• Een PotC RPG, verleden tijd ik-vorm

    Het verhaal:
    De kapiteit van de Black Pearl (Hoeft niet perse Jack Sparrow of Barbossa te zijn) gaat op zoek naar een nieuwe crew, want er is een nieuwe missie. Met de gestolen kaart gaan ze opzoek naar de bron van de eeuwige jeugd. Maar zo gemakkelijk komen ze daar natuurlijk niet. Er zijn nog vele obstakels waar ze overheen moeten. Als ze er eindelijk zijn, is het ook niet zo makkelijk om bij die bron te komen, door het landschap, dat zo kan veranderen van tropisch naar ijsland.
    Je mag de bestaande karakter ook gebruiken!

    De crew:
    Captain: Jack Sparrow Vrij te spelen karakter, iedereen mag
    First mate (rechterhand van kapitein): Rebecca 'Becky' McCalistar
    Quatermaster (reservekapitein): John
    Boatswain (Soort opzichter, zorgt dat iedereen aan het werk gaat): Mada Santana Lopez
    Surgeon: Kyra Belle Hastings
    Cooks:
    Gewone crew: Livia (Liv) Mary Thinth, Kyra Belle Hastings, Amber Rose Jones, Aricin Azure, Adam Nathaniel Serano, Mitchell Kay Grice


    We hebben nog iemand nodig die Barbossa of Tia Dalma (ingenomen door Quarterback) verderop in het verhaal wilt spelen. En misschien ook iemand voor Jack Sparrow.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 21:25 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Van mij wel.


    Oke, dan ga ik zo een tweede invullen!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Naam: John.
    Leeftijd: 21, maar niemand weet dit.
    Part of the crew: quatermaster.
    Uiterlijk: zwart kroeshaar, tot aan de kaak. Grote, inktzwarte ogen en hoekige gezichtsvormen. Groot en gespierd, een beetje een angstwekkende vertoning.
    Karakter: John is een mysterieuze, in zichzelf gekeerde man en niemand weet iets van zijn verleden, wat hij op het schip doet en wie hij ooit was. Zijn echte naam en leeftijd weet niemand, en hij praat niet over zijn verleden. De rest van de crew vraagt zich ook altijd af waarom de kapitein hem tot quatermaster heeft aangewezen, maar blijkbaar staat de captain bij hem in het krijt. Bij John kun je met al je problemen en verhalen terecht, hij toont begrip en helpt je altijd. Voor de rest heeft hij nooit ergens een mening over, hij doet zijn best onpartijdig en neutraal te blijven. Een rots in de branding.
    Extra: informatie die voor de personages niet bekend is: Johns echte naam is Christiano Gremaldo Bacliovelli, hij is half Italiaans en half Spaans en op de Black Pearl beland toen de captain eens in de problemen zat met geld. Daarom is hij ook de quatermaster, als een eerbewijs van de captain.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ah what the hell; ik wil wel meedoen met een jongen ofzo

    Naam: Tobius 'Pius' Murray
    Leeftijd: 23
    Part of the crew: Gewone crew
    Uiterlijk: Pius heeft warrig, donkerblond haar en heldere groene ogen. Zijn huid is gebruind door de zon en staat vergeven met littekens. Op zijn rug staat een drietand getatoeëerd. Hij is vrij groot; bijna één meter 87 en heeft brede schouders en gespierde armen van het werken op het schip. Qua kleren draagt hij bruine laarzen, een zwarte broeken en een vaal, beige hemd
    Karakter: Over het algemeen is Pius niet de slimste persoon op de wereld, maar als het op schepen en de zee aankomt, is er niemand beter dan hij. Hij kent trucs om aan de kleur van het water, de onderstroom te bepalen en kan aan het gedrag van de meeuwen het weer voorspellen. Hij is een piraat en bijgevolg onbetrouwbaar, egoïstisch en verzot op alcohol. Wel is hij meestal goedgemutst en is hij altijd te vinden voor een vage opmerking.
    Extra: Hij was dronken toen hij zich aansloot bij de crew, anders zou hij van zijn leven niet op een boot vol vrouwen gekropen zijn. It's bad luck, you see. Verder heeft Pius een degen, een pistool en een papegaai, die Rotbeest heet overigens.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 21:06 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Uh, gewone crew, en een kapitein.


    Your make-up is terrible

    Ik heb Jackie lekker captain gemaakt haha. Dus iedereen kan ermee doen wattie wilt.


    Your make-up is terrible

    Haha, kay. Ben benieuwd of dat goed gaat.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Any other? 8D


    Your make-up is terrible

    Ik doe wel even snel oke? Kan dat nog? ;$


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Natuurlijk :'D


    Your make-up is terrible

    Oke ik vul even een crew in


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Naam: Amber Rose Jones
    Leeftijd: 19
    uiterlijk: Ze heeft bruin golvend haar en bruine ogen. Ze heeft een normale lengte en postuur. Ze is nogal bruin omdat haar vader Colombiaans is.
    Karakter: Amber is erg creatief en slim. Ze is een behoorlijke flapuit en laat niet makkelijk over zich heen lopen. Al luistert ze echt wel naar mensen. Ook dat ze zich best arrogant voor omdat ze heeft geleerd dat je hard moet zijn omdat je het anders niet red. Maar onder dit rebelse karakter zit een lief meisje. En als je alleen bent met Amber kan ze toch wel goed laten zien.
    Extra: Ze is weggelopen van huis en wou graag meer van de wereld zien. Haarzelf aansluiten bij de crew was de oplossing en ze geniet hier toch nog iedere dag van.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Ik maak er ook nog eentje aan :'D

    Naam: Aricin Azure
    Leeftijd: 24
    Part of the crew: Gewone crew
    Uiterlijk: Hij is lang, gespierd, met donker, warrig haar. Zijn lichaam is zongebruind, het liefst loopt hij zonder shirt rond.
    Karakter: Aricin is enorm flirterig, daarom wilde hij perse deze crew joinen. Voor de rest kan hij wel heel attent zijn, maar laat je ook snel vallen, hij is niet echt betrouwbaar.
    Extra: Hij vaart al zijn hele leven op zee.


    Your make-up is terrible

    Dude. Ik doe Adam er anders ook nog wel bij, tenzij iemand daar echt bezwaar tegen heeft? Dan hebben we een beetje meer jongens, meiden balans.
    Wanneer gaan we beginnen? :9~


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Joah, is goed. Zometeen maar gelijk? :'D


    Your make-up is terrible

    Wacht even, er is nog iemand die misschien wil en die moet dan eerst ff dit topic vinden :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.