• Quizlet gaat niet om Gaby. Nee, ik heb niks tegen haar of haar zogenoemde hondjes. Van mij mogen jullie achter haar aanlopen hoor. Maar kom niet zeiken over haar ban. Als ze geband is zal Rutger daar een goede reden voor hebben. Quizlet hoort een leuke en gezellige site te zijn. En als er dan een keer iemand geband wordt. So what?! Als ik geband werd zouden jullie er ook niet zo'n heisa over maken, wel? Gaby heeft blijkbaar iets gedaan wat ze niet had moeten doen. Nou en? Dat is toch haar eigen schuld.
    Nog eens. Nee, ik heb niks tegen Gaby of iemand anders hier maar blijkbaar zijn hier een paar mensen die even wat meer begrip moeten gaan opbrengen voor onze lieve heer Rutger en al het werk dat hij verricht om het hier een leuke site te houden.

-En ga nu geen ruzie maken in dit topic, Q hoort gezellig te zijn en anders laat ik dit topic ook meteen weer sluiten-

Edit: Reacties als 'Oprotten met die kutkliekjes' of iets in die richting waardeer ik eigenlijk ook niet. Want zo erg is het nou ook weer niet. Dit is geen anti Gaby+vriendinnen campagne

[ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 21:39 ]

#WWED - What Would Emma Do?

Genius schreef:
    Quizlet gaat ook om mij _O_ Dat weet iedereen intussen wel.

Ik zou eerder een heise maken dat jij weg bent _O_

Olive

Ik vind reacties zoals 'Oprotten vieze kutkinderen, ik hoop dat jij geband word' ook niet echt gepast, als wij iets van 6 topics maken die in 5 minuten weer weg zijn.

Just sayin.

Jacker schreef:
    (...)

Ik zou eerder een heise maken dat jij weg bent _O_

Logisch ook (krul)

-

PEDOpas schreef:
    Ik vind reacties zoals 'Oprotten vieze kutkinderen, ik hoop dat jij geband word' ook niet echt gepast, als wij iets van 6 topics maken die in 5 minuten weer weg zijn.

Just sayin.
    Oog om oog, tand om tand?

Life is hard and then we die

Dus laten we nu allemaal weer in vrede samenleven en aan eendjes denken :3

SLOAN.

Wie de hell is gaby? (cat)

Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

SLOAN schreef:

Jahoaaaaaar (:

SLOAN schreef:
    EENDJES! -idee-

Life is hard and then we die

Oke ik ga even mijn mening geven,

Ik had niet mee moeten doen. Dat merk ik nou ook. Ik denk dat ik aankomende keer beter na ga denken en hopelijk besluit om niet meer mee te doen. Het was dom van mij om mee te doen. En ik zeg Sorry tegen iedereen hier op Q. Jullie mogen me nu haten, ik vind ook dat ik niet zo slim bezig ben geweest. En ik weet dat ik nu schijnheilig over kom, en dat mogen jullie allemaal van me vinden. Maar ik was fout en bij deze geef ik dat nu toe.

"Ignite, my love. Ignite."

SLOAN schreef:

DUCKIES!!!

#WWED - What Would Emma Do?

Genius schreef:
    Quizlet gaat ook om mij _O_ Dat weet iedereen intussen wel.

Quizlet zou vast opgedoekt worden als jij geband zou worden! (krul)

Bij deze sorry aan iedereen die er enorm aan geirriteerd is;x
    &
    ik ben geen hond, ookal zeg ik WOEF ;x

Me so good.

Je hebt gelijk. Er is teveel heisa om 1 persoon. Het is misschien een leuk persoon die actief op het forum is. Maar zo zijn er nog 1000en op Q.

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

PUKKELxDING schreef:
    Geloof me, 99% van de mensen hier is het met je eens.

'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

Obliviate schreef:
    (...)
    Quizlet zou vast opgedoekt worden als jij geband zou worden! (krul)

Ik weet het hahaha :'D

-