• Quizlet gaat niet om Gaby. Nee, ik heb niks tegen haar of haar zogenoemde hondjes. Van mij mogen jullie achter haar aanlopen hoor. Maar kom niet zeiken over haar ban. Als ze geband is zal Rutger daar een goede reden voor hebben. Quizlet hoort een leuke en gezellige site te zijn. En als er dan een keer iemand geband wordt. So what?! Als ik geband werd zouden jullie er ook niet zo'n heisa over maken, wel? Gaby heeft blijkbaar iets gedaan wat ze niet had moeten doen. Nou en? Dat is toch haar eigen schuld.
    Nog eens. Nee, ik heb niks tegen Gaby of iemand anders hier maar blijkbaar zijn hier een paar mensen die even wat meer begrip moeten gaan opbrengen voor onze lieve heer Rutger en al het werk dat hij verricht om het hier een leuke site te houden.

    -En ga nu geen ruzie maken in dit topic, Q hoort gezellig te zijn en anders laat ik dit topic ook meteen weer sluiten-

    Edit: Reacties als 'Oprotten met die kutkliekjes' of iets in die richting waardeer ik eigenlijk ook niet. Want zo erg is het nou ook weer niet. Dit is geen anti Gaby+vriendinnen campagne

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 21:39 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    VIPpas schreef:
    (...)

    Wat is er zo vet aan Schneider?

    no shit, ik vind die achternaam gewoon mooi! :'D

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 21:29 ]


    ars moriendi

    Speaker schreef:
    (...)

    Het waren wel vijf irritant minuten! 8D
    En ja, er werd alleen gevraagd waar Gaby was. Maar hell, op wat voor manier wel niet. Drama van 'Ik mis Gaby! D;' en dan drie topics tegelijk. En dan met dat ge-woef. Het gaat om de manier waarop, dus. En het feit dat het al de zoveelste keer is. (:


    Oh c'mon morgen ben je dit alweer vergeten. Ik vind het niet nodig dat ik hier ook nog werkelijk mijn excuses voor moet aanbieden. Voor mij was het gewoon grappig :'D En serieus, mensen die hier hun humeur door verpest hebben.. Get à break. Waarschijnlijk had jij het ook leuk gevonden, als iemand een topic aanmaakte over dat 'ie jou miste, als je 3 weken verbannen bent van Q.

    En we gaan weer offtopic. --'


    --

    Stekelenburg schreef:
    (...)
    no shit, ik vind die achternaam gewoon mooi! :'D


    Dankje.

    oke nu weer OT


    "Ignite, my love. Ignite."

    PEDOpas schreef:
    (...)

    Oh c'mon morgen ben je dit alweer vergeten. Ik vind het niet nodig dat ik hier ook nog werkelijk mijn excuses voor moet aanbieden. Voor mij was het gewoon grappig :'D En serieus, mensen die hier hun humeur door verpest hebben.. Get à break. Waarschijnlijk had jij het ook leuk gevonden, als iemand een topic aanmaakte over dat 'ie jou miste, als je 3 weken verbannen bent van Q.


    Het is goed om Gaby te missen hoor daar niet van.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 21:30 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Grieving schreef:
    (...)

    Het is goed om Gaby te missen hoor daar niet van.


    :'D Ik had voor elke 'verbannen' vriend wel een topic gemaakt, denk ik.

    PEDOpas schreef:
    (...)

    :'D Ik had voor elke 'verbannen' vriend wel een topic gemaakt, denk ik.

    Echt vrij kinderachtige onzin, sorry hoor.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 21:31 ]


    ars moriendi

    Laten we het op houden dat het een beetje erop lijkt dat het was zoals bij Rose :3


    SLOAN.

    Stekelenburg schreef:
    (...)
    Echt vrij kinderachtige onzin, sorry hoor.


    Hoezo dat?
    Jij maakt geen topics voor je vrienden?

    Oke, ik heb mijn excuses aangeboden. ik weet dat ik veel moet doen om het terug te verdienen. Maar ik doe er alles aan.
    ik kan alleen niet beloven om nooit off topic te gaan


    "Ignite, my love. Ignite."

    PEDOpas schreef:
    (...)

    Oh c'mon morgen ben je dit alweer vergeten. Ik vind het niet nodig dat ik hier ook nog werkelijk mijn excuses voor moet aanbieden. Voor mij was het gewoon grappig :'D En serieus, mensen die hier hun humeur door verpest hebben.. Get à break. Waarschijnlijk had jij het ook leuk gevonden, als iemand een topic aanmaakte over dat 'ie jou miste, als je 3 weken verbannen bent van Q.


    Niemand hoeft z'n excuses aan te bieden, en ja, mijn humeur is hierdoor verpest, maar ik vind het doelloos dat mensen zo 'dramatisch' doen over één vertrek. Eén smsje en je weet wat er aan de hand is, toch?
    En als er één topic gemaakt zou worden, met normale vraag, normaal antwoord en hup klaar, dan oké. Moest dit gebeuren bij mij, ik zou me echt m'n ogen uit m'n kop schamen, maar ja, dat vind ik dan weer (:
    En ja, we gaan offtopic, dus misschien houden we maar beter op ook, want we zijn beiden koppig 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    WTF is hier aan de hand? Ik ben even afwezig en de hele tent staat meteen op z'n kop.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    SLOAN schreef:
    Laten we het op houden dat het een beetje erop lijkt dat het was zoals bij Rose :3

    Ja, maar dat was wel wat anders hoor. Perma is... nuja. Dan heb je er nog wel echt een rede toe.


    effort never betrays you

    Stekelenburg schreef:
    Eens. Maar ik heb hier sowieso de laatste tijd nogal het idee dat het alleen om Gaby en haar meelopers kliekje gaat. =]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Weetje, ik heb altijd zoiets van, ik kan wel op deze manier proberen mijn vriendin terug te krijgen, maar dat maakt het alleen maar erger. Beter doe je het op een formele, nette manier. Zo kom je veel gerichter over en wordt er tenminste op een normale manier naar je geluisterd. Misschien een idee voor de volgende keer? Het heeft in ieder geval veel meer effect dan dit, dat kan ik je verzekeren ^^


    Life is hard and then we die