• Een PotC RPG, verleden tijd ik-vorm

Het verhaal:
    De kapiteit van de Black Pearl (Hoeft niet perse Jack Sparrow of Barbossa te zijn) gaat op zoek naar een nieuwe crew, want er is een nieuwe missie. Met de gestolen kaart gaan ze opzoek naar de bron van de eeuwige jeugd. Maar zo gemakkelijk komen ze daar natuurlijk niet. Er zijn nog vele obstakels waar ze overheen moeten. Als ze er eindelijk zijn, is het ook niet zo makkelijk om bij die bron te komen, door het landschap, dat zo kan veranderen van tropisch naar ijsland.
    Je mag de bestaande karakter ook gebruiken!

De crew:
    Captain: Jack Sparrow Vrij te spelen karakter, iedereen mag
    First mate (rechterhand van kapitein): Rebecca 'Becky' McCalistar
    Quatermaster (reservekapitein): John
    Boatswain (Soort opzichter, zorgt dat iedereen aan het werk gaat): Mada Santana Lopez
    Surgeon: Kyra Belle Hastings
    Cooks:
    Gewone crew: Livia (Liv) Mary Thinth, Kyra Belle Hastings, Amber Rose Jones, Aricin Azure, Adam Nathaniel Serano, Mitchell Kay Grice

We hebben nog iemand nodig die Barbossa of Tia Dalma (ingenomen door Quarterback) verderop in het verhaal wilt spelen. En misschien ook iemand voor Jack Sparrow.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 21:25 ]

Your make-up is terrible

Aricin

Nu draaide ik me om. "Waar ik ga, ga jij blijkbaar ook." Ik lachte haar lief toe. "Na die paar nachten gaat niemand naa Davy Jones' locker." Ik knipoogde. Nee, dan lag ze in mijn armen.

Your make-up is terrible

Kyra.
    "Nah, die is ook weer weg," zei ik tegen niemand in het bijzonder. "Ey Mada!" riep ik terwijl ik naar haar toe liep. We waren de haven nog nauwelijks uit, maar ik was nu even in het humeur dat ik wat wilde doen.

Ik ga nog even men engels boek lezen. Dus ik reageer minder snel.

Remember the nights we drove around crazy, in love.

Mada

Ik keek naar Kyra en dat zag ik als het moment dat ik niet hoefde te antwoorden op Aricin. ''Wat is er?'' vroeg ik liefelijk. Ik draaide me expres weg van Aricin, maar ik hield mijn hand alvast op mijn zwaard, voor het geval dat.

Big girls cry when their hearts are breaking

Kyra.
    Ik grijnsde. "Heb je een vriendje?" Oké, dat was niet waarvoor ik kwam. "Nee, hebbie nog wat te doen?" Zo niet, dan ging ik gewoon een beetje rondlopen.

Mada

''Nee!'' antwoordde ik meteen aanvallend terug. Ik zuchtte en schudde mijn hoofd. ''Doe wat je wilt, de andere doen het wel voor je.'' zei ik en liet haar gaan. ''Aricin, kun je ook iets gaan doen?'' vroeg ik zuchtend.

"Natuurlijk, als jij me niet langer ophoud elke keer." Daarna liep ik achter Kyra aan. "Wat ga jij doen?"

Your make-up is terrible

Mada

Het viel me op hoe snel Aricin me alleen liet en dat beviel me totaal niet. Ik had toch nog gezag over hem, dus wat hij bij me kon maken, kon niet tippen aan alles wat ik bij hem kon maken. Ik keek vervolgens terug naar de zee en ik verlangde erna om een uitdaging aan te gaan, geen saai gevaar.

Kyra.
    "Ik, schat? Heb je een voorstel?" vroeg ik met een halve grijns. Ik besloot hem maar even aan een lijntje te houden. Ik hield er wel van om spelletjes te spelen en hij leek me er nou precies het type voor.

[ bericht aangepast op 27 jan 2011 - 21:40 ]

Aricin

"Nou, mijn voorstellen zou Mada niet waarderen." Bedacht ik me hardop. Ik knipoogde naar Kyra. "Nee, ik weet niets."

Your make-up is terrible

Mada

Stiekem luisterde ik mee met Kyra en Aricin, slechte ik. ''Waar haalt ze het lef vandaan om hem schat te noemen?'' mompelde ik zachtjes, niet bedoeld voor iemand om te horen. ''Daar kan ik wel een stokje voor steken, gemene Mada.'' waarom praatte ik tegen mezelf, was ik zo erg dan?

Kyra.
    "Hmm, jammer," zei ik en draaide me tevreden om. "Oh, trouwens, regel 1. Ik zou Mada niet kwaad maken als ik jou was," zei ik bot en liep daarna naar de mast om naar het kraaiennest te klimmen.

Aricin

Ik keek haar verbaasd aan. Ik wilde niemand kwaad maken. Ik probeerde gewoon zo snel mogelijk mijn slag te slaan bij wie dan ook. Dus haalde ik mijn schouders op en zocht iets anders om te doen.

Your make-up is terrible

Mada

Ik hoorde wat Kyra zei en het toverde een glimlach op mijn gezicht. Heerlijk als iemand zoiets over je zei, en het was ook waar. Alle ''piraten'' zagen me als een klein, ontschuldig meisje die geen vlieg kwaad deed, maar allen gokten ze verkeerd. Ik ben geen meisje, diep van binnen niet. ''Hé!'' riep ik plots hardop, terwijl ik niet wist naar wie.

Becky

Ik keek op van Mada. "Heb je iets nodig?" Vroeg ik aan haar, terwijl ik de kaart van Jack neerlegde. "Voorzichtig met de kaart!" Siste hij me toe. Hij was er blijkbaar erg op gesteld.

Your make-up is terrible

Mada

''Rum, ik heb rum nodig!'' verzon ik snel. Ik rende weg, op een manier die ik van Jack had nageaapt, richting beneden en ik greep voor mezelf een fles rum. ''Altijd heerlijk.'' zei ik grijnzend.