• Quizlet gaat niet om Gaby. Nee, ik heb niks tegen haar of haar zogenoemde hondjes. Van mij mogen jullie achter haar aanlopen hoor. Maar kom niet zeiken over haar ban. Als ze geband is zal Rutger daar een goede reden voor hebben. Quizlet hoort een leuke en gezellige site te zijn. En als er dan een keer iemand geband wordt. So what?! Als ik geband werd zouden jullie er ook niet zo'n heisa over maken, wel? Gaby heeft blijkbaar iets gedaan wat ze niet had moeten doen. Nou en? Dat is toch haar eigen schuld.
    Nog eens. Nee, ik heb niks tegen Gaby of iemand anders hier maar blijkbaar zijn hier een paar mensen die even wat meer begrip moeten gaan opbrengen voor onze lieve heer Rutger en al het werk dat hij verricht om het hier een leuke site te houden.

    -En ga nu geen ruzie maken in dit topic, Q hoort gezellig te zijn en anders laat ik dit topic ook meteen weer sluiten-

    Edit: Reacties als 'Oprotten met die kutkliekjes' of iets in die richting waardeer ik eigenlijk ook niet. Want zo erg is het nou ook weer niet. Dit is geen anti Gaby+vriendinnen campagne

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 21:39 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    VIPpas schreef:
    Oke ik ga even mijn mening geven,

    Ik had niet mee moeten doen. Dat merk ik nou ook. Ik denk dat ik aankomende keer beter na ga denken en hopelijk besluit om niet meer mee te doen. Het was dom van mij om mee te doen. En ik zeg Sorry tegen iedereen hier op Q. Jullie mogen me nu haten, ik vind ook dat ik niet zo slim bezig ben geweest. En ik weet dat ik nu schijnheilig over kom, en dat mogen jullie allemaal van me vinden. Maar ik was fout en bij deze geef ik dat nu toe.


    Ik haat je niet hoor. En de rest ook niet.

    Je bent vergeven(flower)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Genius schreef:
    (...)
    Ik weet het hahaha :'D


    Dan zou het idd heel saai zijn


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dit gebeurt te vaak. Er komt te vaak zoiets (altijd met/om dezelfde mensen) en altijd zeggen ze sorry en weet ik veel wat nog meer. Maar ja, HALLO, why the hell doe je het dan? Van ach, we mogen wel even zo lekker irritant gaan doen omdat we daarna toch sorry gaan zeggen? En het bij de eerst volgende gelegenheid weer doen?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Stekelenburg schreef:
    Eens. Maar ik heb hier sowieso de laatste tijd nogal het idee dat het alleen om Gaby en haar meelopers kliekje gaat. =]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Oke, sorry we hadden niet door moeten gaan.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Speaker schreef:
    Dit gebeurt te vaak. Er komt te vaak zoiets (altijd met/om dezelfde mensen) en altijd zeggen ze sorry en weet ik veel wat nog meer. Maar ja, HALLO, why the hell doe je het dan? Van ach, we mogen wel even zo lekker irritant gaan doen omdat we daarna toch sorry gaan zeggen? En het bij de eerst volgende gelegenheid weer doen?


    Ik beloof dit keer het echt proberen het niet meer te doen. Geef me een kans en ik pak die met bijde handen aan


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kijk is aan dames, zo zie ik het graag :) En nu gauw over eendjes gaan praten!


    Life is hard and then we die

    VIPpas schreef:
    (...)

    Ik beloof dit keer het echt proberen het niet meer te doen. Geef me een kans en ik pak die met bijde handen aan


    Eerst zien, dan geloven. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    VIPpas schreef:
    (...)

    Ik beloof dit keer het echt proberen het niet meer te doen. Geef me een kans en ik pak die met bijde handen aan

    Net als de laatste keer? En die keer daarvoor? :'D Sorry meid, maar je verliest iets van geloofwaardigheid (en dat rijmt).
    Maar hey, wat lul ik, je bent ook pas 13..


    ars moriendi

    Speaker schreef:
    Dit gebeurt te vaak. Er komt te vaak zoiets (altijd met/om dezelfde mensen) en altijd zeggen ze sorry en weet ik veel wat nog meer. Maar ja, HALLO, why the hell doe je het dan? Van ach, we mogen wel even zo lekker irritant gaan doen omdat we daarna toch sorry gaan zeggen? En het bij de eerst volgende gelegenheid weer doen?


    Hoi, ik maakte 1 topic, i zeg geen sorry, omdat ik niet het idee heb dat ik iets verkeerds heb gedaan (: En volgens mij ben ik ook niet 'een van dezelfde mensen' Dusja.

    Stekelenburg schreef:
    (...)
    Net als de laatste keer? En die keer daarvoor? :'D Sorry meid, maar je verliest iets van geloofwaardigheid (en dat rijmt).
    Maar hey, wat lul ik, je bent ook pas 13..


    Klopt. En ik heb hier voor niet echt sorry gezegd. Dat was via een topic van iemand anders. Dit keer ga ik het echt betere.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Stekelenburg schreef:
    (...)
    Net als de laatste keer? En die keer daarvoor? :'D Sorry meid, maar je verliest iets van geloofwaardigheid (en dat rijmt).
    Maar hey, wat lul ik, je bent ook pas 13..
    Stiekem vind ik dat er gewoon een 16+forum moet komen. Waar wij op een volwassen manier kunnen communiceren.(nerd) Sowieso dat er dan veel minder ruzie zou zijn.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 21:21 ]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Helemaal mee eens! Mooi gesproken :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Speaker schreef:
    (...)

    Eerst zien, dan geloven. (:


    Als je me een kans geeft dan laat ik het je zien


    "Ignite, my love. Ignite."

    PEDOpas schreef:
    (...)

    Hoi, ik maakte 1 topic, i zeg geen sorry, omdat ik niet het idee heb dat ik iets verkeerds heb gedaan (: En volgens mij ben ik ook niet 'een van dezelfde mensen' Dusja.


    Dat ligt eraan wat jij verstaat onder 'iets verkeerds gedaan'. Ik vind het ronduit irritant dat er zóveel topics worden gemaakt, dat er gereageerd wordt met woef en weet ik veel wat. En gewoon. Jezus. 8D
    Moest ik Gaby zijn, dan zou ik de ogen uit m'n kop schamen voor zulk gedrag.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen