• Ja het is byna carnaval en om eens goed uit te bol te gaan mt myn bff gaan we beide als tegenovergesteld typexD zy barbie en ik emoxD
    Nu is myn vraag iemand tips, ideeën,... wat ik allemaal kan doen om mezelf op een emo te late lijke??xD En heeft iemand namen vn Scene Queens mt sjiek haar?? Kga namelijk een pruik late make en kwil iets speciaals xD
    Alvast bedankt vr de hulp!!!

    Xx(K)

    Bloed strepen (sneeën) op je polsen, lol.


    I live for the applause, you will die for it.

    Beastie schreef:
    Bloed strepen (sneeën) op je polsen, lol.

    Mauauahahha :'D


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Uitgelopen make-up tot aan je nek :Y)


    Life is hard and then we die

    Zwart haar, veel make-up en uigelopen make-up...Emhh


    ailoveejoee.

    Zoek op google ;o
    Daar vind je het wel denk ik :Y)


    Don't be a drag, just be a queen.

    Neppiercings?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    heb ik op halloween gadaan

    overal bloed aan je armen doen, veel make up die uitgelopen is, haar dat warrig ligt


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Doe een emozombie _O_


    No growth of the heart is ever a waste

    Fake piercings, zwart opgemaakte ogen, big hair, zo'n 2 riemen over elkaar. Idunno. :3


    None but ourselves can free our minds.

    schuine lok en gekleure streppen door je haar,, piercings, skinny jeans en donkeren make up :'D
    veel succes xD


    The Truth is always merciless

    Zwart haar of een zwarte pruik, erg veel makeup, veel lagen kleding over elkaar met rood en zwart doodshoofden uh. Zo een halsketting met spikes!


    I'll decide when to die,until then let me life my way

    een zwarte pietenpruik ofzo, en dan zwarte kleding hippe pastelgekleurde sneakers en knallende dikkie make-up

    carnaval is afgelopen helaas maar hier wat tips voor als je nog een keer wil;

    een zwart net shirt


    "Ignite, my love. Ignite."