• Hey mensen,

    ik zit met twee huge jongensproblemen en ik wil graag een opartijdige mening horen van jullie.
    Help me?

    *1*

    Ik ben al maanden verliefd op een jongen uit mijn klas. Hij is populair, maar valt niet in de smaak bij de meisjes.

    Aanvankelijk moest hij niets van me weten, ik was 'een idiote emo' -Ik ben trouwens géén emo- voor hem.

    De laatse maanden is zijn mening ietwat gekeerd, hij verdedigd me in de klas en geeft me altijd gelijk.

    Volgens een vriendin die ook in mijn klas zit, ziet hij wel iets in me omdat hij lief doet en me 'opzoekt op internet' (hij had me namelijk gezegd dat hij een filmpje van 'Alissa is blij met haar baby' had gevonden, de naam volledig juist.
    Ik zeg: Forget it!. Wat denken jullie?

    *2*

    Een andere jongen uit mijn klas, die ook in mijn band zit, is gek van me. Hij verzint voortdurend troetelnaampjes en zegt dat ik zo sexy ben.
    Hij moet ermee ophouden zonder ook te stoppen met onze band.

    Wat moet ik doen?

    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 3:00 ]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Bij de eerste jongen: toeval. Hij is gewoon nieuwsgierig, dat betekent niet dat hij je leuk vindt.
    En tja, bij die tweede jongen: Hij kan wel gek van je zijn, maar als jíj hem niet leuk vindt, dan wordt het niets. Maar als jullie iets krijgen, dan moeten jullie de band uit? Of begrijp ik dat verkeerd?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Deliciouss schreef:
    Bij de eerste jongen: toeval. Hij is gewoon nieuwsgierig, dat betekent niet dat hij je leuk vindt.
    En tja, bij die tweede jongen: Hij kan wel gek van je zijn, maar als jíj hem niet leuk vindt, dan wordt het niets. Maar als jullie iets krijgen, dan moeten jullie de band uit? Of begrijp ik dat verkeerd?

    eerste jongen: dacht ik ook, en, die jongen is héél nieuwsgierig :D
    tweede jongen: ik wil niets met hem, maar als ik hem awijs, word ikuit de band gezet.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    bij die 2e jongen: heb je al wel eens geprobeert om het hem rustig uit te leggen?


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Untold schreef:
    bij die 2e jongen: heb je al wel eens geprobeert om het hem rustig uit te leggen?


    Ligt and Darkness are both very different..

    1: Wil je hem? Ga er dan voor.
    Wil je hm niet? Jammer voor hem, maar dan wordt het niets.

    2: Zeg hem duidelijk dat hij daarmee moet stoppen. En, als jullie band 'stuk' gaat, omdat jij hem afwijst, zal hij ook wel stuk gaan omdat hij verliefd is. Je moet geen 'ja' zeggen om de verkeerde redenen, dat loopt slecht af.
    Maar ik denk dat de band gewoon kan blijven bestaan hoor. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Iedereen: Bedankt voor advies x


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    1. Maar als hij heel nieuwsgierig is, dan betekent 't toch dat hij iniedergeval wel een beetje geinteresseerd in je is?
    I mean, ik zou echt niet nieuwsgierig doen of zijn naar iemand die ik niet mag hoor, of zelfs een klein beetje interessant vindt. Zodoende.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    LOL ik heb precies het zelfde, alleen zitten die jongens niet bij mij in de klas (: