Elif - Goede Vampier.
ze was blijd at Gawyn niet boos werd en haalde haar schouders lichtjes op. ,,Maar toch.. Ik had haar kunnen redden als ik sneller was geweest..'' zei ze zachtjes en sloeg haar ogen neer, ze knipperde haar tranen weg en zuchtte zachtjes. ,,Sterkste overleven.. Zo is 't altijd al geweest maar toch..'' murmelde ze zachtjes en haalde haar haren uit een staart. ,,We moeten er echt voor zorgen dta de rest niks overkomt.'' zei ze terwijl ze het elastiekej rond haar posl bond.
Faith - Slechte Vampier.
Ze keek hem nu nog verbaasder aan, hoe kwam hij daar nou weer bij? Ze duwde hem zachtjes tegen de muur. ,,Hij is van mij, zoek een anders alchtoffer. Er zijn er nog zat.'' siste ze in zijn oor en keek hem aan. ,,En trouwens, hij is beter gezelschap dan jij bent.'' ze grijnste uitdagend en merkte dat Jamie weg was, haar blik gleed naar de badkamer deur waar zacht gesnik vandaan kwam.
Dewi - MensenGeval.
Waarom bleef hij zo lang stil? Ze frunnikte aan haar shirtje en zweeg ook. Ze was blij dat hij na een tijdje de stitle verbrak, ze keek weer voorzichtig naar 'm. ,,Traag van begrip, hmm..?'' ze glimlachte flauwtjes naar hem en ze hoopte dat de blos op haar wangen inmiddels alweer grotendeels bijgekleurd zou zijn.
In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.