten met die kutkliekjes' of iets in die richting waardeer ik eigenlijk ook niet. Want zo erg is het nou ook weer niet. Dit is geen anti Gaby+vriendinnen campagne

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 21:39 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Razac schreef:
    lawl stop dit gekut gewoon.


    Ik probeer hier alleen een punt te maken aan een paar mensen die de boodschap nu wel begrepen hebben geloof ik. That's all.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Mistress schreef:
    (...)

    Lach maar, ik vind het niet zo grappig hoor.
    Als het nou nog een permanente ban was zou ik nog een soort van kunnen begrijpen waarom jullie zo doen, maar dit gaat echt nergens over! o.O


    Iedereen maakt er ook meteen een drama van, terwijl het gebeuren maar een paar minuten duurde. (: Dus dat vind ik grappig ja.

    En ik maar denken dat quizlet volwassener zou worden en zou leren van de rest, jammer en teleurstellend.
    Dus helaas ben ik het totaal met je eens.(:


    everything, in time

    Kindertjes, hebben jullie er ooit al over nagedacht om jullie net zo volwassen te gedragen als jullie altijd beweren/hopen te zijn?


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Desolate schreef:
    En ik maar denken dat quizlet volwassener zou worden en zou leren van de rest, jammer en teleurstellend.
    Dus helaas ben ik het totaal met je eens.(:


    --

    Foreeeever young -muzieknoot-

    Maar oke, ik hou op met discusseren (8

    Mistress schreef:
    (...)

    Lach maar, ik vind het niet zo grappig hoor.
    Als het nou nog een permanente ban was zou ik nog een soort van kunnen begrijpen waarom jullie zo doen, maar dit gaat echt nergens over! o.O


    Gheh eben et met je eens xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rose

    Kijk nou waar Quizlet heengaat..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Emollient schreef:
    Rose

    Kijk nou waar Quizlet heengaat..


    Idd.


    --

    Maare wat heeft ze nu weer gedaan? 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Gaby had ruzie met BAM,
    en nu is Gaby geband
    en BAM niet


    Me so good.

    17 schreef:
    Maare wat heeft ze nu weer gedaan? 8D

    Geen idee, maar het is natuurlijk dramaaaaaatisch dat ze er eventjes niet is (krul)


    ars moriendi

    PEDOpas schreef:
    (...)

    Allemaal topics? Ik had er één. En ik vind het geen reden om mijn Excuus aan te bieden, want niemand hàd hoeven reageren.

    Neh, slaat nergens op imo. Als niemand had hoeven te reageren, had jij dat topic niet aan hoeven maken. En de rest. Want naar mijn weten maken mensen nog altijd topics aan om daar reacties op te krijgen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Stekelenburg schreef:
    (...)
    Geen idee, maar het is natuurlijk dramaaaaaatisch dat ze er eventjes niet is (krul)

    Ik zit er totaal niet mee. Nog geenseconde 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xSnoepjex schreef:
    Gaby had ruzie met BAM,
    en nu is Gaby geband
    en BAM niet


    Ik werd uitgescholden voor alles en nogwat.
    Terwijl ik een normale topic openmaakte over internet. --'

    Maargoed, ik ga mijn woorden niet meer vuil maken aan kinderachtige kindertjes.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 21:44 ]


    --